quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat klinkt serieus niet best !![]()
Ik zou het even rustig aan doen als ik jou was !
Ja, ik heb geen thermodinges maar het is hier best heel warm![]()
En over last van de hitte gesproken ....![]()
Ik deed net ZOIETS STOMS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik had gisteren bijna niks gegeten dus ik dacht nah... ik moet wel effe iets meer eten
dus ik had nog zo'n bakkie bruine bonen van vorige week in de vriezer die had ik eruit
gehaald vanmorgen en die was snel ontdooid, dus ik nog effe in een pannetje opwarmen,
en op een bord gedaan.
Nah... denk ik lekker drink ik er een Tonic met citroen bijlekker fris...
Ik snij een schijffie citroen af om hem uit te knijpen boven mijn tonic
KNIJP IK HEM UIT BOVEN MIJN FUCKING BRUINE BRONEN !!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toen heb ik er nog maar een flinke klodder ketchup bijgedaan en toch opgegeten,
nah... ging nog best
Ja en mijn wafel met slagroomquote:
Gaat idd goed ... Hulp nodig?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja en mijn wafel met slagroom![]()
![]()
viel net van mij schoteltje met de slagroom naar beneden
![]()
Gaat goed vandaag, maar ik heb hem toch opgevreten, gewoon nieuwe slagroom erop gedaan
Neh... ik ben gewoon een sukkelquote:
Ja waar niet ... Na het eten maar weer even een douche doen of zoquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neh... ik ben gewoon een sukkelik hield het schoteltje scheef, voor de rest gaat het allemaal wel
![]()
beetje warm
Ik heb geloof ik al 4 gedouched tussen de bedrijven door en dan kletsnat voor de venquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja waar niet ... Na het eten maar weer even een douche doen of zo
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:16 schreef Bluezz het volgende:
Ach wij kwamen terug van boodschappen, ik zet dan de tassen altijd hoog op het aanrecht om op te ruimen. .. valt ie open, splashhhhh de eieren op de grond
Wijk aan Zee daar gingen wij vroeger altijd naar toe met mijn oudersquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:51 schreef golfer het volgende:
Met z'n tweetjes op de scooter naar Wijk aan Zee gereden.
Leuk ! Ik had ook wel iets willen doen, maar dit weer is niet zo best voor mij,quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:32 schreef Bluezz het volgende:
Heen over de sluizen en terug met het pontje![]()
Kijk onze stoere scoot wachten achter een nog stoerdere trikebike
(wij hebben altijd veel lol met zijn 2tjes op dat ding)
[ afbeelding ]
Gelukkig dat het weer goed gaatquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:11 schreef Bluezz het volgende:
Beetje hangen in de rijwind op zo'n ding is lekker hoor.
Verder heb ik geen last vd warmte gelukkig
Gewerkt in de airco die nogal hoog stondquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:20 schreef Lienekien het volgende:
Hoe is het hier? Afgelopen nacht was niet best. Heb koelelementen uit de vriezer gepakt voor een beetje verkoeling. Heb gelukkig een vrije dag.
Nou kon beter, was net na een meeting met allerlei stewardessen over hun future en zo, bij hun werkgeverquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |