SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laten we hopen 6-0 voor NECI gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.![]()
iddquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hup NEC hup.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Dat staat daar geheel los van, maar leuk geprobeerd.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee en je doet nooit een nieuwe deel openen en daarna pas met je mod powers de TT veranderen.![]()
![]()
Volgens mij is niet iedereen hier een liefhebber van het prachtige Ajax spel.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
ik ben Tom en ik snap er niks van, maar ik roep gewoon heel hard PSV Kampioenen en Eindhovuh Eindhovuh en Ajakkes en helemaal niks in Amsterdam en zo heb ik toch nog vriendjesquote:![]()
Uh nee, daar ging het over.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat staat daar geheel los van, maar leuk geprobeerd.![]()
Gokken op een hartaanval en cashen bij de verzekeringquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:32 schreef RvLaak het volgende:
Waarom heeft De Boer in godsnaam Janssen opgesteld? Die's veel te dik om met dit weer te spelen![]()
Valt wel mee.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:32 schreef RvLaak het volgende:
Waarom heeft De Boer in godsnaam Janssen opgesteld? Die's veel te dik om met dit weer te spelen
In vergelijking met Zeefuik tenminste.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gokken op een hartaanval en cashen bij de verzekering![]()
![]()
Klopt, maar die speelde toch ook niet de hele wedstrijd?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt wel mee.
In vergelijking met Zeefuik tenminste.![]()
lange ballen en omdat ze geen verdedigende middenvelder hebben is een middenvelder die niet beweegt het dichtst wat er bij in de buurt komtquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:32 schreef RvLaak het volgende:
Waarom heeft De Boer in godsnaam Janssen opgesteld? Die's veel te dik om met dit weer te spelen![]()
De strijd der Titanenquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iets met Jan Vertonghen verslaan.![]()
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iets met Jan Vertonghen verslaan.![]()
![]()
Nooit geroepen. Helaas pik.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:32 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ben Tom en ik snap er niks van, maar ik roep gewoon heel hard PSV Kampioenen en Eindhovuh Eindhovuh en Ajakkes en helemaal niks in Amsterdam en zo heb ik toch nog vriendjes![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Gvd wat een kut smiley, hou een sop.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Waar is DoublepainSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
''he jij daar, kappen met die kk smiley''♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!
En daar ging Ajax bijnaI gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.![]()
jij hebt eenquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:34 schreef Rickazio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
''he jij daar kappen met die kk smiley''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:34 schreef Rickazio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
''he jij daar kappen met die kk smiley''![]()
![]()
Kuijpers je moeder is een hoer
I gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.![]()
Hophophop, geef die Ajacied een schop.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Automatisch 3 punten voor Ajax, 500 miljoen euro boete NEC![]()
![]()
Tja, als zoveel mensen het roepen, dan zal er wel een kern van waarheid in zitten.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Yesyes
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Anthony op de Fok!quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tja, als zoveel mensen het roepen, dan zal er wel een kern van waarheid in zitten.Dit, dus.![]()
Ik vraag mij eerder af hoe hun dat weten.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tja, als zoveel mensen het roepen, dan zal er wel een kern van waarheid in zitten.![]()
Ach. misschien is ze heel goedkoop.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vraag mij eerder af hoe hun dat weten.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Vaste klanten?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vraag mij eerder af hoe hun dat weten.![]()
lulkokerquote:origineel!quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zijn echte beats van dr. dre joh.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Janssen vindt dat het tijd is voor een peuk.I gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.![]()
quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
lulkoker![]()
![]()
![]()
I gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw. Zeg eerlijk; heb je die zelf bedacht?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
aahahaha jij bent egt vet grrapichquote:quote:quote:
♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Wat lul je allemaalquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jouw stream loopt wel heel veel achter. Hier was het bijna 0-1![]()
![]()
Wel moeilijk deze wedstrijd. Ik heb een schijthekel aan NEC EN aan Ajax...Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Gelijkspel een optie?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:39 schreef Hoppahoppa het volgende:
Wel moeilijk deze wedstrijd. Ik heb een schijthekel aan NEC EN aan Ajax...![]()
Lulkoker aan de balquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:38 schreef GGMM het volgende:
Haha steeds als Lukoki aan de bal is moet ik aan die grap van Rickazio denken
Je doet het expresDit, dus.![]()
Een hekel hebben aan een clubquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:39 schreef Hoppahoppa het volgende:
![]()
Gelijkspel danquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:39 schreef Hoppahoppa het volgende:
Nou ja, vooral aan de stad Nijmegen en Ajax.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
dan kijk je nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:39 schreef Hoppahoppa het volgende:
Niks mis met Nijmegenquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nou ja, vooral aan de stad Nijmegen en Ajax.![]()
Wat is er met de stad Nijmegen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
vitesse fan?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
MOD zijn op een internetforum en jezelf dan ook nog belangrijk vindenquote:
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Wat een pauper volk zeg..quote:" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."![]()
imagination erbijquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:38 schreef GGMM het volgende:
Haha steeds als Lukoki aan de bal is moet ik aan die grap van Rickazio denken![]()
♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Auw, dit doet pijn.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
MOD zijn op een internetforum en jezelf dan ook nog belangrijk vinden![]()
Dat hoopte ik al. Mooi, mijn dag is goed.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Mits de Waal overstroomtquote:
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
De FP.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Redactie lid op de FP is erger![]()
![]()
Wat is er nou mis met Nijmegen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat hoopte ik al. Mooi, mijn dag is goed.![]()
Je bent dequote:Op zondag 19 augustus 2012 16:41 schreef Adames het volgende:
wat een beenspieren heeft die Sana toch² vergeten Banshee
![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
dat schotquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je bent de² vergeten Banshee
_!
![]()
Afgetrokken, TV snel op Nick! Teen en dan weer op Comedy Central (voor als mijn ouders zo slim denken te zijn om op "back" te drukken op de afstandsbediening).
Wtf @tostitomaatkaas
gvd graf lulkokerI gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.![]()
Waarom ga je?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
ALLE TROLLS GTFO [ afbeelding ]![]()
![]()
Nijmegenaren hebben hetzelfde probleem als Amsterdammers, ze denken dat hun stad het centrum van de wereld is.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
JEZUS MAN! LULKOKER!I gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.![]()
WATTEFAKIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
dankjequote:Op zondag 19 augustus 2012 16:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je bent scherp als een mes vandaag zeg.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niet veel moeilijker dan RKC uitkut RKC
Dit, dus.![]()
Sana, de nieuwe Suarezquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:46 schreef GGMM het volgende:
Ajax hanteert een verkeerde tactiek; alle ballen moeten op Sana.![]()
Ze zoeken hem te weinig inderdaad.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:46 schreef GGMM het volgende:
Ajax hanteert een verkeerde tactiek; alle ballen moeten op Sana.![]()
Sanadome in Nijmegenquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:46 schreef GGMM het volgende:
Ajax hanteert een verkeerde tactiek; alle ballen moeten op Sana.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
wedstrijd is nog niet afgelopen, zeker niet nu een middelmatige club als NEC eigenlijk gewoon het betere middenveld heeftquote:![]()
![]()
hij trekt alle haat aanquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet op schwalbes kunnen betrappen, dus hopelijk niet.![]()
Dat maakt voor die 3 punten die terug naar Amsterdam komen niet uitquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:47 schreef Adames het volgende:
[..]
wedstrijd is nog niet afgelopen, zeker niet nu een middelmatige club als NEC eigenlijk gewoon het betere middenveld heeft![]()
Maar helaas beschikt over een aanval op het niveau Feyenoordquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:47 schreef Adames het volgende:
[..]
wedstrijd is nog niet afgelopen, zeker niet nu een middelmatige club als NEC eigenlijk gewoon het betere middenveld heeft![]()
Wat is diiiiitIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
De Saan, in combinatie met Maher en de Moun zou Milan van '89 kunnen evenaren. De lamskoteletten van mijn vrouw zijn ook niet te evenaren, trouwens.quote:
2
Dit, dus.![]()
Faal, het isquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De Saan, in combinatie met Maher en de Moun zou Milan van '89 kunnen evenaren. De lamskoteletten van mijn vrouw zijn ook niet te evenaren, trouwens.
2
²
![]()
Raar dat GGMM dit niet vindt. Maargoed, heeft er geen kijk op.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Marcelo actie dit. Dramatisch inderdaad.![]()
Van een klein aantal mensen hier (tot nu toe) en volgens mij vanwege zijn kwaliteiten. Suarez werd bijna Nederland-breed gehaat vanwege zijn gedrag en overtredingen, niet zijn kwaliteiten. Groot verschil.quote:![]()
Wat is dit nou voor onzin? Ga ik wat te drinken halen staat het 2-0 voor die neuzen...I gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.![]()
NECSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zeg helemaal niet dat ik dat niet vindtquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Raar dat GGMM dit niet vindt. Maargoed, heeft er geen kijk op.Ik lach gewoon om je frustratie die ook in deze reactie weer naar voren komt.
Relax joh, Ajax laat heus nog wel punten liggen dit seizoen.![]()
Wie niet... Ja, trouwens. Twente, die niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat ik dat niet vindtIk lach gewoon om je frustratie die ook in deze reactie weer naar voren komt.
Relax joh, Ajax laat heus nog wel punten liggen dit seizoen.
Dit, dus.![]()
Wat een onzin, dat kan helemaal niet want Ajax is de bestequote:Op zondag 19 augustus 2012 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is gegarandeerd met die verdedigingquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat ik dat niet vindtIk lach gewoon om je frustratie die ook in deze reactie weer naar voren komt.
Kan je zeggen inderdaad ja, bij jou kan dat niet aangezien je nog nooit wat inhoudelijks over voetbal hebt gezegd.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Raar dat GGMM dit niet vindt. Maargoed, heeft er geen kijk op.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat een onzin, dat kan helemaal niet want Ajax is de bestegraag op anoniem![]()
Welke frustratie? Omdat ik ze triest zie verdedigen heb ik frustratie?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Relax joh, Ajax laat heus nog wel punten liggen dit seizoen.
0-3![]()
Belchinezen.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Meh, vandaag levert me erg weinig punten op
De Groot -
Vossebelt 1
Foor waarsch. 2 door basisplaats
Zoet 1
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Godverdegodverdecornetto ik ga schijtenI gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.![]()
SANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
SANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
Sana
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
SANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
Jóh.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Man, die was juist slecht. Het vervolg was![]()
![]()
Sana had genoeg tijd om ff een biertje uit de koelkast te halen en dan alsnog te scoren. Echt, wtf is NEC aan het doen?![]()
Volgens mij kan NEC gewoon niet omgaan met deze temperatuurOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
ik vindt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
![]()
Nec degradatiekandidaat
Dat sowiesoquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Liever Sana dan een dure Narsingh of Assaidi
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Idd NEC geeft ze wel kado zegquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:52 schreef Krunsj het volgende:
Sana had genoeg tijd om ff een biertje uit de koelkast te halen en dan alsnog te scoren. Echt, wtf is NEC aan het doen?
AJAX![]()
![]()
quote:quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welke frustratie? Omdat ik ze triest zie verdedigen heb ik frustratie?![]()
Dit is de kampioenswedstrijd.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
ik loop achter ivm stream, maar sinds wanneer kan je door de hitte niet eens meer een voorzet geven. Wat een achterlijke ploeg dat NEC![]()
![]()
Ajax vind Sana ergens in Rusland transfervrij.. en Feyenoord betaald 1 miljoen voor immers. Iets klopt hier nietI gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh zo, ja die reactie was zó goed dat ik idd niks meer in te brengen heb in deze discussie.![]()
![]()
![]()
Marc "Netto" Overmarsquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:54 schreef BesottedOrb het volgende:
Ajax vind Sana ergens in Rusland transfervrij.. en Feyenoord betaald 1 miljoen voor immers. Iets klopt hier niet![]()
![]()
Sana was niet transfervrij en komt van Goteborgquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:54 schreef BesottedOrb het volgende:
Ajax vind Sana ergens in Rusland transfervrij.. en Feyenoord betaald 1 miljoen voor immers. Iets klopt hier niet![]()
Sana heeft 300.000 euro gekost.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:54 schreef Adames het volgende:
[..]
Sana was niet transfervrij en komt van GoteborgOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Sana neemt de bal aan als een midvoor met 55 kilo overgewicht op een lokaal bij-veldje en dan nog mag hij die bal 10 seconden later op goal schieten![]()
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:55 schreef TweeGrolsch het volgende:
Die Sana neemt de bal aan als een midvoor met 55 kilo overgewicht op een lokaal bij-veldje en dan nog mag hij die bal 10 seconden later op goal schieten![]()
![]()
Wat is het niveau laag in de Eredivisie
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
quote:
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
al kan het ook aan de warmte liggen. ik ben al lang blij dat Frank duidelijk even niet aan zijn Ajax spel vast houdt, maar liever gaat voor de lange ballen. zowel de goal van Eriksen als die van Sana komt door een lange bal die zo over 2 linies heen gaatquote:![]()
Gewoon goed je tegenstander inschatten he, die Sana let overal op.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:55 schreef TweeGrolsch het volgende:
Die goals komen omdat er kreupele jostie amateurs bij NEC staan.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:56 schreef Adames het volgende:
[..]
al kan het ook aan de warmte liggen. ik ben al lang blij dat Frank duidelijk even niet aan zijn Ajax spel vast houdt, maar liever gaat voor de lange ballen. zowel de goal van Eriksen als die van Sana komt door een lange bal die zo over 2 linies heen gaat![]()
Narsingh, Assaidi? Wie zijn dat, nog nooit van gehoordquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Liever Sana dan een dure Narsingh of Assaidi
Zo loop je even weg, wordt er 3x gescoord![]()
![]()
en dat ja.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Die goals komen omdat er kreupele jostie amateurs bij NEC staan.![]()
nou ja, alleen als 'even' 20 minuten isquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:57 schreef Kremers het volgende:
[..]
Narsingh, Assaidi? Wie zijn dat, nog nooit van gehoord
Zo loop je even weg, wordt er 3x gescoord![]()
73xquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:57 schreef FL_Freak het volgende:
Hoeveel keer heeft de commentator het woord 'ajax' nu al gezegd?![]()
Dat krijg je als je binnen 20min. met 3-0 voorstaat.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:57 schreef FL_Freak het volgende:
Hoeveel keer heeft de commentator het woord 'ajax' nu al gezegd?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: