SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laten we hopen 6-0 voor NECI gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.![]()
iddquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hup NEC hup.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Dat staat daar geheel los van, maar leuk geprobeerd.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee en je doet nooit een nieuwe deel openen en daarna pas met je mod powers de TT veranderen.![]()
![]()
Volgens mij is niet iedereen hier een liefhebber van het prachtige Ajax spel.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
ik ben Tom en ik snap er niks van, maar ik roep gewoon heel hard PSV Kampioenen en Eindhovuh Eindhovuh en Ajakkes en helemaal niks in Amsterdam en zo heb ik toch nog vriendjesquote:![]()
Uh nee, daar ging het over.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat staat daar geheel los van, maar leuk geprobeerd.![]()
Gokken op een hartaanval en cashen bij de verzekeringquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:32 schreef RvLaak het volgende:
Waarom heeft De Boer in godsnaam Janssen opgesteld? Die's veel te dik om met dit weer te spelen![]()
Valt wel mee.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:32 schreef RvLaak het volgende:
Waarom heeft De Boer in godsnaam Janssen opgesteld? Die's veel te dik om met dit weer te spelen
In vergelijking met Zeefuik tenminste.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gokken op een hartaanval en cashen bij de verzekering![]()
![]()
Klopt, maar die speelde toch ook niet de hele wedstrijd?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt wel mee.
In vergelijking met Zeefuik tenminste.![]()
lange ballen en omdat ze geen verdedigende middenvelder hebben is een middenvelder die niet beweegt het dichtst wat er bij in de buurt komtquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:32 schreef RvLaak het volgende:
Waarom heeft De Boer in godsnaam Janssen opgesteld? Die's veel te dik om met dit weer te spelen![]()
De strijd der Titanenquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iets met Jan Vertonghen verslaan.![]()
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iets met Jan Vertonghen verslaan.![]()
![]()
Nooit geroepen. Helaas pik.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:32 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ben Tom en ik snap er niks van, maar ik roep gewoon heel hard PSV Kampioenen en Eindhovuh Eindhovuh en Ajakkes en helemaal niks in Amsterdam en zo heb ik toch nog vriendjes![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Gvd wat een kut smiley, hou een sop.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Waar is DoublepainSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
''he jij daar, kappen met die kk smiley''♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!
En daar ging Ajax bijnaI gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.![]()
jij hebt eenquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:34 schreef Rickazio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
''he jij daar kappen met die kk smiley''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:34 schreef Rickazio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
''he jij daar kappen met die kk smiley''![]()
![]()
Kuijpers je moeder is een hoer
I gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.![]()
Hophophop, geef die Ajacied een schop.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Automatisch 3 punten voor Ajax, 500 miljoen euro boete NEC![]()
![]()
Tja, als zoveel mensen het roepen, dan zal er wel een kern van waarheid in zitten.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Yesyes
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Anthony op de Fok!quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tja, als zoveel mensen het roepen, dan zal er wel een kern van waarheid in zitten.Dit, dus.![]()
Ik vraag mij eerder af hoe hun dat weten.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tja, als zoveel mensen het roepen, dan zal er wel een kern van waarheid in zitten.![]()
Ach. misschien is ze heel goedkoop.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vraag mij eerder af hoe hun dat weten.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Vaste klanten?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vraag mij eerder af hoe hun dat weten.![]()
lulkokerquote:origineel!quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zijn echte beats van dr. dre joh.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Janssen vindt dat het tijd is voor een peuk.I gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.![]()
quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
lulkoker![]()
![]()
![]()
I gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw. Zeg eerlijk; heb je die zelf bedacht?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
aahahaha jij bent egt vet grrapichquote:quote:quote:
♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Wat lul je allemaalquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jouw stream loopt wel heel veel achter. Hier was het bijna 0-1![]()
![]()
Wel moeilijk deze wedstrijd. Ik heb een schijthekel aan NEC EN aan Ajax...Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Gelijkspel een optie?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:39 schreef Hoppahoppa het volgende:
Wel moeilijk deze wedstrijd. Ik heb een schijthekel aan NEC EN aan Ajax...![]()
Lulkoker aan de balquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:38 schreef GGMM het volgende:
Haha steeds als Lukoki aan de bal is moet ik aan die grap van Rickazio denken
Je doet het expresDit, dus.![]()
Een hekel hebben aan een clubquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:39 schreef Hoppahoppa het volgende:
![]()
Gelijkspel danquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:39 schreef Hoppahoppa het volgende:
Nou ja, vooral aan de stad Nijmegen en Ajax.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
dan kijk je nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:39 schreef Hoppahoppa het volgende:
Niks mis met Nijmegenquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nou ja, vooral aan de stad Nijmegen en Ajax.![]()
Wat is er met de stad Nijmegen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nou ja, vooral aan de stad Nijmegen en Ajax.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: