Falkenburg is MC/AMCquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee wie de derde spits zou moeten zijn eerlijk gezegd. Misschien toch Falkenburg?
Gaat het over slechte spelers in de Eredivisie? Dan mag Sigthorsson niet ontbreken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee wie de derde spits zou moeten zijn eerlijk gezegd. Misschien toch Falkenburg?
quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:12 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mwoah. Ik heb doorgaans vrij vaak gelijk, ik heb nou eenmaal heel veel verstand van voetbal. Maar gezien de meerderheid van de mensen dat niet heeft word ik nogal eens niet begrepen.
Goed punt, lijkt me essentieel voor dit elftal: bewezen gefaald in het huidige seizoen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ebecilio heeft dit seizoen nog niet gefaald dus hoort er ook nog niet in
Heeft die al gefaald dan?quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Gaat het over slechte spelers in de Eredivisie? Dan mag Sigthorsson niet ontbreken.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
Misschien niet specifiek gefaald, hij kan er gewoon geen klote van.
Blij dat jij er kijk op heb, zag een post van je dat je Guidetti iets hoger inschatte dan Schaken vorig jaarquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
Misschien niet specifiek gefaald, hij kan er gewoon geen klote van.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:18 schreef Gramulanion het volgende:
Vermeer; Vd Wiel, Alderweireld, Van Rhijn, Dijks; Eriksen, Janssen, Schöne; Lukoki, De Jong, Sana
Mehquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:18 schreef Gramulanion het volgende:
Vermeer; Vd Wiel, Alderweireld, Van Rhijn, Dijks; Eriksen, Janssen, Schöne; Lukoki, De Jong, Sana
Slechtste elftal van de eredivisiequote:Op zondag 19 augustus 2012 15:18 schreef Gramulanion het volgende:
Eens.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:18 schreef Gramulanion het volgende:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blij dat jij er kijk op heb, zag een post van je dat je Guidetti iets hoger inschatte dan Schaken vorig jaar
Foutje Fernandez was het, maar je uitspraak blijft net zo dom, kijk maar in het Feyenoord topicquote:
Ik quote hem wel even omdat het toch wel grappig isquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Foutje Fernandez was het, maar je uitspraak blijft net zo dom, kijk maar in het Feyenoord topic
quote:Mwah ik vind Guidetti zeker in potentie veel beter dan Fernandez. Maar ook Guidetti moet gewoon presteren iets dat ie tot afgelopen zondag niet heeft gedaan. Vandaar dat ik liever Fernandez erin had staan dan Guidetti. Aan een spits die ze er niet inschiet heb je nou eenmaal niks, zeker als die jongen ook nog eens gehuurd is. Maar als ie z'n goede spel van Vitesse uit een vervolg kan geven mag ie best blijven staan hoor.
Ik snap m niet?quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Foutje Fernandez was het, maar je uitspraak blijft net zo dom, kijk maar in het Feyenoord topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |