Kut fransen wil ik niks mee te maken hebben.quote:
Nog geen actie van Immers gezien zeker?quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:09 schreef RijstNatie het volgende:
falkenburg de allerslechtste speler van de eredivisie.
kan totaal niet verdedigen en missen voor opendoel is ook voor vrouwen
Lex Immers en Fernando Torres vormen het spitsenduo bij de vrouwenquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:09 schreef RijstNatie het volgende:
falkenburg de allerslechtste speler van de eredivisie.
kan totaal niet verdedigen en missen voor opendoel is ook voor vrouwen
Beide even kut?quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:10 schreef AFCNiels het volgende:
Een beetje een goedkope Sana immitatie die Falkenburg.
quote:
Zetten wel Falkenburg toch op het middenveld? Mathijssen sowieso in de verdediging...quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lex Immers en Fernando Torres vormen het spitsenduo bij de vrouwen
Precies.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Twente weet ik niet, heb ik nog niets van gezien. Maar zowel Ajax als PSV hebben beide een bagger verdediging waar AZ zo doorheen walst.
AZ heeft een betere verdediging dan Ajax en Twente en al helemaal dan PSV.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:05 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ik vind zowel Ajax, Twente en PSV sterker dan AZ. AZ heeft het pas 1x een heel seizoen volgehouden.
Mwoah. Ik heb doorgaans vrij vaak gelijk, ik heb nou eenmaal heel veel verstand van voetbal. Maar gezien de meerderheid van de mensen dat niet heeft word ik nogal eens niet begrepen.quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:12 schreef inZanity het volgende:
[..]
Precies.
[..]
AZ heeft een betere verdediging dan Ajax en Twente en al helemaal dan PSV.
[..]
Mwoah. Ik heb doorgaans vrij vaak gelijk, ik heb nou eenmaal heel veel verstand van voetbal. Maar gezien de meerderheid van de mensen dat niet heeft word ik nogal eens niet begrepen.
Jouw achternaam is Van Gaal?quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:12 schreef inZanity het volgende:
[..]
Precies.
[..]
AZ heeft een betere verdediging dan Ajax en Twente en al helemaal dan PSV.
[..]
Mwoah. Ik heb doorgaans vrij vaak gelijk, ik heb nou eenmaal heel veel verstand van voetbal. Maar gezien de meerderheid van de mensen dat niet heeft word ik nogal eens niet begrepen.
Cabral - Immers - ????quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zetten wel Falkenburg toch op het middenveld? Mathijssen sowieso in de verdediging...
Hmm... Trouwens... Best potentieel leuk topic. Slechtste elftal van de eredivisie samenstellen
quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:12 schreef inZanity het volgende:
[..]
[..]
[..]
neequote:Op zondag 19 augustus 2012 15:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
Kan iemand mij een sopcast linkje voor EL1 sturen via DM/PM? THANKS
Geen idee wie de derde spits zou moeten zijn eerlijk gezegd. Misschien toch Falkenburg?quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cabral - Immers - ????
--------Falkenburg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |