Ik denk dat je gewoon Chelsea moet blijven kijken...quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
weet niet hoe het spelbeeld is hoor. Zit Chelsea te kijken
Dankje.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon Chelsea moet blijven kijken...
Ik vind de wedstrijd wel vermakelijk, maar AZ overheerst een beetje. Al kan Heracles wel leuk counterenquote:
Zeker!quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:48 schreef inZanity het volgende:
Die Altidore gaat gewoon topscorer worden.
Misschien wat voor Feyenoord. In deze wedstrijd alleen loopt hij al 1 goal op 3 kansenquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:48 schreef inZanity het volgende:
Hoop het niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:48 schreef inZanity het volgende:
Hij zou er wel passen, alleen financieel lukt dat nooit denk ik.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Misschien wat voor Feyenoord. In deze wedstrijd alleen loopt hij al 1 goal op 3 kansen
Van welk geld?quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Misschien wat voor Feyenoord. In deze wedstrijd alleen loopt hij al 1 goal op 3 kansen
Ben er bang voorquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij zou er wel passen, alleen financieel lukt dat nooit denk ik.
Scheringa bellen?quote:
quote:
Dat is een van mijn mannenquote:
Het wordt ze idd heel moeilijk gemaakt door Heracles.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:03 schreef RvLaak het volgende:
Als AZ zo door blijft spelen dit seizoen, gaat het lastig worden om van die ploeg te winnen
Twente weet ik niet, heb ik nog niets van gezien. Maar zowel Ajax als PSV hebben beide een bagger verdediging waar AZ zo doorheen walst.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:04 schreef inZanity het volgende:
Mensen zullen me nu wel weer voor gek verklaren, maar ik zie ze persoonlijk als een grotere kanshebber voor de titel dan zowel Ajax, Twente als PSV.
Ik vind zowel Ajax, Twente en PSV sterker dan AZ. AZ heeft het pas 1x een heel seizoen volgehouden.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Twente weet ik niet, heb ik nog niets van gezien. Maar zowel Ajax als PSV hebben beide een bagger verdediging waar AZ zo doorheen walst.
Twente viel me gisteren wel wat tegen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:04 schreef inZanity het volgende:
Mensen zullen me nu wel weer voor gek verklaren, maar ik zie ze persoonlijk als een grotere kanshebber voor de titel dan zowel Ajax, Twente als PSV.
'het'?quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:05 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ik vind zowel Ajax, Twente en PSV sterker dan AZ. AZ heeft het pas 1x een heel seizoen volgehouden.
Dat ben je wel gewend toch?quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:04 schreef inZanity het volgende:
2xquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:05 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ik vind zowel Ajax, Twente en PSV sterker dan AZ. AZ heeft het pas 1x een heel seizoen volgehouden.
Heb de wedstrijd niet gezien, alleen de samenvatting maar ze hadden toch wel een stuk of 5 100% kansenquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Twente viel me gisteren wel wat tegen.
over welke livewedstrijd heb jij het?quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:07 schreef xramcpint het volgende:
Wat zal men blij zijn met Joris bij zuid/fijenerd;
rood & pingel
die walgelijke spreekkoren, inderdaad, jodenpubliek
Kan het niet zijn. Waarom zou die dan Twente en vooral PSV sterker vinden.quote:
Is precies dezelfde post van een topic terug... Trolletjes moet je niet voeren, maar gewoon negerenquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
over welke livewedstrijd heb jij het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |