SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Dat ze allemaal komende week geen kut mogen dekkenquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:24 schreef debeterebob het volgende:
Zei Maaskant nog iets over zijn verdedigers?♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:24 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dat ze allemaal komende week geen kut mogen dekken
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:24 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dat ze allemaal komende week geen kut mogen dekken
Noot noot.![]()
Ik heb geen zin in de klappertjes.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:25 schreef RvLaak het volgende:
De klappertjes zijn er klaar voor in Alkmaar![]()
Hoe kan je nou zo'n vetzak als Zeefuik nog opstellen, die zet je toch gelijk bij de beloften.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Tweede helft PSV - Roda terugkijkenquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:27 schreef Rickazio het volgende:
m'n ogen snakken naar wat voetbalniveau![]()
Chelsea gunt je dat.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:27 schreef Rickazio het volgende:
m'n ogen snakken naar wat voetbalniveau![]()
volgende week naar FCG-PSV, moet PSV daar maar wat laten zienquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:28 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Tweede helft PSV - Roda terugkijken♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
FC Groningen wint joh. SUKSUKSUKquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:28 schreef Rickazio het volgende:
[..]
volgende week naar FCG-PSV, moet PSV daar maar wat laten zien![]()
Bel ze. Eis je geld terug.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoezo is EL GO na 2 weken nog niet werkend![]()
Omdat Ziggo.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoezo is EL GO na 2 weken nog niet werkend![]()
![]()
AZ
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
De wedstrijd is voor Sjelsie ook een eitje zie ik.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Whehe Grunn
Hup RKC, Heracles en NEC
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Heel vaak denk je bij hem, wat een waardeloze speler, en dan opeens kan hij het toch wel alleen het mag wel wat vaker.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:43 schreef RvLaak het volgende:
Hele mooie misser van Altidore 1 op 1 met de keeperOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind hem bijna altijd wel goed spelenquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heel vaak denk je bij hem, wat een waardeloze speler, en dan opeens kan hij het toch wel alleen het mag wel wat vaker.![]()
Altidore 1-0 speciaal voor Johan DerksenGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Neem aan dat hij topscoorder wordt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:46 schreef Wilskracht het volgende:
Altidore 1-0 speciaal voor Johan Derksen![]()
Mongolie heeft een betere verdediging.quote:Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Ik denk dat je gewoon Chelsea moet blijven kijken...quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
weet niet hoe het spelbeeld is hoor. Zit Chelsea te kijken![]()
Dankje.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon Chelsea moet blijven kijken...![]()
Ik vind de wedstrijd wel vermakelijk, maar AZ overheerst een beetje. Al kan Heracles wel leuk counterenquote:![]()
Zeker!quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:48 schreef inZanity het volgende:
Die Altidore gaat gewoon topscorer worden.![]()
Misschien wat voor Feyenoord. In deze wedstrijd alleen loopt hij al 1 goal op 3 kansenquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:48 schreef inZanity het volgende:
Hoop het niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:48 schreef inZanity het volgende:
Hij zou er wel passen, alleen financieel lukt dat nooit denk ik.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Misschien wat voor Feyenoord. In deze wedstrijd alleen loopt hij al 1 goal op 3 kansenOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Van welk geld?quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Misschien wat voor Feyenoord. In deze wedstrijd alleen loopt hij al 1 goal op 3 kansen![]()
![]()
Ben er bang voorquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij zou er wel passen, alleen financieel lukt dat nooit denk ik.Scheringa bellen?quote:![]()
RKC
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:
Dat is een van mijn mannenquote:![]()
Verbeek
Pingel voor RKC gecorrigeerd, Jozefzoon maakte de eerste overtreding
Mensen zullen me nu wel weer voor gek verklaren, maar ik zie ze persoonlijk als een grotere kanshebber voor de titel dan zowel Ajax, Twente als PSV.![]()
![]()
Het wordt ze idd heel moeilijk gemaakt door Heracles.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:03 schreef RvLaak het volgende:
Als AZ zo door blijft spelen dit seizoen, gaat het lastig worden om van die ploeg te winnen![]()
Twente weet ik niet, heb ik nog niets van gezien. Maar zowel Ajax als PSV hebben beide een bagger verdediging waar AZ zo doorheen walst.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:04 schreef inZanity het volgende:
Mensen zullen me nu wel weer voor gek verklaren, maar ik zie ze persoonlijk als een grotere kanshebber voor de titel dan zowel Ajax, Twente als PSV.![]()
Ik vind zowel Ajax, Twente en PSV sterker dan AZ. AZ heeft het pas 1x een heel seizoen volgehouden.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Twente weet ik niet, heb ik nog niets van gezien. Maar zowel Ajax als PSV hebben beide een bagger verdediging waar AZ zo doorheen walst.![]()
Twente viel me gisteren wel wat tegen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:04 schreef inZanity het volgende:
Mensen zullen me nu wel weer voor gek verklaren, maar ik zie ze persoonlijk als een grotere kanshebber voor de titel dan zowel Ajax, Twente als PSV.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
'het'?quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:05 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ik vind zowel Ajax, Twente en PSV sterker dan AZ. AZ heeft het pas 1x een heel seizoen volgehouden."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Dat ben je wel gewend toch?quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:04 schreef inZanity het volgende:
2xquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:05 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ik vind zowel Ajax, Twente en PSV sterker dan AZ. AZ heeft het pas 1x een heel seizoen volgehouden.
Wat zal men blij zijn met Joris bij zuid/fijenerd;
rood & pingel
die walgelijke spreekkoren, inderdaad, jodenpubliekman
29jaar
22cm
geil![]()
Heb de wedstrijd niet gezien, alleen de samenvatting maar ze hadden toch wel een stuk of 5 100% kansenquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Twente viel me gisteren wel wat tegen.![]()
over welke livewedstrijd heb jij het?quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:07 schreef xramcpint het volgende:
Wat zal men blij zijn met Joris bij zuid/fijenerd;
rood & pingel
die walgelijke spreekkoren, inderdaad, jodenpubliek![]()
Dat Heracles heeft een centrumverdediging met Veldmate uit de Jupiler league (Sparta) en Rienstra is een omgeturnde middenvelder.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Kan het niet zijn. Waarom zou die dan Twente en vooral PSV sterker vinden.quote:"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Falkenburg voetbalt op mijn nivo.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Is precies dezelfde post van een topic terug... Trolletjes moet je niet voeren, maar gewoon negerenquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
over welke livewedstrijd heb jij het?
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2012 15:08:57 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |