Die komt dus niet naar Arsenal.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:17 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
dzeko zit op ongeveer 7 miljoen per jaar. is op zich een prima aanvaller. zou ik er graag bij willen hebben. ik als bosnier en arsenal fan helemaal!!
dat is zijn salaris bij man city op dit moment, niet de prijs van de speler....denk dat hij wel wat duurder is om te halen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
7 fucking miljoen voor Dzeko? Never nooit niet.
Zo lang het geld maar gelijk geïnvesteerd wordt in talenten. Als het gros van de aankopen toch bagger is (Cazorla is godzijdank een uitzondering), laat het dan wat mij betreft allemaal maar schieten en ga dan maar volledig in eigen jeugd en talenten investeren en laat ze ook eens spelen. Van inkomende transfers moet Arsenal het toch niet hebben, is de afgelopen jaren gebleken. Laat het dan een club zijn waar de eigen jeugd in ieder geval op het veld staat. Ongefundeerd onderbuikgevoel van mijn kant ik weet het, maar goed. De schuldgiganten Barca, Real, Man U en Man City zullen altijd onze talenten blijven opkopen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:51 schreef TheClown1 het volgende:
'AC Milan hoopt zich na Pazzini ook te versterken met spits Bendtner'
Dat zou toch echt mooi zijn als arsenal hiervan verlost wordt en nu nog arshavin ook nog
Eens, maar goed, ook dat doet Wenger nauwelijks. Je zag afgelopen weekend ook weer zowel MOx alswel Walcott op de bank beginnen omdat een Gervinho perse moest spelen...(!)quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:37 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Zo lang het geld maar gelijk geïnvesteerd wordt in talenten. Als het gros van de aankopen toch bagger is (Cazorla is godzijdank een uitzondering), laat het dan wat mij betreft allemaal maar schieten en ga dan maar volledig in eigen jeugd en talenten investeren en laat ze ook eens spelen. Van inkomende transfers moet Arsenal het toch niet hebben, is de afgelopen jaren gebleken. Laat het dan een club zijn waar de eigen jeugd in ieder geval op het veld staat. Ongefundeerd onderbuikgevoel van mijn kant ik weet het, maar goed. De schuldgiganten Barca, Real, Man U en Man City zullen altijd onze talenten blijven opkopen.
Ja van die Gervinho word je echt helemaal moe. Arsenal heeft eigenlijk zo veel spelers gehaald de afgelopen jaren die nooit zijn gaan bloeien. Vermoeiend is dat zeg.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Eens, maar goed, ook dat doet Wenger nauwelijks. Je zag afgelopen weekend ook weer zowel MOx alswel Walcott op de bank beginnen omdat een Gervinho perse moest spelen...(!)
Nou moet ik wel eerlijk bekennen dat Gervinho de eerste wedstrijd van het seizoen goed speelde, en de 2de wedstrijd heb ik alleen in samenvatting gezien, dus wellicht heeft hij een prima voorbereiding gehad en staat ie er daarom in.... ik heb geen idee...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:47 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ja van die Gervinho word je echt helemaal moe. Arsenal heeft eigenlijk zo veel spelers gehaald de afgelopen jaren die nooit zijn gaan bloeien. Vermoeiend is dat zeg.
Nja, ik ben het gedeeltelijk eens met je over die eerste wedstrijd. Hij had in het begin een paar goede acties, maar hij draafde het daarna telkens te ver door waardoor er 3 keer een achterbal als resultaat uit kwam. Het ziet er qua techniek ook zo gebrekkig uit als je telkens die acties buitenom langs de achterlijn wil maken en heb ruim over de lijn rent. Inzet geen gebrek de eerste wedstrijd, eerder techniek.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nou moet ik wel eerlijk bekennen dat Gervinho de eerste wedstrijd van het seizoen goed speelde, en de 2de wedstrijd heb ik alleen in samenvatting gezien, dus wellicht heeft hij een prima voorbereiding gehad en staat ie er daarom in.... ik heb geen idee...
... maar op basis van afgelopen seizoen begrijp ik niet waarom Oxlaide nu niet gewoon wekelijks een basisplaats heeft zodat die jongen beter kan worden.
Zelfde geldt voor Walcott, maar dat geldt al seizoenen lang voor Walcott. Iedere keer wanneer ie even een goede periode heeft verdwijnt hij al snel weer richting de bank. Bijna alsof Wenger het tegenhoudt dat die jongen eventueel te snel zou kunnen komen...(!)
Ja dat snapte ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:27 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
dat is zijn salaris bij man city op dit moment, niet de prijs van de speler....denk dat hij wel wat duurder is om te halen.
Wel ook echt idioot om een speler die twijfelt om bijtekenen op de bank te zetten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:42 schreef tochweerhenk het volgende:
Als Walcott zijn contract niet verlengt zit je een heel seizoen met Gervinho opgescheept.
Als Walcott denkt dat hij nu al hogerop kan overschat hij zichzelf schromelijk. Eerste balcontact van het seizoen: lange pass die hij vrij kan aannemen laat hij zo over de zijlijn schieten. Hij kan het niveau wat Arsenal nastreeft (en niet bereikt tot nog toe) waarschijnlijk nauwelijks aan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:16 schreef Maraten het volgende:
[..]
Wel ook echt idioot om een speler die twijfelt om bijtekenen op de bank te zetten.
Geeft nou niet echt motivatie
Ja, maar hij kan dat niveau wel halen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Als Walcott denkt dat hij nu al hogerop kan overschat hij zichzelf schromelijk. Eerste balcontact van het seizoen: lange pass die hij vrij kan aannemen laat hij zo over de zijlijn schieten. Hij kan het niveau wat Arsenal nastreeft (en niet bereikt tot nog toe) waarschijnlijk nauwelijks aan.
Klopt, af en toe haalt hij dat niveau ook wel. Zou het zonde vinden als hij gaat. Van dat geld Afellay halen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:24 schreef Maraten het volgende:
[..]
Ja, maar hij kan dat niveau wel halen.
Daarnaast als je wil dat hij blijft -hij is toch belangrijk- moet je hem daar wel toe motiveren en niet op de bank zetten nu.
Hij gaat al naar Liverpool.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Klopt, af en toe haalt hij dat niveau ook wel. Zou het zonde vinden als hij gaat. Van dat geld Afellay halen?
Dat zou lekker voor Assaidi zijn dan. Dat was hun 1e keus en omdat het niet doorging zijn ze naar Assaidi gegaan.quote:
Hij is toch niet echt een links voor? Ik zie hem meer als een middenvelder en daar is Liverpool best slecht in.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat zou lekker voor Assaidi zijn dan. Dat was hun 1e keus en omdat het niet doorging zijn ze naar Assaidi gegaan.
Zou kunnen dat ze hem dan alsnog voor op het middenveld pakken, dat weet ik niet. Hij is pas bij Barcelona daar gaan spelen inderdaad, logisch want op het middenveld heeft hij gewoon 0% kans op een plek daar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is toch niet echt een links voor? Ik zie hem meer als een middenvelder en daar is Liverpool best slecht in.
Is dat al zeker? Ben ik nog nergens tegengekomen namelijk.quote:
please fucking please zeg me dat het niet waar isquote:Jeremy Wilson @JWTelegraph
Arsenal also believe they have options in Theo's position...aside from Ox/Gervinho there is big hope for Serge Gnabry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |