abonnement Unibet Coolblue
pi_116077907
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 19:25 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ik zie geen betere spelers na M'villa eigenlijk. :@
Capoue, Tioté, Cabaye.
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
pi_116077966
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 19:37 schreef Maraten het volgende:

[..]

Capoue, Tioté, Cabaye.
Dit doet pijn, maar je hebt gelijk. ;(
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_116078132
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 19:25 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ik zie geen betere spelers na M'villa eigenlijk. :@
Cabaye en Strootman
pi_116082088
Cabaye zou erg fijn zijn, maar heeft ook niet de echte body natuurlijk.

Afellay is als '10' niet echt nodig, liever Cazorla en op LW lopen er al wat mensen...

Strootman :')
pi_116083254
quote:
99s.gif Op maandag 27 augustus 2012 19:21 schreef Yi-Long het volgende:
Arsenal kan beter Strootman of Douglas halen ofzo.
Wordt steeds moeilijker om je serieus te nemen.
pi_116083445
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 21:00 schreef Thorb het volgende:
Cabaye zou erg fijn zijn, maar heeft ook niet de echte body natuurlijk.

Afellay is als '10' niet echt nodig, liever Cazorla en op LW lopen er al wat mensen...

Strootman :')
Strootman is eigenlijk te goed voor Arsenal meer van het niveau van man united
  maandag 27 augustus 2012 @ 21:46:30 #132
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_116084628
Ach ja, Wenger zegt dat de goals vanzelf wel komen. In Arsene we trust...
pi_116086661
De tegengoals zeker ja :')
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 27 augustus 2012 @ 22:23:24 #134
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_116086923
Valt best mee, als Koscielny en Sagna weer fit zijn heb je best een solide verdediging.
pi_116087276
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 21:27 schreef BrokenArrow het volgende:

[..]

Strootman is eigenlijk te goed voor Arsenal meer van het niveau van man united
Goede troll, ik weet zeker dat Arsene een 17-jarige kan vinden in de Ligue 1 die beter is dan Strootman :')
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
  maandag 27 augustus 2012 @ 22:38:22 #136
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_116087845
Geen idee waar de haat op Strootman vandaan komt, al heeft het vast weer te maken met het feit dat die jongen met een omweggetje zijn weg naar de NLse top heeft gemaakt...

... maar hij kwam verdomd snel, haakt telkens moeiteloos aan op een nieuw en hoger niveau, komt zelden in problemen, doet vrijwel nooit rare/domme dingen voetballend gezien, en is nog jong en wordt ook nog steeds iedere wedstrijd beter....

OK, hij heeft een kop alsof hij 54 is en al weken op de WC zit waar het maar niet wil lukken, maar voor zover je een dynamische verdedigende middenvelder zoekt, is het gewoon een prima keus.
pi_116087896
Cabaye of Tiote kan wel ja, ze hebben daar Anita ook al gekocht.
pi_116087969
quote:
99s.gif Op maandag 27 augustus 2012 22:38 schreef Yi-Long het volgende:
... maar hij kwam verdomd snel, haakt telkens moeiteloos aan op een nieuw en hoger niveau, komt zelden in problemen, doet vrijwel nooit rare/domme dingen voetballend gezien, en is nog jong en wordt ook nog steeds iedere wedstrijd beter....

OK, hij heeft een kop alsof hij 54 is en al weken op de WC zit waar het maar niet wil lukken, maar voor zover je een dynamische verdedigende middenvelder zoekt, is het gewoon een prima keus.
Niet mee eens. Zie hem vaak genoeg nog onzichtbaar worden in wedstrijden of heeft nog redelijk vaak onnodig balverlies op de helft van de tegenstander. En dan soms het gezeik tegen scheidsrechter, is ook niet nodig.

Maar stel dat hij wel die goede middenvelder is die jij denkt dat hij is, het zou nog steeds geen goede aankoop zijn. Hij is niet een speler die zich in een sterke competitie bewezen heeft en Arsenal kan zo'n risico zich niet veroorloven.
pi_116088161
quote:
99s.gif Op maandag 27 augustus 2012 22:38 schreef Yi-Long het volgende:
Geen idee waar de haat op Strootman vandaan komt, al heeft het vast weer te maken met het feit dat die jongen met een omweggetje zijn weg naar de NLse top heeft gemaakt...

... maar hij kwam verdomd snel, haakt telkens moeiteloos aan op een nieuw en hoger niveau, komt zelden in problemen, doet vrijwel nooit rare/domme dingen voetballend gezien, en is nog jong en wordt ook nog steeds iedere wedstrijd beter....

OK, hij heeft een kop alsof hij 54 is en al weken op de WC zit waar het maar niet wil lukken, maar voor zover je een dynamische verdedigende middenvelder zoekt, is het gewoon een prima keus.
Hij haakt aan bij PSV ja, maar bij Oranje? :N

Daarnaast vind ik hem weinig dynamisch en zijn passingpercentage is laag.
Verdedigend is ie wel goed.
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 02:55:46 #140
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_116095206



Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_116095960
Strootman staat al een tijd stil vind ik. Bij Nederlands elftal tegen Duitsland door het ijs gezakt, en bij PSV na een goed begin ook niet veel meer laten zien. Wordt ook steeds irritanter, hoe hij tekeer gaat tegen tegenstanders en scheidsrechters is niet normaal. Daar krijgt hij nog problemen mee. Had in het begin nog wel de hoop dat hij een goede allround middenvelder zou worden, box to box. Maar denk dat hij steeds meer een controlerende middenvelder zal worden naarmate hij op een hoger niveau gaat spelen.

[ Bericht 12% gewijzigd door BankAardappel op 28-08-2012 06:59:04 ]
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 07:08:39 #142
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_116096050
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 06:44 schreef BankAardappel het volgende:
Strootman staat al een tijd stil vind ik. Bij Nederlands elftal tegen Duitsland door het ijs gezakt, en bij PSV na een goed begin ook niet veel meer laten zien. Wordt ook steeds irritanter, hoe hij tekeer gaat tegen tegenstanders en scheidsrechters is niet normaal. Daar krijgt hij nog problemen mee. Had in het begin nog wel de hoop dat hij een goede allround middenvelder zou worden, box to box. Maar denk dat hij steeds meer een controlerende middenvelder zal worden naarmate hij op een hoger niveau gaat spelen.
Ik denk dat dat laatste meer te maken heeft met de rest van de spelers van PSV, die eigenlijk ook allemaal dat 16 meter gebied van de tegenstander opzoeken. De vleugelspelers trekken naar binnen, de backs komen op en trekken naar binnen, je hebt voor hem Toivonen of Wijnaldum die altijd vooruit gaat.... dus tja... dan kan Strootman ook wel telkens mee opkomen, maar dan wordt het wel erg eenzaam daar achterin...

Wat betreft Oranje: Ik zie toch echt 100x liever Strootman spelen, dan Nigel de Jong. En volgens mij kan Nigel ook dat Premier League niveau 'bijbenen', al houdt dat voornamelijk in dat hij stofzuigt en breedteballetjes geeft...

Ik vind Strootman toch echt een stuk beter en dynamischer dan De Jong.

Kijk ook even wat de rest van de PL heeft staan aan verdedigende middenvelders. Bij Man Utd loopt Scholes nog rond te sjokken en late tackles uit te voeren. Bij Newcastle hebben ze nu Anita gehaald, die prima was bij Ajax, maar zal die veel beter zijn dan Strootman? Bij Arsenal heb je Diaby. Bij Liverpool staat dat hele middenveld vol met no-no's en een oude waardeloze Gerard...

Alleen Man City heeft echt een uitblinker met Yaya Toure, en wellicht bij Chelsea nog 1 of 2 aardige spelers voor die positie... maar verder... kom nou.... Strootman zou echt niet misstaan in die competitie.

En zoals gezegd, Strootman heeft iedere keer aangetoond vrij makkelijk aan te haken op een hoger niveau. Dat hij in oranje soms wat moeilijke momenten kent zal ook meer te maken hebben met een verdediging die niet aansloot/doordekte, wat op het EK ook al voor grote problemen zorgde. Dan komen zelfs de beste middenvelders in de problemen.
pi_116096099
Als Arsenal een speler van het niveau Strootman zou aantrekken dan doen ze dit jaar zeker niet mee in de subtop. Weet niet waar dat gefap op Strootman opeens vandaan komt maar die jongen heeft vorig jaar na een aardig begin gewoon matig tot slecht gepresteert.
Nu probeert ie dat te compenseren met bij ieder fluitsignaal de scheidsrechter aan te vliegen en v. Bommel na te doen (die dat veel beter kan).
Niet halen dus.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_116096134
Tja, Strootman heeft nu juist met Van Bommel naast hem veel meer ruimte om naar voren te gaan lijkt me, dat was vorig seizoen wel anders als meest controlerende middenvelder. Helaas is hij d'r niet anders door gaan spelen.

En Nigel de Jong ben ik ook geen fan van, beperkte speler.

Je overdrijft het wel een beetje qua PL middenvelders. United heeft duidelijk een probleem ja. Newcastle heeft naast Anita ook nog Tioté en Cabaye lopen, die hebben Strootman echt niet nodig. Liverpool heeft met Allen een veel betere speler dan Strootman, Lucas is zo slecht nog niet puur controlerend, en ze hebben Sahin er nu ook bij. Arsenal gaan nog wel iemand halen om het vertrek van Song op te vangen, hebben net naast Sahin gegrepen.

Maar als ik die clubs was zou ik veel eerder naar iemand als Dembélé kijken dan een Strootman, daar valt Kevin bij in het niet.

Verder vind ik het dus wel meevallen dat hij telkens makkelijk aanhaakt. Hij speelde bij Sparta en Utrecht gewoon onder z'n niveau. Had al naar een betere club gemoeten toen Sparta degradeerde, ging ook bijna al naar Twente toen. Maar sinds hij bij PSV speelt is zijn ontwikkeling niet bijzonder meer.
pi_116096661
Lucas Leiva, Gerrard, Allen, Andesron ( :D ), Cleverly, Rodwell, Felliani, Dembele, Cabaye, Tiote, Lampard, Meireiles zijn allemaal klasses beter dan Strootman om maar even wat te noemen.

Ik zou nog liever Fer zien dan Strootman.
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
pi_116101054
Nu weer een link met Dzeko

quote:
Geoff Arsenal ‏@GeoffArsenal
Just had my morning call for an update to be told Arsenal are enquiring about Manchester City’s Edin Dzeko.
Lijkt me onhaalbaar. Maar het verontrust me dat het zo rustig is qua geruchten, Theo heeft ook nog steeds niet bijgetekend. En we weten allemaal dat als dat niet gebeurt, hij ook weg moet van het bestuur :{
know'm sayin?
×
word? word.
pi_116101383
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:58 schreef alors het volgende:
Nu weer een link met Dzeko

[..]

Lijkt me onhaalbaar. Maar het verontrust me dat het zo rustig is qua geruchten, Theo heeft ook nog steeds niet bijgetekend. En we weten allemaal dat als dat niet gebeurt, hij ook weg moet van het bestuur :{
Alsof Arsenal zijn salaris wilt betalen. :')
Ik snap dat aanval van nu best kut is, maar heb liever eerst een goede VM en dan pas een aanvaller.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:08:55 #148
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_116101444
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 22:39 schreef j0rdiiii het volgende:
Cabaye of Tiote kan wel ja, ze hebben daar Anita ook al gekocht.
En Guthrie verkocht.
pi_116101734
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:07 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Alsof Arsenal zijn salaris wilt betalen. :')
Ik snap dat aanval van nu best kut is, maar heb liever eerst een goede VM en dan pas een aanvaller.
dzeko zit op ongeveer 7 miljoen per jaar. is op zich een prima aanvaller. zou ik er graag bij willen hebben. ik als bosnier en arsenal fan helemaal!!
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_116101962
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:17 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

dzeko zit op ongeveer 7 miljoen per jaar. is op zich een prima aanvaller. zou ik er graag bij willen hebben. ik als bosnier en arsenal fan helemaal!!
Ik denk dat niemand nee tegen hem zou zeggen, maar zie Arsenal niet zijn salaris overnemen.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')