quote:ben benieuwd wat het gaat worden,
Hallo mensen, het is nu 9 augustus en de opnames zijn al een week klaar. Oscar is bezig met de mix en wij zijn druk aan het repeteren. Ondertussen moeten er ook nog beslissingen genomen worden over artwork, clips, intervieuws, fotosessies etc. Een hele spannende tijd dus! Zelf zijn we zeer tevreden over het resultaat maar jullie moeten natuurlijk straks zelf oordelen. De planning voor de release van het album staat nog steeds op 16 oktober en zoals het er nu uitziet, blijft dat ook zo. Nog een dikke twee maanden dus en voor die tijd komt er natuurlijk ook nog een single uit. Titels en zo houden we nog even spannend maar jullie zullen het snel horen. Tot snel!
quote:En niet alleen de uitspraak van de teksten is beroerd, de teksten zelf kloppen ook niet altijd helemaal.
Op woensdag 14 augustus 2002 00:38 schreef StrayDog het volgende:
Benieuwd of het Engels van die zangeres nog altijd even beroerd is. ("What will I fffink...")
volgens hetzelfde artikel zijn de inlay/hoesfoto's al gemaakt (Annelies moest wegens haar lengte op playboy's staan en Thomas en Joost wegens hun lengte zover mogelijk achteraan).
Een titel van een nummer is al bekend: Gentle
quote:If i grow up, I'll be just as jull, yeaahh
Op woensdag 14 augustus 2002 00:38 schreef StrayDog het volgende:
Benieuwd of het Engels van die zangeres nog altijd even beroerd is. ("What will I fffink...")
quote:joh, wat the Fok! maakt die uitspraak uit¿ Als je je er aan ergerd, moet je er maar niet naar luisteren, en niet zo zeuren..
Op woensdag 14 augustus 2002 17:24 schreef kamagurka het volgende:[..]
If i grow up, I'll be just as jull, yeaahh
Het wordt nog wat als Anouk's nieuwe plaat uitkomt...
quote:Dat is moeilijk als er een onverlaat meent de radio op zijn werk te moeten laten schallen
Op woensdag 14 augustus 2002 17:29 schreef -Clowntje- het volgende:[..]
joh, wat the Fok! maakt die uitspraak uit¿ Als je je er aan ergerd, moet je er maar niet naar luisteren, en niet zo zeuren..
Ik vind ze toppie zoals het is/was..
quote:hehe, net goed..
Op woensdag 14 augustus 2002 18:18 schreef kamagurka het volgende:[..]
Dat is moeilijk als er een onverlaat meent de radio op zijn werk te moeten laten schallen
![]()
Ik verkondig tenminste geen meningloosheden(toppie...brrr)
quote:over het algemeen is de 2e plaat t lastigste om te maken, zeker als de eerste zo'n groot succes is als bij Krezip. Want als de plaat nauqwelijks verkoopt worden ze direct afgeserveerd door de pers.
Op woensdag 14 augustus 2002 18:06 schreef Apfel het volgende:
Naar mijn mening gaat de media er dadelijk zo achteraan dat die plaat voordat ie uitkomt al overgehyped wordt, van: "Zal die plaat Nothing Less overtreffen". Dat is krezip pas.Het wordt nog wat als Anouk's nieuwe plaat uitkomt...
ps me kijkt ook erg uit naar de plaat van anouk
quote:Was dit sarcastisch bedoeld?
Op woensdag 14 augustus 2002 21:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wordt idd een leuke herfst met Anouk én Krezip.
quote:Niet bij hem/haar...
Op donderdag 15 augustus 2002 11:31 schreef BananeKoning het volgende:[..]
Was dit sarcastisch bedoeld?
bij sommige users staat het woordje sarcasme niet in het woordenboek
quote:Je erkent dus dat krezip een vorm van marteling is?
Op woensdag 14 augustus 2002 18:23 schreef -Clowntje- het volgende:[..]
hehe, net goed..
quote:Nee hoor, die opmerking was 200% gemeend
Op donderdag 15 augustus 2002 11:31 schreef BananeKoning het volgende:
Was dit sarcastisch bedoeld?
Dat jullie kwaliteitsmuziek niet waarderen
quote:Alle muziek kan een vorm van marteling zijn...
Op donderdag 15 augustus 2002 11:35 schreef kamagurka het volgende:[..]
Je erkent dus dat krezip een vorm van marteling is?
Er staat bij dat Gentle een wals is.
Maar ligt het aan mij of staat er bij het hokje nieuws op de Krezip-site helemaal niets?
quote:idd, da's al een tijdje zo, net zoals de "diary" die niet bijgewerkt wordt..
Op donderdag 15 augustus 2002 16:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Een passage uit Gentle:
Please be gentle, it is better to leave me alone, nothing is working, all I do is crying...Er staat bij dat Gentle een wals is.
Maar ligt het aan mij of staat er bij het hokje nieuws op de Krezip-site helemaal niets?
quote:Alweer brugklas-Engels. Het moet "all I do is CRY..." zijn.
Op donderdag 15 augustus 2002 16:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Een passage uit Gentle:
Please be gentle, it is better to leave me alone, nothing is working, all I do is crying...
quote:Nou, de radio kan hier voorlopig dus uitblijven...
Op woensdag 14 augustus 2002 21:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wordt idd een leuke herfst met Anouk én Krezip.
quote:Gentle is erg goed nummer! heb hem nu 2x bij een concert van ze gehoord en erg sterk. Ben zeer benieuwd naar nieuwe album, ken ze nu al hele tijd en hoop dat het meer richting de eerste demo-tapes gaat klinken..
Op woensdag 14 augustus 2002 17:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
In het CJP Magaz1ne deze, ja wat is het? kwartaal?, keer ook een repo over de opnames. Anne heeft dreads.
Over de muziek:
De tweede plaat moet steviger worden, vertellen ze. Tussen de opnames door wordt er veel geluisterd naar de Red Hot Chili Peppers, Skunk Anansie en zelfs Tool. De laatste vier nummer voor de plaat schreef Jacqueline samen met Oscar Holleman op de gitaar. "Bij het schrijven was het lastig dat ik geen gitaar speel", legt Jacqueline uit. "Je zit dan maar achter de piano ramramram en er komt niet echt iets vets uit." Oscar:"Wat hard was is harder geworden. Agressiever. De nieuwe plaat is volwassener, minder vlak."
De ballads zijn geblevenvolgens hetzelfde artikel zijn de inlay/hoesfoto's al gemaakt (Annelies moest wegens haar lengte op playboy's staan en Thomas en Joost wegens hun lengte zover mogelijk achteraan).
Een titel van een nummer is al bekend: Gentle
quote:
Krezip: 'Days like this'
AMSTERDAM - Het nieuwe Krezip-album gaat 'Days like this' heten. De cd ligt op 15 oktober in de winkel. Dat meldt Popinstituut.
'Days like this' is de opvolger van 'Nothing less' (2000), waarvan er 250.000 stuks werden verkocht. Vanaf 4 september is de eerste single 'You can say' op de radio te horen. De video bij het nummer wordt gemaakt door Bernard Wedig, bekend van clips voor onder anderen Heather Nova en Muse.De twee zusjes Jacqueline (zang) en Anne (gitaar), Annelies (toetsen en zang), Joost (basgitaar) en Thijs (drums) namen in januari 1998 hun eerste demo op en traden in 2000 als jongste band ooit aan op Pinkpop.
quote:tkan niet slechter zijn als wat er nu word uitgezonde.. dus er is nog hoop
Op zaterdag 24 augustus 2002 11:31 schreef SpankSpankeronie het volgende:
een nieuw album van Krepzik,dus nog meer bagger op de radio,daar zit ik nou echt niet op te wachten
quote:Hmmm..
Op donderdag 15 augustus 2002 17:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee, dat heb ik niet verkeerd overgenomen. Ik vond het trouwens ook al raar: all I do is crying. maja, het liedje zelf zal wel heel mooi zijn
'..all I do is cry and..cry, cry, cry, cry..'
Leek me ook veel logischer.
quote:Goed nieuws! Ik ben benieuwd!
Op zaterdag 31 augustus 2002 14:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
As. maandagmorgen bij Stenders Vroeg (3FM dus) gaat You Can Say in premiere en is dan de hele week exclusief bij 3FM te horen.
quote:Anders ik wel!
Op zaterdag 31 augustus 2002 18:40 schreef calvobbes het volgende:
Goed nieuws! Ik ben benieuwd!
quote:inderdaad, gentle is wel cool door die tempo wisselingen, maar de nieuwe single was wel gaaf, die gaat echt een stukje steviger!!!
Op dinsdag 27 augustus 2002 22:34 schreef Sjimmie het volgende:
Gentle is wel ok. Just like this is rustig.Maar de nieuwe single You can say rocks!!
maar ik herkende er een ander nummer in, volgensmij gebruiken ze een sample uit een ander nummer van ze !!!!
quote:De 'release' voor de clip is 6 september.
De video bij het nummer wordt gemaakt door Bernard Wedig, bekend van clips voor onder anderen Heather Nova en Muse.
quote:'t downen is gelukt he?
Op maandag 02 september 2002 22:27 schreef Cybart het volgende:
ik zal eens kijken of ik hem kan downen en dan nog eens luisteren
Het is een beetje een slechte opname, zeg maar gerust heel slecht, maar je kan niet anders verwachten van een radio uitzending Hele populaire download, you can say, sinds we 'm op KaZaA hebben gezet is ie al minstens 30 keer gedownload
Maar 't klinkt opzich leuk, en gisteravond was de clip op TV, iemand die gezien? Was't wat?
quote:de clip is een beetje vaag vind ik
Op zaterdag 07 september 2002 12:26 schreef Afwezig het volgende:[..]
Maar 't klinkt opzich leuk, en gisteravond was de clip op TV, iemand die gezien? Was't wat?
het nummer is wel leuk trouwens!
quote:haha dat was ik niet
Op zaterdag 07 september 2002 12:26 schreef Afwezig het volgende:[..]
't downen is gelukt he?
[afbeelding]
ben nu een aantal versies aan het downen, heb nu 1 redelijk goede radio opname, en dan gaan we dadelijk wat knippen en plakken, en krijgen we een fatsoenlijke radio edit....
begin stukje van de dj eraf en tot het begin van het nummer knippen, en op het eind een mooie fade out
quote:hehe, 'kzag die naam en ik dacht: die zit toch ook op FOK! ?
Op zaterdag 07 september 2002 12:33 schreef Cybart het volgende:[..]
haha dat was ik niet
ben nu een aantal versies aan het downen, heb nu 1 redelijk goede radio opname, en dan gaan we dadelijk wat knippen en plakken, en krijgen we een fatsoenlijke radio edit....
begin stukje van de dj eraf en tot het begin van het nummer knippen, en op het eind een mooie fade out
quote:De single ligt dus op mijn verjaardag in de winkels
Single- en albumrelease
27-08-2002 10:13Misschien heb je het al op het forum gelezen, maar na lang wachten is dan eindelijk bekend wanneer de nieuwe CD uit gaat komen en -ook belangrijk- hoe hij gaat heten!
Het nieuwe album, genaamd "Days Like This" komt uit op dinsdag 15 oktober, voorafgegaan door een single ("You Can Say"), die op 25 september in de winkels ligt.
Op 6 september gaat de videoclip voor "You Can Say" in première. De band biedt hem dan tussen 17:00u en 17:30u aan op MTV.
Je kunt alvast een stukje van het nummer beluisteren op www.omroep.nl (RealAudio)
De site vind ik niet zo netjes. De eerste pagina is nieuwe stijl en daarna krijg je weer de gewone site
En er zit nooit iemand in de krezip-chat!
Goh, ga ik na een jaar nog op mezelf reageren ook, een snelle search leverde geen topic op over de nieuwe singel van Krezip van nu (09-2002) dus ik ga hier maar verder...
Net de nieuwe clip gezien op MTV of zo'n soort zender, van Krezip (titel van nummer en titel van album ben ik al weer vergeten maar is niet belangrijk).....Jacqueline, voor wie ik toch wel een zwak heb, zag er weer opwindend uit in de clip, kon echt mijn ogen niet van het beeldscherm scheuren gewoon!, de clip kwam stoer over en ik vond de muziek wat steviger klinken dan ik gewend ben van de vorige schijf...een stap voorwaarts in mijn opinie en ik kijk dan ook uit naar het nieuwe album!
Doix
quote:Smaken verschillen gelukkig...
Op dinsdag 17 september 2002 15:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Jacqueline niet echt opwindend, sorry.
Annelies daarentegen kan ik wel waarderen qua uiterlijk. Anne ook wel.
quote:Leuk koppie, nice rack.
Op dinsdag 17 september 2002 15:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Jacqueline niet echt opwindend, sorry.
* Arcee vindt 't nummer tegenvallen.
quote:Okee, is misschien off topic, maar kan iemand mij eens vertellen wat nou precies een rack is? Of kom ik net uit mijn grot gekropen na 20 jaar?
Op dinsdag 17 september 2002 19:38 schreef Arcee het volgende:[..]
Leuk koppie, nice rack.
* Arcee vindt 't nummer tegenvallen.
quote:( o )( o )
Op dinsdag 17 september 2002 20:15 schreef Doix het volgende:
Okee, is misschien off topic, maar kan iemand mij eens vertellen wat nou precies een rack is? Of kom ik net uit mijn grot gekropen na 20 jaar?
quote:Ik vond 'm gewoon nog niet pakkend. Geen lekkere melodielijn. Kan nog komen natuurlijk.
En wat vond je precies tegenvallen? Het nummer is veel heftiger dan vorige singles wat IMHO een pluspunt is, de gitaren zitten er lekker in
Oh, en het nummer is toch niet heftiger dan Won't Cry? Die ik nog altijd ongelooflijk goed vind, trouwens. Net als I Would Stay.
quote:Won't Cry is ook lekker stevig, maar ik had vanmiddag de indruk (maar ik heb het nummer nu pas 1 keer goed gehoord, maar dan op TV) dat dit nummer nog steviger was, in mijn opinie kwam het nummer wat indrukwekkender over, omdat de compositie beter in elkaar zat dan Won't Cry, de melodielijnen wat gevarieerder waren en er meer de talenten van Krezip & Co aangesproken werden.....overigens is puur naar de compositie gekeken I would Stay nog steeds een heel erg goed opgebouwd nummer.....heb het bladmuziek thuis liggen en ik ga het eens proberen te spelen binnenkort......
Op dinsdag 17 september 2002 20:21 schreef Arcee het volgende:[..]
( o )( o )
Aha, er begint iets te dagen bij de Doix...**grin**
[..]
Ik vond 'm gewoon nog niet pakkend. Geen lekkere melodielijn. Kan nog komen natuurlijk.
Oh, en het nummer is toch niet heftiger dan Won't Cry? Die ik nog altijd ongelooflijk goed vind, trouwens. Net als I Would Stay.
quote:Jij hebt er verstand van, zo te horen...
Op dinsdag 17 september 2002 20:28 schreef Doix het volgende:
Won't Cry is ook lekker stevig, maar ik had vanmiddag de indruk (maar ik heb het nummer nu pas 1 keer goed gehoord, maar dan op TV) dat dit nummer nog steviger was, in mijn opinie kwam het nummer wat indrukwekkender over, omdat de compositie beter in elkaar zat dan Won't Cry, de melodielijnen wat gevarieerder waren en er meer de talenten van Krezip & Co aangesproken werden.....overigens is puur naar de compositie gekeken I would Stay nog steeds een heel erg goed opgebouwd nummer.....heb het bladmuziek thuis liggen en ik ga het eens proberen te spelen binnenkort......
Ik weet niet of Won't Cry minder goed in elkaar zit, maar ik vind het een ontzettend krachtig nummer. Zoals die gitaar in 't intro er gelijk inknalt, fantastisch. Beregoed nummer.
En a.s. dinsdag worden andere concertdata bekend gemaakt
quote:Yeah en ik ga der heeeeeeeeeeeeen!!! Ben echt enorm benieuwd naar de nieuwe show!!
Op zaterdag 21 september 2002 17:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dinsdag 8-10 is voor de fanlcubleden (www.krezipfanclub.com) in een zaal (Ik dacht iets van h2) in Den Bosch een exclusief optreden waar nummers van Days Like This worden gespeeld. Het is dus alleen voor fanclubleden, maar je mag wel een introducee meenemen.
(het heet trouwens de Willem2 niet de h2 )
quote:Je klinkt net als zo'n krezip-doos
Op zaterdag 21 september 2002 20:37 schreef EvilFaith het volgende:[..]
Yeah en ik ga der heeeeeeeeeeeeen!!!
Hier trouwens nog wat leuks wat ik nog niet voorbij heb zien komen : De tracklist!
1 You Can Say
2 Take It Baby
3 Gentle
4 Promise
5 What It Takes
6 Days Like This
7 Don´t You Feel Afraid
8 For Sure
9 Mine
10 There It Goes
11 More Than This
12 That´ll Be Me
en : het hoesje. Hijs wel heel klein, bron enzo van al die ongein weet ik niet, zag het op het fanclubforum staan.
quote:Hoe klinkt een Krezip-doos dan?
Op zondag 22 september 2002 11:29 schreef Afwezig het volgende:[..]
Je klinkt net als zo'n krezip-doos
![]()
quote:Niet altijd m'n eerste gedachte was 'anders ik wel' bij deze post
Op dinsdag 17 september 2002 17:28 schreef Doix het volgende:[..]
Smaken verschillen gelukkig...
Ik vind bijvoorbeeld Anne weer niets, maar ja, het gaat om de muziek, toch? Al word ik soms wel wat ontoerekeningsvatbaar bij het zien van Jacqueline...
Maargoed ben zeer benieuwd naar het album, de single bevalt me zeer iig gaat altijd meteen hard als ik m hoor, de clip nogniet voorbij zien komen helaas
quote:Uit sociaal oogpunt heb ik dat jullie Fokkers allemaal bespaard...
Op zondag 22 september 2002 12:14 schreef Machiel het volgende:[..]
Verbaasd me dat er geen babes & hunks topic voor haar is, of heb ik die gemist?
![]()
Hoewel Doix dolgraag een topic over haar zou willen plaatsen in Babes & Hunks en lekker volplempen met spannende foto's van haar...
quote:jammer genoeg komen er dan toch bijna alleen maar erg flauwe opmerkingen....
Op zondag 22 september 2002 19:34 schreef Doix het volgende:[..]
Uit sociaal oogpunt heb ik dat jullie Fokkers allemaal bespaard...
Hoewel Doix dolgraag een topic over haar zou willen plaatsen in Babes & Hunks en lekker volplempen met spannende foto's van haar...
Jacqueline
was ook nog aan 't woord.
quote:Van 't nummer ben ik ook nog niet zo wild idd, hoewel ik 't zeker niet slecht vind. De clip heb ik nog niet gezien.
Op vrijdag 27 september 2002 21:41 schreef Disorder het volgende:
Ik vind de nieuwe single helemaal niks.
Al moet ik wel toegeven dat de clip voor Nederlandse standaard erg goed in elkaar is gezet. Ziet er wel professioneel uit.
quote:In dit topic: Kreziptour 2002
Op zaterdag 28 september 2002 10:59 schreef Cazman het volgende:
Voor Krezip fans in Tilburg en omstreken misschien wel handig om te weten. Krezip in 013
Staat de rest van de tour etc.
Ga vandaag mijn kaartje halen voor concert Nijmegen en Tilburg
'Take it baby', 'Mine' en 'There it goes' smaken naar meer.
Commercieele pulp my ass.
(vooral 'Take it baby' is een indrukwekkend nummer en zeker geen gemiddeld tienermelodietje..)
[Dit bericht is gewijzigd door Lamon op 30-09-2002 12:28]
En mensen: Morgen Krezip-dag bij 3FM, de hele dag zijn de Krezippers op visite bij de 3FM-programma's
In de veronicagids van volgende week een interview met Jacqueline (de gids dus van a.s. zaterdag tot volgende week vrijdag)
quote:Het jonge en het spontane is er wel een beetje vanaf, maar daar tegenover staat dat Krezip wel gegroeid is, volwassener geworden en dat ze betere composities maken. In mijn opinie dus zeker geen verslechtering...heb vandaag wel alles gemist omtrent Krezip, maar ja, was ook met een andere hobby bezig.....
Op donderdag 10 oktober 2002 20:55 schreef Cybart het volgende:
ik vind sommige tracks leuk, maar sommige ook veel minderik mis de oude krezip
quote:?? DC
Op zondag 13 oktober 2002 01:31 schreef Graveworm het volgende:
hij stond 2 maanden terug al op DC, heb hem destijds voor iemand moeten branden geloof ik, wel aardig album
quote:jammer he...
Op zondag 13 oktober 2002 11:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Meestal komen CD's al wat eerder de CDwinkel binnen en worden dan ook al meteen verkocht, dus ik ging gister eventejs kijken of Days Like This er ook al was. Helaas. Zal ik toch moeten wachten tot dinsdag
maargoed, wie weet krijg ikhem morgen, als ik kaartjes heb gewonnen voor de cd-release party..
quote:13oktober (vandaag) was dat toch live te zien op mtv of hoe zit dat?
Op zondag 13 oktober 2002 11:39 schreef EvilFaith het volgende:[..]
jammer he...
maargoed, wie weet krijg ikhem morgen, als ik kaartjes heb gewonnen voor de cd-release party..
Gisteren was direct trouwens live te zien, en vanochtend ook. Op MTV. Niet mijn speciale muziekale voorkeur, maar altijd wel interessant om live te zien.
quote:neh, vanavond is gewoon interview, making-off van You Can Say, en een concert ( waarschijnlijk van tivoli van tijd geleden.. )
Op zondag 13 oktober 2002 13:05 schreef Yokozuna het volgende:[..]
13oktober (vandaag) was dat toch live te zien op mtv of hoe zit dat?
Gisteren was direct trouwens live te zien, en vanochtend ook. Op MTV. Niet mijn speciale muziekale voorkeur, maar altijd wel interessant om live te zien.
quote:Ook leuk toch!
Op zondag 13 oktober 2002 15:29 schreef EvilFaith het volgende:[..]
neh, vanavond is gewoon interview, making-off van You Can Say, en een concert ( waarschijnlijk van tivoli van tijd geleden.. )
de live-voorproefjes was zowaar verrassend goed.
En Studio Brussel kun je online luisteren....
quote:Link???
Op zondag 13 oktober 2002 16:37 schreef XL het volgende:
Maandagavond een sessie van krezip in de marconi-studio van Studio Brussel... tenminste de sessie was gister, maar maandagavond (in Radar?) laten ze hem helemaal horen....de live-voorproefjes was zowaar verrassend goed.
En Studio Brussel kun je online luisteren....
quote:www.studiobrussel.be
Op zondag 13 oktober 2002 20:31 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Link???
Dat sloeg echt nergens op..
quote:RHCP special kwam wel gisteren, da was wel tof
Op maandag 14 oktober 2002 17:27 schreef Perzikje het volgende:
Heeft iemand de making of van die videoclip gezien?Dat sloeg echt nergens op..
quote:Vanmiddag (15.45 uur ongeveer) hadden ze 'm wel (ik neem aan dat je naar Soundgarden bent geweest). Hij lag nog niet in de schappen, maar ik heb 'm wel.
Op dinsdag 15 oktober 2002 11:26 schreef Cybart het volgende:
ik stond vanmorgen in de cd zaak was ie nog niet binnen, ga het zo nog eens proberen, anders heb ik pas van het weekend weer tijd
quote:Hehe, het "laatste nummer tussen alle nummers"
Op dinsdag 15 oktober 2002 18:34 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Vanmiddag (15.45 uur ongeveer) hadden ze 'm wel (ik neem aan dat je naar Soundgarden bent geweest). Hij lag nog niet in de schappen, maar ik heb 'm wel.
Eerste indruk: GEWELDIG! Lekker schijfie hoor! Ik vind het laatste nummer nog het apartst, valt op tussen alle andere nummers. Zeker het geld waard!
quote:volgens de kassabon had ik hem om 11:54...
Op dinsdag 15 oktober 2002 18:34 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Vanmiddag (15.45 uur ongeveer) hadden ze 'm wel (ik neem aan dat je naar Soundgarden bent geweest). Hij lag nog niet in de schappen, maar ik heb 'm wel.
Eerste indruk: GEWELDIG! Lekker schijfie hoor! Ik vind het laatste nummer nog het apartst, valt op tussen alle andere nummers. Zeker het geld waard!
ben hem nu (wegens werk) voor het eerst aan het luisteren....
lekker
Gentle
What It Takes (wat een fucking lekker intro)
Don't You Feel Afraid
zijn echt nu mijn favo tracks...
en meteen in top 3 vollegorde eigenlijk....
voice-over Kas van Iersel heeft het over de doorbraak op Pinkpop 2000 en het debuutalbum Nothing Less...
kan aan mij liggen, maar Run Around was toch het debuutalbum??
quote:jammer...
Op woensdag 16 oktober 2002 18:04 schreef glossy het volgende:
ik heb de nieuwe cd van krezip net gedownload ,heb hem nog niet geluisterd (ga namelijk geen cd's kopen terwijl ik ze kan downen)
Maargoed ik vind het echt lekker album!!
Gentle is superr, en That'll be mine vind ik ook erg goed! Eigenlijk alles wel, maaaar voel er niet hetzelfde bij als bij Nothing Less maar dat kan nog komen, heb hem nog niet super vaak gedraait heb wel al fucking zin in de optredens!!!
quote:situatieschets van vanmiddag op school:
Op woensdag 16 oktober 2002 18:04 schreef glossy het volgende:
ik heb de nieuwe cd van krezip net gedownload ,heb hem nog niet geluisterd (ga namelijk geen cd's kopen terwijl ik ze kan downen)
"Tom, jij hebt de nieuwe CD van Krezip hè?"
"Ja, die is keigaaf, hoezo?"
"Mag ik die lenen om te kopiëren?"
"Nee, dit is een CD die je gewoon écht moet hebben"
[..]
situatieschets van vanmiddag op school:
"Tom, jij hebt de nieuwe CD van Krezip hè?"
"Ja, die is keigaaf, hoezo?"
"Mag ik die lenen om te kopiëren?"
"Nee, dit is een CD die je gewoon écht moet hebben"
===================================================
het scheelt ik ben niet zo een krezip fan ik vind het leuk om er soms naar te luisteren dus waarom zou ik de orginele cd kopen
Vind het echt een super album,erg goed vooral what it takes,promise,more than this
quote:direct connect
Op zondag 13 oktober 2002 10:41 schreef EvilFaith het volgende:[..]
?? DC
quote:Ik heb gisteren de cd gekocht en vind dit ook een heel erg mooi liedje ja
Op zaterdag 19 oktober 2002 14:29 schreef SHARKYKING het volgende:
Nieuwe single wordt de prachtige ballad Promise!!!!!!!Vind het echt een super album,erg goed vooral what it takes,promise,more than this
Vind trouwens heel de cd erg mooi Zowel de rockliedjes als de ballads.
quote:Laatste nummer is toch That will be me? Die vond ik ook erg leuk.
Op zaterdag 9 november 2002 20:09 schreef Machiel het volgende:
Had m laatst tochmaar gewoon aangeschaft wou eerst wat meer nummers horen maar was tochwel erg benieuwd. De recentie van Plato.nl heeft me uiteindelijk over de streep getrokkenToen ik het album voor het eerst gehoord had dachtik: 'Is dit nou alles?' Maar na nog een paar keer luisteren vind ik hem tochwel lekker
Niet te moeilijk over doen of teveel analiseren gewoon lekker
Promise is idd een goeie 2de single is gelukig geen I would stay deel 2 op de CD gekomen niet zomaar meer van hetzelfde ofzo. Laatste nummer met die hoorn van de Dijk word ik erg happy van trouwens
quote:Klopt, en het is een heerlijk nummer
Op zondag 12 januari 2003 23:55 schreef Sjimmie het volgende:
Mine wordt de volgende single!!
quote:shit bol.com
Op zaterdag 27 september 2003 12:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
vandaag binnengekregen:
Krezip - That'll be Unplugged (DVD + CD) in DTS-uitvoering én 16:9 beeldformaat
quote:da's kut.
Op zaterdag 27 september 2003 13:45 schreef Cybart het volgende:[..]
shit bol.com
ik zie hem overal in de winkel liggen, maar nog niet op mijn deurmat
quote:Geweldige DVD inderdaad
Op zaterdag 27 september 2003 12:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
vandaag binnengekregen:
Krezip - That'll be Unplugged (DVD + CD) in DTS-uitvoering én 16:9 beeldformaat
Geluid is in DD 2.0, DD 5.1 en DTS, concert is in 16:9, de meeste extra's gewoon 4:3. Erg leuke extra's ook, de benelux tour home video en de duitse tour home video, alle clips tot nu toe, de BNN documentaire en Krezip met het blabla orkest
quote:dit soort uitgebreide dvd's zie ik graag méér verschijnen
Op dinsdag 30 september 2003 00:33 schreef TripleM het volgende:[..]
Geweldige DVD inderdaad
Geluid is in DD 2.0, DD 5.1 en DTS, concert is in 16:9, de meeste extra's gewoon 4:3. Erg leuke extra's ook, de benelux tour home video en de duitse tour home video, alle clips tot nu toe, de BNN documentaire en Krezip met het blabla orkest
quote:
Op woensdag 16 oktober 2002 15:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Gentle nu het mooist. Ik vind Days Like This niet te vergelijken met Nothing Less. Maar ik vind 'm écht heel goed.
The Box P.U.R.E.-Sessions
1 More Than This
2 Won't Cry
3 Take It Baby
4 Promise
5 Don't You Feel Afraid
6 You Can Say
7 Happy Now
8 Mine
9 Beautiful
10 All unsaid
11 For Sure
12 That'll Be Me
13 In Her Sun
Behind The Scenes: Days Like This Tour - Benelux
Behind The Scenes: Days Like This Tour - Germany
Alles Of Niets (BNN Special)
I Would Stay (Together with the Euregio Orchestra)
Videos
1 Won't Cry
2 I Would Stay
3 All Unsaid
4 Everything & More
5 Won't Cry (German Release)
6 You Can Say
7 Promise
8 Mine
De CD bevat het P.U.R.E. concert nogmaals, maar dan als gewone audio (leuk voor in de auto, aldus Jacqueline).
quote:En die is gewoon overal te koop of alleen te bestellen via internet?? Kmoet toch me Krezip collectie bij houden
Op dinsdag 30 september 2003 00:46 schreef TripleM het volgende:
Voor de liefhebbers, dit staat er op de DVD:The Box P.U.R.E.-Sessions
1 More Than This
2 Won't Cry
3 Take It Baby
4 Promise
5 Don't You Feel Afraid
6 You Can Say
7 Happy Now
8 Mine
9 Beautiful
10 All unsaid
11 For Sure
12 That'll Be Me
13 In Her SunBehind The Scenes: Days Like This Tour - Benelux
Behind The Scenes: Days Like This Tour - Germany
Alles Of Niets (BNN Special)
I Would Stay (Together with the Euregio Orchestra)
Videos
1 Won't Cry
2 I Would Stay
3 All Unsaid
4 Everything & More
5 Won't Cry (German Release)
6 You Can Say
7 Promise
8 MineDe CD bevat het P.U.R.E. concert nogmaals, maar dan als gewone audio (leuk voor in de auto, aldus Jacqueline).
Kaarten gisteren al weer gehaald, heb er zin in!
quote:Waar spelen ze dan bij jullie ?
Op dinsdag 30 september 2003 11:12 schreef Da_Sandman het volgende:
En ze komen voor die unplugged tour naar VlissingenKaarten gisteren al weer gehaald, heb er zin in!
Dvd krijg ik als het goed is voor mijn verjaardag volgende week dus ik moet nog ff wachten, vindt het trouwens ook erg vriendelijke prijs als je ziet wat je krijgt, 19,99 voor een dvd zie je tegenwoordig niet vaak!
De nieuwe tour, ik heb al een voorproefje gezien in de Melkweg tijdens de Uitmarkt, beloof veel goeds, vond het erg gaaf, maaaaaaaar ik denk wel dat unplugged sneller gaat vervelen, je zit sowieso de hele tijd, en de liedjes tja..ik hou er zelf altijd wel van om af en toe even te springen en iets harders te horen, ging ik vorige touren meestal nog naar 3 concerten denk dat het dit keer bij 013 blijft. Maar wordt wel weer gezellig en goed!
quote:In het Arsenaaltheater... Redelijke zaal, altijd goed voor intieme concerten zeg maar...
Op dinsdag 30 september 2003 16:29 schreef GoldenHeritage het volgende:[..]
Waar spelen ze dan bij jullie ?
Wil eigenlijk ook wel gaan .. maar is ook weer zo ver!
quote:Gaat als het goed is overal te koop komen, maar uiteraard ook via internet. Bij bol.com is ie zelfs ¤ 17,99.
Op dinsdag 30 september 2003 10:21 schreef Timo20 het volgende:
En die is gewoon overal te koop of alleen te bestellen via internet?? Kmoet toch me Krezip collectie bij houden
quote:Heb jij ze daar al vaker gezien ??
Op dinsdag 30 september 2003 17:09 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
In het Arsenaaltheater... Redelijke zaal, altijd goed voor intieme concerten zeg maar...
quote:Mediamarkt Leeuwarden issie 16,99!!
Op dinsdag 30 september 2003 19:23 schreef TripleM het volgende:[..]
Gaat als het goed is overal te koop komen, maar uiteraard ook via internet. Bij bol.com is ie zelfs ¤ 17,99.
Maar de dvd is echt helemaal super!! Tis echt een aanrader!
*kippenvel* echt moooooooooooooooooooooooooooooooi!!!
Mooooooooooooooooooooooooi !!!!!!
(moet je op zaterdag klikken, dirigent 2)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |