Dit. Aanbetaling voor een eigen huis. Ik zou niet weten wat je er anders mee zou moeten doen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:30 schreef kwiwi het volgende:
Waarom niet gebruiken als aanbetaling voor een huis? Of is er een reden waarom je perse bij je ouders wil blijven wonen?
`quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:32 schreef Oksel het volgende:
Alsof vastgoed een goede investering is op dit moment..
Over 2 jaar wel, dus hou die 50k in je broekzak (gewoon op spaarrekening), en koop dan een leuk huis.
Huizenprijzen zullen de komende tijd blijven dalenquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:30 schreef kwiwi het volgende:
Waarom niet gebruiken als aanbetaling voor een huis? Of is er een reden waarom je perse bij je ouders wil blijven wonen?
Er staat toch ook nergens dat ie het morgen al kwijt wil?quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Huizenprijzen zullen de komende tijd blijven dalen
DIt. Er kan de komende jaren zoveel veranderen in je persoonlijke situatie, er wordt op den duur vanzelf wel duidelijk waar je het geld kunt gebruiken. Tot die tijd in deposito's o.i.d.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:36 schreef Kamper86 het volgende:
Wacht tot je zelf weet wat je er mee moet doen!
Precies, niet uitgeven om het uitgeven.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:36 schreef Kamper86 het volgende:
Wacht tot je zelf weet wat je er mee moet doen!
Doe mij zo'n glazen bol!quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Huizenprijzen zullen de komende tijd blijven dalen
Dat vetgedrukte is een beetje lastig... want vastzetten levert geen kont op tegenwoordig.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:47 schreef Noisiv het volgende:
Investeren om er meer geld van te maken met weinig risico (zoals vastzetten tegen hoge rente, is tot 100,000 euro gedekt) of er iets mee doen wat je nooit meer zult vergeten zoals die wereldreis. Je bent nog jong dan kan het nog.
Wat maakt dat je zich opeens NU dat bedenkt (en niet bijvoorbeeld bij 20.000) ?quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:22 schreef VraagWGR het volgende:
Iemand tips en/of suggesties? Ben benieuwd hoe andere mensen hierover denken, het staat nu merendeels op een nette spaarrekening.
Zoveel is het nou ook weer niet. Als ie had willen opscheppen had ie er minstens een nulletje extra bij gezet neem ik aan.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:57 schreef maickeltje het volgende:
Beetje verkapte kijk mij heul veul geld hebben
60.000 voor een 21 jarige die nog niet eens eenquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zoveel is het nou ook weer niet. Als ie had willen opscheppen had ie er minstens een nulletje extra bij gezet neem ik aan.
60.000 euro binnenharken binnen 1-2 jaar? Nah, vergeet dat maar.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:59 schreef Noisiv het volgende:
Zoveel geld is het ook weer niet maar wel voor op die leeftijd. De gemiddelde 30er zal het ook wel binnen 1-2 jaar binnen harken als je nog bij je ouders woont, geen gezin hebt om te onderhouden, en hard werkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |