Toen we daar kwamen werd ik ziek, 5 dagen niks binnen gehouden. Ik was helemaal naar de klote toen ik terug kwam. Het was wel leuk en mooi hoor daar.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:38 schreef TR08 het volgende:
Als je elke url naar je foto's even tussen een "[ [url=" en "]afbeelding[/url] ]" tag zet krijg je dit:
[ afbeelding ]
Waarom ben je eigenlijk gestopt met kamperen? Vanwege het weer of allerlei relationele dingen?
Omdat???quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:43 schreef DroogDok het volgende:
Kamperen in Zweden in een 3 persoonstentje is ook wel vragen om problemen
Zweden is qua weer nou niet bepaald Italië.quote:
30,-quote:Gaspitje met 4 gaspatronen en piezo ontsteking in een koffertje.
1 gasbus gaat ongeveer 2 uur mee. http://i49.tinypic.com/i2vo1i.jpg%5B/IMG%5D 1 gasbus staat er niet op er zijn 4 volle bussen.
¤20
Kompas: ¤10
Klapzaagje: ¤5
Ongebruikte tekentang met led¤3
2 zaklampen met batterijen ¤10
+ touw
In de zomer is het net als Nederland, ben nog aardig verbrand ook.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:24 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Zweden is qua weer nou niet bepaald Italië.
[ afbeelding ]quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:58 schreef Sosa het volgende:
[..]
30,-
en zijn dat waterzakken op de foto? rechtsbovenin?
die staalkabel wil ik ook wel
deal, PM mij je gegevens maarquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:17 schreef Kamper86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
¤40 voor alles op de foto behalve het zakmes, incl verzendkosten.
Ophalen mag ook!
Klopt is een bantam, de 286bk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:14 schreef Auroraw het volgende:
welk model is dat buck mesje?
edit: Als ik me niet vergis is dat de Bantam klopt dat? als dat zo is bied ik 15.
nog een edit: ook wel interesse in die firestarter, vraagprijs?
Ik noteer je bod maar wacht het nog eventjes af.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:40 schreef Auroraw het volgende:
25 is zu viel, ik kan m voor die prijs bijna nieuw kopen. ik bied 16 met gedeelde verzendkosten.
Je mag hem hebben voor ¤20 incl!!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:14 schreef Auroraw het volgende:
welk model is dat buck mesje?
edit: Als ik me niet vergis is dat de Bantam klopt dat? als dat zo is bied ik 15.
nog een edit: ook wel interesse in die firestarter, vraagprijs?
voor 18 incl. neem ik 'mquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:01 schreef Kamper86 het volgende:
[..]
Je mag hem hebben voor ¤20 incl!!
Ok, zeeland hoe kom je daar bij?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:47 schreef Kamper86 het volgende:
[..]
Deal!!!
Je komt uit zeeland zeker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |