ik wens je slaapquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:12 schreef Cobra4 het volgende:
Wens me geluk. Ik ga proberen te slapen.
Dat heb ik ook al een paar keer geroepenquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:17 schreef LadyBlack het volgende:
Als ik de temperatuurkaart van Buienradar erbij pak, zou ik nu beter onderweg zijn naar Schiermonnikoog, daar is het lekker koel!
Helaas ligt virendje ziekig op de bank
Goed idee inderdaad! Maar.... hier thuis is het goed te doen op de benedenverdieping. Dus ik blijf lekker nog even hier.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Alternatief voor Oof en LB: vind een supermarkt die vandaag open is en ga zeer lang overwegen of je 1 of 2 blikjes tomatenpuree wilt hebben
En stervensdruk nu daar en de combi warmte/dorst/horecaprijzen is vandaag een zeer slechte...quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat laatste lijkt me een betere optie. Het stadscentrum is meestal een aantal graden warmer dan de rand van de stad
Heb je airco in de auto?quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al een paar keer geroepen![]()
Vanaf hier is het alleen een behoorlijk eind rijden
Precies, lekker rond blijven touren dusquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is juist verneukeratief.
Met airco is het heerlijk nu, totdat je de auto uit moet...
Arko dus...quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
niet te koud en een paar kilometer voor je er bent airco uit en ramen open (dit is voor de levensduur van je airco sowieso een aanrader). Dan vind ik de overgang nog wel meevallen.
I know, maar ik heb zo'n climate control aan boord en die knalt standaard de airco aan. En ik zet 'm dus niet handmatig weer uit...quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor je benzineverbruik is het ook redelijk wat gunstiger als je dat ding niet aan hebt als het niet nodig is. als ik me niet vergis kan dat tussen de 5 en 10% brandstofverbruik schelen.
Niet dat ik weet, maar ik heb me er eerlijk gezegd ook nog nooit in verdiept...quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is dat geen instelling die je kan wijzigen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |