Die hebben het in de hell nog koudquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:34 schreef Skwish het volgende:
ik zie veel bejaarde fietsers hier die rondfietsen met lange broek en blouse
Achja bejaarden. M'n oma liep met een sjaal rond in griekenland in de zomerquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:34 schreef Skwish het volgende:
ik zie veel bejaarde fietsers hier die rondfietsen met lange broek en blouse
Ik mag graag mountainbiken, maar met dit hete weer span ik mij zo min mogelijk is. Al is mountainbiken natuurlijk wel wat inspannender dan gewoon fietsen natuurlijk.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:36 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat schijnt dus heel fijn te zijn bij warm weer. Fietsen...
Nee, het was 32.8 en later 32.3. Vandaag dus.quote:
Daarom kun je met dit weer je hond beter niet over asfalt laten lopen, dan houdt 'ie nl. geen voetkussens over...quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
haha doet me denken aan keer dat ik in Indonesie dacht even over een vulkanisch (zwart zand) strand te kunnen lopen
Witte zandstorm?quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:46 schreef Toto69 het volgende:
Reed ik net op de snelweg,
raad je toch nooit wat ik zag:
[ afbeelding ]
Twente momenteel 32,5 volgens buienradar.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:47 schreef ZaZoe het volgende:
Schiet niet echt op, om 11:10 zaten we al op 31,5, en nu nog maar op 33,1
Records worden pas later in de middag bereikt..quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:47 schreef ZaZoe het volgende:
Schiet niet echt op, om 11:10 zaten we al op 31,5, en nu nog maar op 33,1
Als je vanmiddag met je blote voeten over het asfalt loopt dan krijg je met je huid het effect van gesmolten kaas elke keer als je een voet optilt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:47 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Daarom kun je met dit weer je hond beter niet over asfalt laten lopen, dan houdt 'ie nl. geen voetkussens over...
bij de recreatieplas hier is het stand ook nog praktisch leeg.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:42 schreef Stephan1237 het volgende:
Het is nog geeneens zo gek druk op scheveningen als ik via de webcam kijk
quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:50 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Als je vanmiddag met je blote voeten over het asfalt loopt dan krijg je met je huid het effect van gesmolten kaas elke keer als je een voet optilt.
Om een impressie te geven:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:46 schreef Toto69 het volgende:
Reed ik net op de snelweg,
raad je toch nooit wat ik zag:
[ afbeelding ]
Bedankt voor het herinneren he! Heb het tot nu toe zonder sigaret vol gehouden zodat ik niet naar buiten hoefdequote:Op zondag 19 augustus 2012 12:52 schreef BlackRhino het volgende:
Snap ook nooit dat er nog mensen zijn dit met dit weer roken. Dat lijkt me helemaal warm...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |