abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115772834
Ik was het 2 a 3x per week en dat gaat prima inderdaad. Als ik het eens wat vaker was,is het daarna idd weer sneller vet.
pi_115772880
Ik probeer inderdaad max 2x per week te wassen... als ik vaker was dan heeft dat echt een reden zoals chloor of babykots zoiets... Ook echt borstelen probeer ik niet meerdere malen per dag te doen... 1x is genoeg, staart erin, of liever nog een knot, daarmee spaar je echt je haar. Alleen bij gelegenheid laat ik het los hangen of styl ik het helemaal.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 20 augustus 2012 @ 08:44:36 #78
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_115772915
Ik was max 2x per week mn haar, met psoriasis is het beter om niet te vaak te wassen, beter nog zou 1x per week zijn. En inderdaad verder geen troep in mn haar als mousse, gel, spray... Daar wordt het alleen maar sneller vet van.

Fijn dat er goed bericht is van Vamp!

Vulpen, gefeliciteerd en welkom! *O*

Afgelopen nacht was echt warm trouwens, om de haverklap wakker. Vandaag wordt een stuk koeler, al denk ik nog wel even te willen gaan zwemmen met Nathan 8-) profiteren zolang et kan ;)
pi_115772926
Slapen was vannacht echt drama ja... Veel te warm.

Maar goed, we hebben de zomer weer gehad..
  maandag 20 augustus 2012 @ 08:48:59 #80
259886 pessie
pi_115772968
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 08:45 schreef Ticootje het volgende:
Slapen was vannacht echt drama ja... Veel te warm.

Maar goed, we hebben de zomer weer gehad..
Hoho, vandaag nog! Althans, hier wordt et 26 graden O+

Nu nog even alle ramen open, flink luchten. Ik zag op de babyfoon dat het op Nathan's kamer 30 graden was, dat wordt straks de babykamer, hoop toch dat ik het er volgend jaar iets koeler kan houden.
pi_115772985
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 08:48 schreef pessie het volgende:

[..]

Hoho, vandaag nog! Althans, hier wordt et 26 graden O+

Nu nog even alle ramen open, flink luchten. Ik zag op de babyfoon dat het op Nathan's kamer 30 graden was, dat wordt straks de babykamer, hoop toch dat ik het er volgend jaar iets koeler kan houden.
Nou ja, het is nederland... We hebben max 3 dagen dat het echt zo warm is...
  maandag 20 augustus 2012 @ 08:51:05 #82
259886 pessie
pi_115772994
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 08:50 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou ja, het is nederland... We hebben max 3 dagen dat het echt zo warm is...
Eens...
pi_115773076
Mijn haar hangt praktisch altijd los. Nu vastgezet met zonnebril 8-)
Niet dat ik dat ding ooit voor mijn ogen gebruik _O-

Ik zag trouwens een paar dagen geleden wel een iets donkerdere plek op mijn jukbeen. Maar even uit de zon blijven :P
Ik dacht, ik ben wel veilig voor een zw. masker met mijn huidtype 1,maar blijkbaar niet helemaal ;)
pi_115773144
Goeiemorgen!

Zaterdag ochtend kwam vk langs was zo ontzettend aan het rommelen maar helaas nog niets. Maar gistermiddag had ik opeens wat bruinige afscheiding. Rommel nog steeds dus wacht het allemaal wel af.

Oh en hier ook maar 1 a 2 x max wassen. Ik had ook altijd last van vet haar en roos en had deed ook bijna elke dag wassen met van alles en nog wat en het werd er echt niet beter van.
pi_115773265
Ik heb juist droger haar, wel voller, maar dan als een bos stro.
Nou ja, ik kweek het nu maar, dan laat ik er na de bevalling wel een kapsel van maken.

LJ, slijmprop-achtig iets...? Wanneer komt de vk weer checken?

Wij hebben gisteren het babykamertje klaar gemaakt. Nu nog wachten op het nieuwe matrasje, wat kleurige accessoires bijkopen, en dan kan ie komen. :)

Ik maakte me van het weekend wel nog wat zorgen over de stuitligging, maar we laten het maar over aan de baby. Hij/ zij heeft nog een week of 2-3 om te draaien, en als ie dan in stuit blijft liggen, dan zij dat maar zo. Heb al druk zitten googlen op versiepogingen, maar ik denk niet dat ik daar dan voor kies. Dat zou nl alleen in mijn eigen belang zijn, zodat ik thuis zou kunnen bevallen, maar voor de baby maakt het niks uit. Ik wacht het iig maar rustig af.
Al heb ik stiekem wel al van die oefeningen gedaan om het kindje te laten draaien, maar dat is ook weer zo'n gedoe, en als ie niet wil draaien houdt het toch op. Of dan draait ie weer vrolijk terug :D
pi_115773269
Mogguh!
Succes iedereen die een slapeloze nacht heeft gehad en moet werken vandaag.

Vulpenballetje; Gefeliciteerd en welkom terug! Wat fijn zeg *O*

En weer een mijlpaal gehaald; 37 weken dus euh: meldt! :P
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_115773291
LeNeHe je bent LLM!
Wat een mijlpaal dame *O* *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_115773297
LeNeHe *O*
pi_115773424
Lenehe *O* *O* *O* Werd jij niet ingeleid binnenkort?

En uh Mango.. ik weet niet of het de slijmprop was het leek mij te weinig en aangezien het geen bloed ofzo leek wilde ik even afwachten. Woensdag staat een nieuwe controle geplant.
Ik ga zo wel even voor de zekerheid de praktijk bellen.
pi_115773504
Thanks!
LJ; nee van ingeleid worden is nog geen sprake i.v.m. keizersnede. Volgende week kijken of ik gestript kan worden.
En spannend bij jou ook, wie weet: heb je straks zomaar al een beginnetje!
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_115773562
*O* LeNeHe, LLM!! Spannend he!
Is er een reden dat je eventueel nu al gestript zou worden?
pi_115773602
Heeft het zin om te strippen dan, als er toch al een keizersnede gepland staat?
pi_115773657
Mangostine, ik heb mijn stuiterpeuter er als onvolkomen stuit eruit geworpen. De versiepoging is bij mij twee keer mislukt en toen was mijn buik zo pijnlijk en blauw dat ik niet meer wilde. De peuter was al met zijn billen ingedaald en floepte dus steeds terug in de bekken.
Een stuitbevalling is wel te doen, maar je moet naar het ziekenhuis als het bekend is bij de Vk.
Dus, kijk goed wat je zelf wilt.
pi_115773766
Vulpen *O* :* O+

LJ idd maar even bellen!

Mango, leuk, de babykamer klaar!!

Lenehe *O*

Hier ook vet haar, tijdens de zwangerschap lijkt t nog vetter te zijn. Idd ong 2x per week wassen en niet teveel aanzitten/ borstelen.
Ik heb nog t extra probleem dat de rest van mn haar heel droog is en snel klit. Ik was dus eerst mn hele haar (ben blond en gebruik van dat zilvershampoo, dan wordt mn haar niet 'geel') en dan doe ik in de punten conditioner. Zeker niet op je hoofdhuid iets tè verzorgends gebruiken.
Die droogshampoo (van andrelon?) was hier ook wel een succes maar die bus is snel leeg! Voor noodgevallen wel handig.
pi_115773798
Dank Sopho! Mocht het aan de orde komen, dan zal ik me zeker goed laten informeren. Mijnes ligt nu ook in een onvolkomen stuit.
Zo'n versiepoging is ook niet zonder risico's hè? En idd, als je kind eigenwijs is haalt het dus niks uit.
pi_115773803
Lenehe LLM'er *O*

JA inderdaad, echt te warm vannacht

Vanavond zou ik met alle vriendinnen naar zo'n thermaalachtig iets gaan (da's traditie bij ons als iemand op zijn laatste loodjes loopt .. Nou ja 30 weken mag ook :9 ) .. Maar nu willen ze allemaal niet :{ ... 'Want het zou te warm zijn voor zo'n thermaaldinges' :{ ... Net nu ik me er zo op verheugde om lekker af te koelen (zeker omdat wij geen zwembad hebben).
Dus nu gaan we vanavond maar terrassen. Ook gezellig .. maar wel balen als je je er zo op had in gesteld magoed.

LJ spannend! Wie weet of het voorwerk is :)

Oww ja .. droomde vannacht dat iedereen die voor mij in het rijtje staat te wachten al bevallen was :') ... En ik al 44 weken zwanger was ... :') En dat ik dat niet eerlijk vond omdat jullie allemaal al wel jullie kleintje hadden :') :D ... Dus :D .. Dat was mijn bijdrage voor vandaag weer :@
pi_115773819
Oww en bij de Zwitsalshampoo werd mijn haar juist mega droog? Sowieso niet echt last van vet haar ... Maar ook geen vollere haarbos zoals je dat terug leest in de zwangerschapsliteratuur :( :D
pi_115773870
Jammer Twinks! Al zijn die thermaalbaden meestal ook verwarmd toch? Dus dan is het weer afzien met die hitte...

En we doen rustig aan hoor, met je olifantendracht :D
  maandag 20 augustus 2012 @ 09:52:24 #99
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_115773940
Vulpen, welkom terug! *O* Dat je maar heeeeel lang mee kan blijven posten. :*

LeNeHe, wat een bijzondere mijlpaal! O+ *O*

Ik heb vannacht gedroomd dat ik zwanger was van een méga lieveheersbeestje. Was wel cool op de echo's trouwens. :')

Het is weer mijlpaaldag vandaag! 26 weken! *O* Vriendlief vanochtend: 'Zooo, je bent echt huuuuuge!'
Uh, bedankt? :? O+
Ik had gisteren een feestje en iedereen zat zich maar druk te maken om me. Ik mocht nergens mee helpen, moest lekker blijven zitten en goed eten en drinken. Volgens mij zie ik er echt zwanger uit. :D O+

Sorbo, voel je je alweer wat beter?
A grand adventure has begun.
pi_115774187
Ik trek mij weer terug uit dit topic. Afgelopen dagen had ik al het gevoel dat het mis zou gaan en vanochtend was mijn test spierwit. Na overleg met het ziekenhuis moet ik de bloeding afwachten en volgende week langskomen..

Ik wens alle zwangeren een voorspoedige zwangerschap en ik hoop mij snel weer bij jullie te mogen voegen! :*
E.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')