abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115758142
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 19:31 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ohja, natuurlijk :P Ik heb volgende week ook mijn echo bij de gyn in Rijnstate.

Wist niet echt welke praktijk ik moest kiezen, woon bij allebei ongv. even ver vandaan. Was jij tevreden over Zuid?
:Y ja, ik vond het een erg fijne praktijk. Redelijk groot maar doordat het in 2 teams is opgedeeld zie je toch vaak dezelfde gezichten. Ik bleef de vorige keer na de 12 weken ontzettend moe en bij 18 weken ingestort. De vk heeft voor mij toen besloten om 50% te gaan werken en heeft een briefje voor mijn werkgever geschreven. Dat had ik nodig en zij voelde dat heel goed aan en daar ben ik haar nog steeds dankbaar voor.
  zondag 19 augustus 2012 @ 21:19:42 #52
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_115758903
Vamp heeft zich nog niet gemeld, vermoed dat ze het erg druk heeft. Ook ik ben nieuwsgierig!

Kyara fijn dat iedereen zo blij is!

Hier vanmiddag heerlijk gezwommen in het plaatselijke meer met manlief's familie.
pi_115759278
Ben ook nieuwsgierig naar Vamp :Y

Ja, familie reageert allemaal heel lief en blij. Maar ik zie er eerlijk gezegd best tegen op om het volgende week op mijn werk te vertellen.
  zondag 19 augustus 2012 @ 21:38:53 #54
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_115759637
quote:
17s.gif Op zondag 19 augustus 2012 21:30 schreef Kyara het volgende:
Ben ook nieuwsgierig naar Vamp :Y

Ja, familie reageert allemaal heel lief en blij. Maar ik zie er eerlijk gezegd best tegen op om het volgende week op mijn werk te vertellen.
hoe reageerden ze op de eerste zwangerschap? Bij mij was dat positief en toen ik 3 maanden na mn bevalling meldde dat ik weer zwanger was moesten ze even slikken maar waren ze vooral blij voor mij. Minder acceptabel vond mn baas het dat ik aankondigde na mn 2e zwangerschapsverlof te stoppen met werken.
pi_115759910
Hallo! :W
Ik kom hier toch ook maar weer eens voorzichtig binnenwandelen.
vragen mag!
  zondag 19 augustus 2012 @ 21:53:14 #56
258612 nytar
boys boys boys
pi_115760266
wat een goed nieuws vulpenballetje! *O*
pi_115760364
Vers bloed!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_115760631
VPB!! Wat fijn om jou hier weer te mogen verwelkomen meis :*

Kyara begrijpelijk dat je er tegenop ziet. Maar het is toch echt jouw leven. Als alles goed gaat ben jij over een tijdje gezegend met niet 1, maar 3 (hopelijk) gezonde kindjes! Ik ben niet zo bijgelovig .. maar iets zegt me dat dat dan maar gewoon zo moet zijn :-)

Ik hoop dat jouw collega's en werkgever positief reageren.
En hee weet je .. er zullen altijd mensen zijn die daar een mening over hebben (en niet schromen om dit .. soms openlijk .. te ventileren). Lekker boeie! Jouw leven .. jouw geluk ;-)
pi_115761065
Wat een goed nieuws Vulpen! :W
pi_115761830
Welkom Vulpenballetje!
pi_115764454
*lurkert breekt even in*

Met Vamp gaat het goed.
Ik mag denk ik wel zeggen dat ze thuis is en moeder en beeldige baby helemaal oké zijn, dat is het belangrijkste..
De rest is uiteraard aan Vampje...

*lurkert kruipt weer weg*

[ Bericht 6% gewijzigd door knoblaucha6 op 19-08-2012 23:30:25 ]
Waar het stinkt is het warm.
pi_115767453
Jeuj Vamp O+
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  maandag 20 augustus 2012 @ 06:55:11 #63
258612 nytar
boys boys boys
pi_115772251
goedemorgen allen!!

Als het goed is een iets minder warme dag vandaag! Ik hoop iig dat ie snel om is, want ik ben al wakker vanaf 3 uur...straks aan het werk met mn duffe kop...:(
pi_115772425
Goedemorgen!

Even een vraag, ik heb een kwaaltje dat ik niet ken van mijn vorige zwangerschap, namelijk vet haar. Ik was (altijd) iedere dag mijn haar, maar nu zou het eigenlijk 2x per dag moeten. Wat weer tegenwerkt, want massage van de hoofdhuid zorgt dat er meer talg wordt afgegeven.
Heeft er iemand tips voor een goede shampoo?
Ik heb normaal andrélon perfecte krul en mijn vriend antiroos, maar dat is dus al vetter van zichzelf. Ook de zwitsalshampoo van Eva werkt niet.
pi_115772438
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 07:40 schreef danic het volgende:
Goedemorgen!

Even een vraag, ik heb een kwaaltje dat ik niet ken van mijn vorige zwangerschap, namelijk vet haar. Ik was (altijd) iedere dag mijn haar, maar nu zou het eigenlijk 2x per dag moeten. Wat weer tegenwerkt, want massage van de hoofdhuid zorgt dat er meer talg wordt afgegeven.
Ik heb normaal andrélon perfecte krul en mijn vriend antiroos, maar dat is dus al vetter van zichzelf. Ook de zwitsalshampoo van Eva werkt niet.
Laat Zwitsal niet juist ook een vettig laagje achter? Meen laatst zoiets gelezen te hebben.

Verder geen tips overigens. Denk dat ze ook wel gewoon shampoo voor vet(tig) haar verkopen :)
pi_115772451
Oh dat zou kunnen hoor Coco, ik weet het niet. Vond het het proberen waard maar helaas.
Mijn hoofdhuid jeukt ook trouwens. Maar wil niet teveel krabben, want dan wordt mijn haar weer vetter.
Ik vind het zo vies voelen en eruit zien, zo onverzorgd!
pi_115772458
Mogguh net de baby op foto gezien van vamp .
Ziet er goed uit feli vamp
pi_115772467
Hier wat sites met tips, misschien heb je daar nog wat aan.
tips
forumdiscussie over vet haar
tien tips tegen vet haar
pi_115772476
Kyara het is toch ook nou niet bepaald zo, dat je het gepland hebt. En al helemaal niet dat je het gepland hebt zodat je lekker lang niet hoeft te werken. Tegenover je baas kun je Toch gewoon aangeven dat je het niet hebt gedaan om lekker lang niet te hoeven werken of niet? Heeft je baas zelf kinderen? Dan begrijpt hij het misschien ook beter.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_115772502
Thanks Coco, ik ga in mijn pauze eens richting etos.
pi_115772514
Ik ben vet haar expert! Wat bij mij goed helpt is in een lege shampoofles (of een cocktail shaker, waarmee ik het heel lang heb gedaan..) een laagje shampoo doen, water tot de rand erbij, goed schudden en dat vervolgens als shampoo gebruiken. Ook regelmatig wisselen van shampoo helpt bij mij goed.

Volgens mij is babyshampoo in het algemeen niet zo goed voor grotemensenhaar.
pi_115772698
Het ruikt wel lekker :P

Maar 2x per dag je haar wassen lijkt me sowieso niet gezond voor je haar!
pi_115772706
7 kruidenshampoo van swarskopf!
S. 2014
J. 2016
pi_115772724
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 07:40 schreef danic het volgende:
Goedemorgen!

Oei, het is echt heel veel om je haar elke dag te wassen. Daardoor maakt je hoofdhuid steeds meer vet aan... Je kunt eens proberen om minder vaak te wassen en in plaats daarvan heel goed spoelen. Dan is het in het begin natuurlijk vette bende, maar als je max 3x in de week gaat wassen en je hoofdhuid is helemaal tot rust ook, dan zal je haar er ook beter door worden.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_115772755
Dat wat tico zegt!
Ik heb ook aardig vet haar van mezelf en vroeger was t echt heel erg hoe snel t ging.
Tegenwoordig was k t om de dag/2 dagen. Dat in combinatie met shampoo die k bij de kapper koop (tis een stuk duurder, maar werkt 100x beter bij mij) maakt mn haar een stuk beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')