quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:31 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohja, natuurlijkIk heb volgende week ook mijn echo bij de gyn in Rijnstate.
Wist niet echt welke praktijk ik moest kiezen, woon bij allebei ongv. even ver vandaan. Was jij tevreden over Zuid?
hoe reageerden ze op de eerste zwangerschap? Bij mij was dat positief en toen ik 3 maanden na mn bevalling meldde dat ik weer zwanger was moesten ze even slikken maar waren ze vooral blij voor mij. Minder acceptabel vond mn baas het dat ik aankondigde na mn 2e zwangerschapsverlof te stoppen met werken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:30 schreef Kyara het volgende:
Ben ook nieuwsgierig naar Vamp
Ja, familie reageert allemaal heel lief en blij. Maar ik zie er eerlijk gezegd best tegen op om het volgende week op mijn werk te vertellen.
Laat Zwitsal niet juist ook een vettig laagje achter? Meen laatst zoiets gelezen te hebben.quote:Op maandag 20 augustus 2012 07:40 schreef danic het volgende:
Goedemorgen!
Even een vraag, ik heb een kwaaltje dat ik niet ken van mijn vorige zwangerschap, namelijk vet haar. Ik was (altijd) iedere dag mijn haar, maar nu zou het eigenlijk 2x per dag moeten. Wat weer tegenwerkt, want massage van de hoofdhuid zorgt dat er meer talg wordt afgegeven.
Heeft er iemand tips voor een goede shampoo?
Ik heb normaal andrélon perfecte krul en mijn vriend antiroos, maar dat is dus al vetter van zichzelf. Ook de zwitsalshampoo van Eva werkt niet.
Oei, het is echt heel veel om je haar elke dag te wassen. Daardoor maakt je hoofdhuid steeds meer vet aan... Je kunt eens proberen om minder vaak te wassen en in plaats daarvan heel goed spoelen. Dan is het in het begin natuurlijk vette bende, maar als je max 3x in de week gaat wassen en je hoofdhuid is helemaal tot rust ook, dan zal je haar er ook beter door worden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 07:40 schreef danic het volgende:
Goedemorgen!
Even een vraag, ik heb een kwaaltje dat ik niet ken van mijn vorige zwangerschap, namelijk vet haar. Ik was (altijd) iedere dag mijn haar, maar nu zou het eigenlijk 2x per dag moeten. Wat weer tegenwerkt, want massage van de hoofdhuid zorgt dat er meer talg wordt afgegeven.
Heeft er iemand tips voor een goede shampoo?
Ik heb normaal andrélon perfecte krul en mijn vriend antiroos, maar dat is dus al vetter van zichzelf. Ook de zwitsalshampoo van Eva werkt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |