quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Na lang wikken en wegen, maar we willen het alledrie zo graag.
ik volg je op de voetquote:
Bij jou duurt het nog eeuwenquote:
Er stonden al file'squote:Op zondag 19 augustus 2012 10:06 schreef Cee het volgende:
Zouden er vandaag nog mensen naar het strand gaan en zo ja, waarom?
Mijn vader moet zo twee uur in de auto om mij weg te brengen, ik voel me schuldigquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:06 schreef Cee het volgende:
Zouden er vandaag nog mensen naar het strand gaan en zo ja, waarom?
Raampjes open en lekker doortochtenquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn vader moet zo twee uur in de auto om mij weg te brengen, ik voel me schuldig
alles staat open hier, zonder enig effectquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:12 schreef Laysa het volgende:
Hier gaan de gordijnen alweer dicht....gelukkig waait het ietwat dus de deuren blijven gewoon open....en de ventilators draaien lekker door....Die ben ik toch maar even in mn pyjama gaan halen uit de berging
quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:13 schreef Lutte het volgende:
Neeeee m'n slippers zijn gecrasht.Niet nuhuuu!
je gaat zo he...quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn vader moet zo twee uur in de auto om mij weg te brengen, ik voel me schuldig
Dank jequote:Op zondag 19 augustus 2012 11:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
je gaat zo he...
Geen idee of ik je voor die tikd nog spreek maar anders heeeeel veel pret![]()
Adem in adem uit. je gaat het echt heel leuk vinden Lutte komt helemaal goedquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:13 schreef Lutte het volgende:
Neeeee m'n slippers zijn gecrasht.Niet nuhuuu!
quote:
Ik mag nu die van mama aanquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Adem in adem uit. je gaat het echt heel leuk vinden Lutte komt helemaal goed
[..]
Fruit in glas, vanille ijs erop, beetje grenadine erin dan 7-up tot glas vol is en slagroomquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Geef eens die receptjes van je sorbet
Okan, even proberen straksquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Fruit in glas, vanille ijs erop, beetje grenadine erin dan 7-up tot glas vol is en slagroom
Nou enquote:
Jaaaa, hij voelt zich in de minderheid met zijn kleur dusquote:
Altijd die zwarten weerquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Jaaaa, hij voelt zich in de minderheid met zijn kleur dus
quote:
quote:
Miste je al!quote:
Heerlijk!quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:31 schreef Cee het volgende:
Zo, tweede douche-sessie van vandaag is een feit. Er komen er nog minstens twaalf gok ik zo.
'geef zweet geen kans'quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:31 schreef Cee het volgende:
Zo, tweede douche-sessie van vandaag is een feit. Er komen er nog minstens twaalf gok ik zo.
Jaaahaaa, ik weet het..quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:33 schreef Cee het volgende:
[..]
p.s. Ga nou eens naar Soldaat van Oranje, koekwaus.
Ik ga in oktober weer, met m'n moeder en m'n zusje. Moeder heeft een pleurishekel aan nederlandstalige musicals maar ik heb haar gezegd dat ik mezelf afsta voor adoptie als ze niet meegaat.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaaahaaa, ik weet het..
Ik ga sowieso voor het stopt
quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga in oktober weer, met m'n moeder en m'n zusje. Moeder heeft een pleurishekel aan nederlandstalige musicals maar ik heb haar gezegd dat ik mezelf afsta voor adoptie als ze niet meegaat.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:15 schreef DeZwabber het volgende:
Er staat ook op dat het ovo lacto vegetarisch is,dus geen eieren
Oh oh awwwwwwwwwwquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:29 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
2 kittens voor je topique.
KUSJESquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:29 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Wel meteen crematie, dat scheelt weer, gratis en voor niets op het momentquote:
Wel eens The Art of Zen and Motorcycle Maintenance gelezen? Ben er nu in vezig en het is tot nu toe best tofquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:29 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Oh enquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:29 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, maar klinkt interessant.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wel eens The Art of Zen and Motorcycle Maintenance gelezen? Ben er nu in vezig en het is tot nu toe best tof
Zal zo eens een stukje overtypen
Alles plakt aan mij vastquote:
quote:
Betere verhouding. Ik zit dan weer aan het plafond, dan weer aan een lamp en als ik niet uitkijk moet de buurvrouw zich zorgen maken.quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Betere verhouding. Ik zit dan weer aan het plafond, dan weer aan een lamp en als ik niet uitkijk moet de buurvrouw zich zorgen maken.
Ja de lol is er al weer vanafquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:35 schreef Bos81 het volgende:
Nee echt. Ik zat net met mijn ellebogen op tafel en die gleden gewoon weg..![]()
![]()
quote:
quote:Kant is trying to save scientific empiricism from the consequences of its own self-devouring logic. He starts out at first along the path that Hume has set before him,"That all our knowledge begins with experience there can be no doubt," he says, but he soon departs from the path by denying that all components of knowledge come from the senses at the moment the sense data are received. "But though all knowledge begins with experience it doesn't follow that it arises out of experience."
This seems, at first, as though he is picking nits, but he isn't. As a result of this difference, Kant skirts right around the abyss of solipsism that Hume's path leads to and proceeds on an entirely new and different path of his own.
Kant says there are aspects of reality which are not supplied immediately by the senses. These he calls a priori.
An example of a priori knowledge is "time." You don't see time. Neither do you hear it, smell it, taste it or touch it. It isn't present in the sense data as they are received. Time is what Kant valls an "intuituition," which the mind must supply as it receives the sense data.
The same is true of space. Unless apply the concepts of space and time to the impressions we receive, the world is unintelligible, just a kaleidoscopic jumble of colors and patterns and noises and smells and pain and tastes without meaning. We sense objects in a certain way because of our application of a priori intuituins such as space and time, but we do not create these objects out of our imagination, as pure philosophical idealists would maintain. The forms of space and time are applied to data as they are received from the object producing them. The a priori concepts have their origins in human nature so that they're neither caused by the sensed object nor bring it into being, but provide a kind of screening function for what sense data we will accept.
quote:Hume has been saying, in effect, that everything I know about this motorcycle come to me through my senses. It has to be, There's no other way. If I say it's made out of metal and other substances, he asks, "Whats metal?" If I answer that metal's hard and shiny and cold to the touch and deforms without breaking under blows from a harder material, Hume says those are all sights and sounds and touch. There's no substance. Tell me what metal is apart from these sensations. Then, of course, I'm stuck.
But if there's no substance, what can we say about the sense data we receive? If I hold my head to the left and look down at the handle grips and front wheel and map carrier and gas tank I get one pattern of sense data. If I move my head to the right I get another slightly different pattern of sense data. The two views are different. The angles of the planes and curves of the metal are different. The sunlight strikes them differently. If there's no logical basis for substance then there's no logical basis for concluding that what's produced these two views is the same motorcycle.
Now we've a real intellectual imapsse. Our reason, which is supposed to make things more intelligible, seems to be making them less intelligible, and when reason thus defeats its own purpose something has to be changed in the structure of our reason itself.
Kant comes to our rescue. He says that the fact that there's no way of immediately sensing a "motorcycle," as distinguished from the colors and shapes a motorcycle produces, is no proof at all that there's a motorcycle there. We have in our minds a a priori motorcycle which has continuity in time and space and is capable of chaning appearance as one moves one's head and is therefore not contradicted by the sense data one is receiving.
Hume's motorcycle, the one that makes no sense at all, will occur if our previous hypothetical bed patient, the one who has no senses at all, is suddenly, for one second only, exposed to the sense data of a motorcycle, then deprived of his senses again. Now, I think, in his mind he would have a Hume motorcyclem which provides him with no evidence whatsoever for such concepts of causation.
But as Kant says, we are not that person. We have in our minds a very real a priori motorcycle whose existence we have no reason to doubt, whose reality can be confirmed anytime.
This a priori motorcycle had been build up in our minds over many years from enormous amounts of sense data and it is constantly changing as new sense data come in. Some of the changes in this specific a priori motorcycle I'm riding are very quick and transitory, such as its relationship to the road.
Over "The Critique of Pure Reason" van Kantquote:It's quite a machine, this a priori motorcycle. If you stop to think about it long enough you'll see that it's the main thing. The sense data confirm it but the sense data aren't it. The motorcycle that I believe in an a priori way to be outside of myself is like the money I believe I have in the bank. If I were to go down to the bank and ask to see my money they would look at me a little peculiarly. They don't have "my money" in a little drawer that they can pull open to show me. "My money" is nothing but some east-west and north-south magnetic domains in some iron oxide resting on a roll of tape in a computer storage bin. But I'm satisfied with this because I've faith that if I need the things that money enables, the bank will provide the means, through their checking system, of getting it. Similarly, even though my sense data have never brought up anything that could be called "substance" I'm satisfied that there's a capability within the sense data of achieving the thingsthat substance is supposed to do, and that the sense data will continue to match the a priori motorcycle of my mind.
Likequote:Op zondag 19 augustus 2012 18:59 schreef PatriQue89 het volgende:
ZO
Rene naar huis (ik vind dit echt geen weer voor liefde, ik word er chagrijnig van), ik lig op bed, naakt, met een waterijsje, en een airco die over mijn lichaam waait.
Dit klinkt als de proloog van een roman waar in de VS tienmiljoen exemplaren van wordt gekocht door voornamelijk 45-jarige fans van Twilight.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:59 schreef PatriQue89 het volgende:
ZO
Rene naar huis (ik vind dit echt geen weer voor liefde, ik word er chagrijnig van), ik lig op bed, naakt, met een waterijsje, en een airco die over mijn lichaam waait.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit klinkt als de proloog van een roman waar in de VS tienmiljoen exemplaren van wordt gekocht door voornamelijk 45-jarige fans van Twilight.
HoiNet even frietjes gegeten bij m'n ouders, m'n zusje en haar vriend uitgezwaaid en net voor de derde keer binnen 12 uur gedouched. En ben alweer plakkerig.
tofquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:13 schreef Lutte het volgende:
Ff update
Leuke dag gehad, gezellig groepje, denk niet dat ik er bff xoxoxoxo's ga maken maar ze zijn wel aardig.
Mentorpapa is een vet lekkerding maar een eckte eckte LimboZodra ik thuis was in het zwembad gedoken en zo lekker slapen want morgen weer vroeg op pad. M'n mentorbrusjes gaan nog ff uit tot zeven uur morgenochtend dus dat wordt een rustig ochtendje denk ik zo
Bedankt voor alle geruststellingen, ze hebben me enorm geholpen
50 shades of Patriquequote:Op zondag 19 augustus 2012 20:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit klinkt als de proloog van een roman waar in de VS tienmiljoen exemplaren van wordt gekocht door voornamelijk 45-jarige fans van Twilight.
HoiNet even frietjes gegeten bij m'n ouders, m'n zusje en haar vriend uitgezwaaid en net voor de derde keer binnen 12 uur gedouched. En ben alweer plakkerig.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:13 schreef Lutte het volgende:
Ff update
Leuke dag gehad, gezellig groepje, denk niet dat ik er bff xoxoxoxo's ga maken maar ze zijn wel aardig.
Mentorpapa is een vet lekkerding maar een eckte eckte LimboZodra ik thuis was in het zwembad gedoken en zo lekker slapen want morgen weer vroeg op pad. M'n mentorbrusjes gaan nog ff uit tot zeven uur morgenochtend dus dat wordt een rustig ochtendje denk ik zo
Mooi zoquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:13 schreef Lutte het volgende:
Ff update
Wowquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Welkom thuis, slingers, comité, alles!
ik wil het niet weten denk ikquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:41 schreef iBenny het volgende:
Japanners![]()
Japanspecial bij Spuiten en Slikken.... stukken vis verdwijnen naar plekken waar de zon niet schijnt
Wowquote:
Tegen de temperatuurverandering in. Maar lekker!quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:17 schreef PatriQue89 het volgende:
En mn uren deze week opgekrikt van 23 naar 37.5 uur
Dankjewelquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had volgens mij nog niet vermeld dat ik jullie schattigtof vind.
Ga je nou ook vragen WAAR IS DE SAUS als ie z'n pannenkoeken komt brengen?
Ja toch?? goed geregeld hequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij doet bijzondere dingen bij warm weer.![]()
Maar heel lief!
+ rotdroom en rothoofdpijn, die met 1 paracetamol niet overgingquote:
Die repareertijd.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:30 schreef Bellatrix het volgende:
Mobiel reparen duurt 2 tot 3 weken._!
Heb wel nieuwe kleertjes gekocht.
Mooi, heb ik het niet voor niets getyptquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:32 schreef Bellatrix het volgende:
Maar zwab, The Art of Zen and Motorcycle Maintenance klinkt wel goed zeg, mooi stukje. Ik zet hem op de lijst!
quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:08 schreef -Vaduz- het volgende:
O gelukkig, je vraagt het aan Zwab. Ik ging al zweten.
Oh die is wel sjiek.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:13 schreef DeZwabber het volgende:
wat voor budget heb je?
Als je gewoon iets goedkoops en handigs wilt is zoiets misschien wel leuk?
[ afbeelding ]
Het is geen superluide ghettoblaster hequote:Op maandag 20 augustus 2012 15:16 schreef Bellatrix het volgende:
Dank! Ik moet die kutmuziek van die Polen hiernaast overstemmen.
Nee weet ik.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is geen superluide ghettoblaster he
Geen idee wat die Polen gebruiken?
Dus geen Vader (de enige Poolse band die ik ken overigens)quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee weet ik.
Hun geluid is niet heel hard, maar het is kutmuziek dus het irriteert wel.
Weet je wel hoeveel aspergevelden hier zitten?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:26 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben nog steeds een beetje flabbergasted dat er Polen in Brabant zitten, ik dacht dat die allemaal in het Westland zaten
neequote:Op maandag 20 augustus 2012 15:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel aspergevelden hier zitten?
Er zijn hier in de regio zelfs gewoon uitzendbureaus speciaal voor Polenquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:28 schreef Bellatrix het volgende:
In Brabant en Limburg zitten er best nog wat. In Limburg stoppen ze de Polen in een soort kamp. Waarschijnlijk om de ambiance uit WWII na te bootsen.
Vintagequote:Op maandag 20 augustus 2012 15:28 schreef Bellatrix het volgende:
In Brabant en Limburg zitten er best nog wat. In Limburg stoppen ze de Polen in een soort kamp. Waarschijnlijk om de ambiance uit WWII na te bootsen.
genoeg om een dorp als Bakel vol te stouwen met Polenquote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
genoeg om een dorp als Bakel vol te stouwen met Polen
Bij ons in de straat wonen mensen die echt een paar jaar op wereldreis waren en in de tussentijd hun huis verhuurden aan Polen. Er stonden continu 5 auto's met Pools kenteken in de straat, en dan nog drie auto's van het uitzendbureau waar ze aan verbonden waren om naar de kassen te rijden. We hadden al een parkeer probleem omdat aardig wat mensen in de straat twee of drie auto's hebben, en dat iets meer is dan de 1,25 auto per huis waar de wijk op berekend isquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:31 schreef Bellatrix het volgende:
Maar behalve dat van de muziek heb ik nooit last van Polen. Nederlanders, die wel.
Oh, das leuk, dat zijn jamsessies van toen ze Signify aan het opnemen warenquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:32 schreef Bos81 het volgende:
Zwab ik heb donderdag in Zutphen Metanoia van Porcupine Tree aangeschaft, zojuist aangezet
Ja er stond al op de achterkant Studio Improvisations, leek me dus wel watquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, das leuk, dat zijn jamsessies van toen ze Signify aan het opnemen waren
Oh dat is zeker wel kut idd.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bij ons in de straat wonen mensen die echt een paar jaar op wereldreis waren en in de tussentijd hun huis verhuurden aan Polen. Er stonden continu 5 auto's met Pools kenteken in de straat, en dan nog drie auto's van het uitzendbureau waar ze aan verbonden waren om naar de kassen te rijden. We hadden al een parkeer probleem omdat aardig wat mensen in de straat twee of drie auto's hebben, en dat iets meer is dan de 1,25 auto per huis waar de wijk op berekend is![]()
Buiten dat, altijd luide muziek, en als de parkeerplekken vol waren stonden de auto's schuin over de stoep, mensen konden de straat niet meer uit met hun eigen auto. Gelukkig zijn die mensen terug van hun wereldreis![]()
Verder niets tegen Polen, maar dit was niet bepaald de fijnste selectie
Welke ronde? Nog een blind auditie, of al een battle?quote:
The battles. Kreeg een email om er gratis naartoe te gaan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welke ronde? Nog een blind auditie, of al een battle?
Wow coolquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
The battles. Kreeg een email om er gratis naartoe te gaan.
Yupquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wow cool![]()
Je moet zeker een geheimhoudingsplicht ondertekenen of niet?![]()
Ik heb niet eens de puf om op te staan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:05 schreef iBenny het volgende:
Opruimen met dit weer. Ik lijk wel gek
Dat inderdaadquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb niet eens de puf om op te staan.
Ik heb zo slecht geslapen, ben echt helemaal opquote:
Ik heb er nog geen 1 gezienquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:22 schreef iBenny het volgende:
Wat zijn er dit jaar trouwens veel vlinders
Ik was helemaal op gisteravond, heb totaal niet kunnen slapen door de warmte, maar nu gaat het eigenlijk welquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb zo slecht geslapen, ben echt helemaal op
De vlinderstruik in de tuin heeft hier de afgelopen jaren nog niet zo vol gezeten als dit jaar en op vakantie heb ik er ook aardig wat gezienquote:
Ik viel tegen 3 in slaap denk ik en toen weer 5 x wakker ofzoquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik was helemaal op gisteravond, heb totaal niet kunnen slapen door de warmte, maar nu gaat het eigenlijk wel
Ik wil ook vlindersquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
De vlinderstruik in de tuin heeft hier de afgelopen jaren nog niet zo vol gezeten als dit jaar en op vakantie heb ik er ook aardig wat gezien
Ik heb er ook nog maar 0 gezien.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:22 schreef iBenny het volgende:
Nietusquote:
Jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:22 schreef iBenny het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.boredpanda.com/perfectly-timed-photos-2/
quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:20 schreef iBenny het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.boredpanda.com/perfectly-timed-photos-2/
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Hoe vroeg hij het dan? Te stuntelig of Te macho?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:40 schreef Kally het volgende:
Ik werd net mee uit gevraagd, alleen is hij sowieso al niet mijn type, en de manier waarop knapte alles volledig af
Te grappig, wat dus niet grappig wasquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe vroeg hij het dan? Te stuntelig of Te macho?
OMGquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Te grappig, wat dus niet grappig was
Hij zou een tijgerpak aandoen
Jaquote:
Mijn god.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Te grappig, wat dus niet grappig was
Hij zou een tijgerpak aandoen
Volgens mij krijg je zo geen een vrouw mee uit, of ze moet wel heel desperate zijn..quote:
Ja dat was mijn idee ookquote:
Dat dus, en ik heb nee gezegdquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je zo geen een vrouw mee uit, of ze moet wel heel desperate zijn..
Nee, hij vroeg of ik gek was, ik zei nee en hij toen ik wel, prettig gestoord, dan ga je met mij wat drinken, doe ik mijn tijgerpak aan en dan lijk ik gewoon normaal naast jou.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:52 schreef Cee het volgende:
Natuurlijk weten we nog niet de insteek van het tijgerpakverhaal, waardoor er nog een beetje kans bestaat dat het nog enigszins lollig was. Maar ik betwijfel het.
Kally is wel een tijgerpakvrouwtje, misschien daaromquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:52 schreef Cee het volgende:
Natuurlijk weten we nog niet de insteek van het tijgerpakverhaal, waardoor er nog een beetje kans bestaat dat het nog enigszins lollig was. Maar ik betwijfel het.
Ja een regelrechte Nel Veerkamp ben ikquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kally is wel een tijgerpakvrouwtje, misschien daarom![]()
Veeg me op.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, hij vroeg of ik gek was, ik zei nee en hij toen ik wel, prettig gestoord, dan ga je met mij wat drinken, doe ik mijn tijgerpak aan en dan lijk ik gewoon normaal naast jou.
Nou ha ha ha, wat een leut
Ik moest mezelf ook van de vloer oprapen jaquote:
Zie je, ik wist hetquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja een regelrechte Nel Veerkamp ben ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Zelfs een sul snapt dat een kolibrie-pak de enige manier is om 't hart van een vrouw te veroveren.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moest mezelf ook van de vloer oprapen ja
quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Zelfs een sul snapt dat een kolibrie-pak de enige manier is om 't hart van een vrouw te veroveren.
Nouquote:
Ik pak vrouwen inderdaad het liefst achterstevorenquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Zelfs een sul snapt dat een kolibrie-pak de enige manier is om 't hart van een vrouw te veroveren.
Godverquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, hij vroeg of ik gek was, ik zei nee en hij toen ik wel, prettig gestoord, dan ga je met mij wat drinken, doe ik mijn tijgerpak aan en dan lijk ik gewoon normaal naast jou.
hihaaahoooo lollerzzzzzquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:52 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:10 schreef Bellatrix het volgende:
Cosmo sextip #720: When he gets hard, lift him up and break his back over your knee. Tell him that when Gotham is ashes, he has your permission to cum._!
Het is nog een biker ookquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:11 schreef MissJ het volgende:
Hahaha ja he!
Maar toch, wel moedig dat hij je aansprak!
Wutquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:11 schreef Bellatrix het volgende:
Cosmo sextip #301: Don’t be scared of doing something a bit more flexible. While you’re on top turn your head 360 degrees whilst screaming ‘the anti-christ has awoken’.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:11 schreef Bellatrix het volgende:
Cosmo sextip #301: Don’t be scared of doing something a bit more flexible. While you’re on top turn your head 360 degrees whilst screaming ‘the anti-christ has awoken’.
In je hoe versier ik een vrouw niet gouden tip boek?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:14 schreef -Vaduz- het volgende:
De tijgerpak-aanpak. Ik schrijf em op.
Perfectioneren tot ie wel lukt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In je hoe versier ik een vrouw niet gouden tip boek?
Nee kaalquote:
Ik heb nog nooit een vrouw willen versieren, tenzij ze jarig was. Ze moeten mij maar versierenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:18 schreef Bellatrix het volgende:
Ik denk dat de meeste mannen gewoon veels te druk bezig zijn met de ''ultieme versieringstechniek'', en dat ze daarom compleet falen.
Gewoon beetje leuk doen.
Doe gewoon normaal ja, dat scheelt al een stukquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:18 schreef Bellatrix het volgende:
Ik denk dat de meeste mannen gewoon veels te druk bezig zijn met de ''ultieme versieringstechniek'', en dat ze daarom compleet falen.
Gewoon beetje leuk doen.
Ik verbaas me er nog over te zien hoeveel slechte pogingen ook nog slagen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe gewoon normaal ja, dat scheelt al een stuk
Ken ik jou niet ergens van?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:18 schreef Bellatrix het volgende:
Gewoon beetje leuk doen.
HALLO DEED HET PIJN TOEN JE UIT DE HEMEL VIELquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe gewoon normaal ja, dat scheelt al een stuk
Oh die is zoquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
HALLO DEED HET PIJN TOEN JE UIT DE HEMEL VIEL
Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin, dus zullen wequote:
Ik zou het niet wetenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik verbaas me er nog over te zien hoeveel slechte pogingen ook nog slagen.
Ik zou dan zeggenquote:
Let's notquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin, dus zullen we![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zou dan zeggen
''Heb je gisteren Opsporing Verzocht gekeken?''
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zou dan zeggen
O ja 1 keer heeft iemand me proberen te versieren met: "met jou wil ik wel een beschuitje eten"quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zou dan zeggen
Goed?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
Abraham Lincoln: Vampire Hunter gezien
Echt wel tof, paar puntjes ergerde me ik aan maar dat heb ik vaker met films met flashy special effectsquote:
Tof!quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Echt wel tof, paar puntjes ergerde me ik aan maar dat heb ik vaker met films met flashy special effects
Jij wil sushi bloot zienquote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh kak
Ehh, wil er iemand levend sushi bord zijn anders?
Ieuwwwwwwwwwwquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aah, kom op, doe ik m'n tijgerpak aan
Mag ik op je staart trappen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aah, kom op, doe ik m'n tijgerpak aan
behoorlijk jaquote:
Die neus ookquote:
DAT MOCHT JE ER NIET BIJ ZEGGENquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
The battles. Kreeg een email om er gratis naartoe te gaan.
En na 4 Jillzjes is al het glazuur van je tanden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:09 schreef Bos81 het volgende:
Maar het is volgens mij wel zo'n veradelijk het drinkt lekker weg de klap van de alcohol komt later drankje (Het Breezer effect)
Zou goed kunnen, ik heb er maar 1 gekocht voor de probeerquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En na 4 Jillzjes is al het glazuur van je tanden.
Krijg je een klap van alcohol?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:09 schreef Bos81 het volgende:
Maar het is volgens mij wel zo'n veradelijk het drinkt lekker weg de klap van de alcohol komt later drankje (Het Breezer effect)
Ik druk me wellicht verkeerd uit, maar het is zo'n drankje waar je niks van merkt en blijft doordrinken, maar je merkt dan net te laat dat je toch net te veel op hebt en al aangeschoten of zelfs al dronken bent voor je het weet...quote:
Ik ben niet bekend met dat effect, whehehequote:Op maandag 20 augustus 2012 21:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik druk me wellicht verkeerd uit, maar het is zo'n drankje waar je niks van merkt en blijft doordrinken, maar je merkt dan net te laat dat je toch net te veel op hebt en al aangeschoten of zelfs al dronken bent voor je het weet...
Ja, hello wallquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb dat vaak als ik binnen aan het drinken en dansen ben, en dan buitenkom.
Jouw lijmmiddel, duidelijk.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:17 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik probeer nu een 10kilo bak sla naar binnen te werken.
Lekker Sonja!!quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:17 schreef PatriQue89 het volgende:
met bak en al?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Ananasquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik stop ermee..Ik pak zo nog wel wat fruit
Jij rijdt op annanassen?quote:
Haast wel ja. Eet er minstens anderhalf per week. Net ook weer een kwart op. Je kan het een verslaving noemen.quote:
Watermeloenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heb ik niet
Wel druiven en watermeloen!
SInds ik zo'n ananasschiller heb wel wat vaker, maar niet te. Die suikers maken me 200 kilo, 150 is al genoegquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Haast wel ja. Eet er minstens anderhalf per week. Net ook weer een kwart op. Je kan het een verslaving noemen.
Wat. Is het slecht voor je.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
SInds ik zo'n ananasschiller heb wel wat vaker, maar niet te. Die suikers maken me 200 kilo, 150 is al genoeg
Het zijn natuurlijk suikers, denk ikquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat. Is het slecht voor je.Zeg dat nou niet.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
Lisa betekent ''Godin'' in alle talen.
quote:Bijnamen: Lies, Liesje, Lis, Lieske, Li, Pizza, Nee, Lisje, Lie, Liz, Liza, Lili, Elisabeth, Lisaatje, Kleintje, Liel, Liespies, Sisi, Lisa is Heet *, Liepa, Geen, Wijfie, Liesie, Lisotto rizooto special, Lees, Prinses, SexyLisa, Liselot, Lara, Lisaliefje, Lisa-pizza, Liesl, Left eye, Lisaap, LiefLies, Lizzeken, Liez, Liesja, Kuikentje, Ouisa, Isa, Liesje piesje, Lieloe, Liisbeth, Liesepies, Tripple L, Johanna, Lysa, Lisa LIPS, Burbie, Lisa presley, Schat van rik, Lisaman, Lisa Minelli, Marsepisa, Lisatje, Lisotto, Lize, STONED, Lisalies, Lisotto rizotto, Marco, Patatje, Liesjoo, Liselotje, LisaLicious, Carina, Dikke tetjes, Lisa minelli, Nicolasina, Lief, Lisa is Heey, Sukkel:P, Lee-lee, Kleine, Lila, Liesjuh, Lekkere kont, Loes, Lisi, Pisa, Lissabon, Lizewies, Laisa, Meis, Lot, Liesa, Lotte, Liesjepiesje, Lotteke, Lizi, Pereboom, Liesolore, Lizabeth, Loisa, Mona lisa, Allerliefste, Liet
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.betekenis-babynamen.nl/naam/Lisa
Gewoon een enorm trieste site volgens mij..quote:
Ik ben de gehoornde.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:34 schreef Kally het volgende:
Simone betekent de horende in het Grieks.
quote:
Vooral dat Kleinequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |