quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Na lang wikken en wegen, maar we willen het alledrie zo graag.
ik volg je op de voetquote:
Bij jou duurt het nog eeuwenquote:
Er stonden al file'squote:Op zondag 19 augustus 2012 10:06 schreef Cee het volgende:
Zouden er vandaag nog mensen naar het strand gaan en zo ja, waarom?
Mijn vader moet zo twee uur in de auto om mij weg te brengen, ik voel me schuldigquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:06 schreef Cee het volgende:
Zouden er vandaag nog mensen naar het strand gaan en zo ja, waarom?
Raampjes open en lekker doortochtenquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn vader moet zo twee uur in de auto om mij weg te brengen, ik voel me schuldig
alles staat open hier, zonder enig effectquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:12 schreef Laysa het volgende:
Hier gaan de gordijnen alweer dicht....gelukkig waait het ietwat dus de deuren blijven gewoon open....en de ventilators draaien lekker door....Die ben ik toch maar even in mn pyjama gaan halen uit de berging
quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:13 schreef Lutte het volgende:
Neeeee m'n slippers zijn gecrasht.Niet nuhuuu!
je gaat zo he...quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn vader moet zo twee uur in de auto om mij weg te brengen, ik voel me schuldig
Dank jequote:Op zondag 19 augustus 2012 11:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
je gaat zo he...
Geen idee of ik je voor die tikd nog spreek maar anders heeeeel veel pret![]()
Adem in adem uit. je gaat het echt heel leuk vinden Lutte komt helemaal goedquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:13 schreef Lutte het volgende:
Neeeee m'n slippers zijn gecrasht.Niet nuhuuu!
quote:
Ik mag nu die van mama aanquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Adem in adem uit. je gaat het echt heel leuk vinden Lutte komt helemaal goed
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |