Inderdaad, je hebt gelijk..quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat is zo weer over... Ik wou dat het door ging zetten zodat het wat afkoelt
mietjuhquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:57 schreef Vinniiee het volgende:
Nee, dan vries ik deauwd.
Geen kleding + geen laken en dan moet het maar goed wezen.
Wie? Jij een koukleum? Dat is behoorlijk vrouwelijk.quote:
Ik ja. Komt denk ik door mijn lichaamsbouw en het gebrek aan vet op mijn lichaamquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wie? Jij een koukleum? Dat is behoorlijk vrouwelijk.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:08 schreef Mickeys het volgende:
In mijn ogen hebben mannen het nooit koud, ongeacht of ze nu wel of geen (extra) vet hebben
En wat als ze het wel koud hebben?quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:08 schreef Mickeys het volgende:
In mijn ogen hebben mannen het nooit koud, ongeacht of ze nu wel of geen (extra) vet hebben
Warm bad of douche nemen of een vrouw/man vinden waar je je aan kan opwarmen? Genoeg optiesquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En wat als ze het wel koud hebben?
Die kan ik op 2 manieren opvatten.... of je bent het met mij eens of je bent ook een koukleumquote:
M'n pa zou gezegd hebben: dan trek je maar een trui aanquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En wat als ze het wel koud hebben?
Of een paar extra dikke gebreide geiten wollen sokkenquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:24 schreef JK1982 het volgende:
[..]
M'n pa zou gezegd hebben: dan trek je maar een trui aan
Kijk, met jou kan ik praten!quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Of een paar extra dikke gebreide geiten wollen sokken
Tja, meestal ben ik de grootste koukleum die er op deze aardkloot rondloopt hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |