Zeg je dan ta-blad of tab-lad?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:44 schreef Argo het volgende:
Bedoelt hij.Overigens noem ik het een tablad ja, Engelse leenwoorden zijn genoeg, letterlijk verteld zou het lijst zijn, maar lijst klinkt niet.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:44 schreef Argo het volgende:
[..]
Bedoelt hij.Overigens noem ik het een tablad ja, Engelse leenwoorden zijn genoeg, letterlijk verteld zou het lijst zijn, maar lijst klinkt niet.
Gebeurt niet vaak dat een uitleg de fout nog origineler maakt.quote:
Toch nog wel nuttig, die quote-alerts.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gebeurt niet vaak dat een uitleg de fout nog origineler maakt.
Denk je dat we niet kunnen zie dat je je post hebt gewijzigd?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:48 schreef Argo het volgende:
Er staat vertaald... Waarom maken jullie er verteld van?
Omdat ik je tablet/tablad-uitleg ook al niet begreep.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:48 schreef Argo het volgende:
Er staat vertaald... Waarom maken jullie er verteld van?
0%?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Denk je dat we niet kunnen zie dat je je post hebt gewijzigd?
Wat hij.... Ik ben een hij, voor mensen met een fetisj voor grammaticale fouten, mogen jullie me ook wel hij noemen, het liefst u natuurlijk, dat getuigd van meer respect.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:53 schreef Maanvis het volgende:
nu begrijp ik nog niet wat ie nou wou zeggen
Ik kan bevestigen dat er "verteld" staat in de editgeschiedenis.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Denk je dat we niet kunnen zie dat je je post hebt gewijzigd?
Getuigd?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat hij.... Ik ben een hij, voor mensen met een fetisj voor grammaticale fouten, mogen jullie me ook wel hij noemen, het liefst u natuurlijk, dat getuigd van meer respect.
Want wij gaan allemaal jouw quote veranderen om je te pesten.quote:
Kun je uitzetten in je instellingenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:57 schreef Argo het volgende:
Mensen ik heb vmbo-tl gedaan, dus ik ga nu weg, maar laat me nooit meer een quote alert zien voor dit topic.
Akkoord!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:57 schreef Argo het volgende:
Mensen ik heb vmbo-tl gedaan, dus ik ga nu weg, maar laat me nooit meer een quote alert zien voor dit topic.
Dat is vmbo-logica? Ik heb die opleiding gedaan, vandaar dat ik nu wegga?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:57 schreef Argo het volgende:
Mensen ik heb vmbo-tl gedaan, dus ik ga nu weg,
En is dat een dreigement?quote:maar laat me nooit meer een quote alert zien voor dit topic.
Ik kan prima lezen maar ik ben goddomme geen hondje dat je kunt commanderen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:00 schreef Argo het volgende:
Begrijpend lezen is niet jullie sterkste kant?Ik zei dat ik nooit meer een quote alert zou willen hebben. Dus laat me nu gewoon met rust verdomme. Of kom het me persoonlijk zeggen. Ik was misschien niet de slimste op het schoolplein maar wel een van de sterkste.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:00 schreef Argo het volgende:
Begrijpend lezen is niet jullie sterkste kant?Ik zei dat ik nooit meer een quote alert zou willen hebben. Dus laat me nu gewoon met rust verdomme. Of kom het me persoonlijk zeggen. Ik was misschien niet de slimste op het schoolplein maar wel een van de sterkste.
Wat bedoelde je nou dan?!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:00 schreef Argo het volgende:
Krijg je spijt van ik bench 80 kilo dat is meer dan mijn gewicht.quote:
En ik ben geen mascotte, die je zomaar kan uitlachen voor je eigen vermaak.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kan prima lezen maar ik ben goddomme geen hondje dat je kunt commanderen.
Van jou ook nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:00 schreef Argo het volgende:
Begrijpend lezen is niet jullie sterkste kant?
quote:Ik zei dat ik nooit meer een quote alert zou willen hebben.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Kun je uitzetten in je instellingen
Ja, maar...ik heb nog steeds geen antwoord op mijn laatste vraag..quote:Dus laat me nu gewoon met rust verdomme. Of kom het me persoonlijk zeggen. Ik was misschien niet de slimste op het schoolplein maar wel een van de sterkste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |