SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 19-08-2012 11:38:27 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:38 schreef Quoi het volgende:
Gaan we weer: 5k wedstrijdje-a-go-go! Stap zo op de fiets en ben benieuwd :-)quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je hebt vandaag een wedstrijd?! OMG!! Goed drinken meid![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Goed warm voor die 'middag' lopers vandaag.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Dat ook ja!
Ik heb de "wie loopt waar en wanneer" ook weer bijgewerktAls er nog mensen in of uit moeten, dan hoor ik het wel!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
30 september Drechtstedenloop mag er helemaal uit. Is afgelastquote:Op zondag 19 augustus 2012 09:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Dat ook ja!
Ik heb de "wie loopt waar en wanneer" ook weer bijgewerktAls er nog mensen in of uit moeten, dan hoor ik het wel!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Zondequote:Op zondag 19 augustus 2012 09:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
30 september Drechtstedenloop mag er helemaal uit. Is afgelast
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hmm, een middag sporten of een middag bij het zwembad liggen met een BBQ ernaast. Keuzes......"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"![]()
Zwembad met BBQquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:00 schreef Black_Rainbow het volgende:
Hmm, een middag sporten of een middag bij het zwembad liggen met een BBQ ernaast. Keuzes......
Zit eraan te denken om vandaag studie-vrij te nemen, maar overal met verkoeling zal vandaag wel stervensdruk zijnquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit. Die ene dag dat dat in Nederland kan moet je met beide handen aangrijpen
Kun je mij nog toevoegen op 8 september voor de Pierloop 8,2 km ?quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Dat ook ja!
![]()
![]()
MD, Guppy en gcjoel. Goed bezig geweest! Netjes hoor. Altijd goed om nieuwe mijlpalen te doorbreken.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Poeh, wat is het al warm. Maar ik heb er toch weer bijna 16km uit weten te persen![]()
http://www.endomondo.com/workouts/hblCox6kXZw
Dat gaat wel goed komen met die Hale Marathon over 4 weken.Zou je voor mij de volgende er bij willen zetten:quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Dat ook ja!
29 augustus 2012 Emiclaerloop Amersfoort
• GlenHighland - 10km
Bedankt alvast !!![]()
Fixed!quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kun je mij nog toevoegen op 8 september voor de Pierloop 8,2 km ?Done!quote:Check!quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:06 schreef GlenHighland het volgende:
Poeh, wat is het al warm. Maar ik heb er toch weer bijna 16km uit weten te persen![]()
http://www.endomondo.com/workouts/hblCox6kXZw
Dat gaat wel goed komen met die Hale Marathon over 4 weken.
[..]
Zou je voor mij de volgende er bij willen zetten:
29 augustus 2012 Emiclaerloop Amersfoort
• GlenHighland - 10km
Bedankt alvast !!Voor jou staat er in de OP een loop vandaag MoBlo! De Escrick 10k! Ga je die niet meer doen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
HIer is het echt heerlijk, wederom
![]()
![]()
Eens bedenken wat we vandaag kunnen gaan doen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zo ben ook weer terug. Kwarl is naar binnen gewerkt en de data geupload.
Het was vanochtend al vroeg warm. Om 7:30 was het al 21 graden. In het begin weer enorm lopen stoeien met mijn belt. Hij zakte telkens af. Tot twee keer toe moeten stoppen om hem strakker te zetten.
Ik had ook nog een flesje AA meegenomen. Loopt niet echt prettig met een flesje in je hand. Gelukkig kon ik hem na 10 km dumpen. Het tempo laag gehouden en voornamelijk op gevoel mijn hartslag Redelijk constant kunnen houden.
Na 17 km even pauze gehouden. Even een beschut vogelspot huisje in. Vanaf daar begon het toch wel zwaarder te worden. Het tempo zakte flink in. Besloten even een stukje te wandelen om me niet kapot te lopen. Ik voel langzaam weer wat energie terugkomen om vervolgens het laatste stukje te lopen.
Normaal loop ik door een stukje bos ook hard maar daar had ik nu geen zin in. Ik vond het wel best voor vandaag. Lekker rustig en relax wandelend verdergegaan tussen de bomen. Ik had zowel garmin als endomondo aangezet. Verschillen zijn niet heel groot. Dataverbruik is ook niet veel 1,3 MB. Telefoon houd het ook uit 3 uur endomondo draaien. Dus kan ik gewoon getraced worden over twee weken in duitsland zonder veel geld kwijt te zijn.
http://connect.garmin.com/activity/212249532
http://www.endomondo.com/workouts/83135868
Na het stukje bos moest ik nog een stukje verhard. Energiepeil was weer aangevuld voor mijn gevoel. Besloten om nog even een paar keer 100m te lopen. Goed voor je explosiviteit. Voelde vooral mijn bilspieren tijdens de korte sprintjes. Sprintjes maar niet voluit gegaan vanwege de hitte. Way wel grappig is dat ik mijn hartslagband had afgedaan en in mijn kontzak had gedaan. Toch heeft hij meetgegevens.![]()
http://connect.garmin.com/activity/212249548![]()
Dank je, heb veel gedronken & petje op was ook wel fijn. HET was idd afzien! Heeeeeeel erg rustig aan gedaan, erg steady gelopen. Eind weer versneld naar een tempo onder de 5.20 even al die oude mannen inhalenquote:![]()
En #13 in leaderboard van Endomondo![]()
![]()
Nee, door m'n heupblessure niet genoeg kunnen trainenquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Fixed!
[..]
Done!
[..]
Check!
[..]
Voor jou staat er in de OP een loop vandaag MoBlo! De Escrick 10k! Ga je die niet meer doen?dus af moeten zeggen
Ja doei.![]()
Jammerquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, door m'n heupblessure niet genoeg kunnen trainendus af moeten zeggen
gelukkig loop je nu wel weer lekker. Volgende keer doe je gewoon mee!
Jeetje, ik ben net uit bed en er zijn al hier mensen die 10+ km hebben gelopen.
Die respect![]()
Ik doe helemaal niks vandaag, ik moest eigenlijk vrijdag al lopen maar toen kon ik niet en gisteren was het echt te warm.
Heel misschien vanavond.
Ik heb gisteren tot 02:00 op een terras gezeten en toen ik naar huis wandelde stond het zweet nog steeds op mijn voorhoofd
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Toch een blessure geworden? Jammerquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, door m'n heupblessure niet genoeg kunnen trainendus af moeten zeggen
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Niet meer dus, maar ben wel 2 weken uit de running (quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:45 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Toch een blessure geworden? Jammer) geweest en heb daarna kilometrage niet al te hoog opgevoerd
Ja doei.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet meer dus, maar ben wel 2 weken uit de running () geweest en heb daarna kilometrage niet al te hoog opgevoerd
![]()
Protip voor mensen: eet koude pannenkoeken met dit weer!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Dat is het waard hoorquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:19 schreef YUR het volgende:
Dan moeten we eerst warme gaan staan maken....
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: