Gefeliciteerd, hoe oud ben je nu?quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:02 schreef borisz het volgende:
Wel leuk al die gestandaardiseerde verjaardagsmails van van alles en nogwat.
2x de helft.quote:
nachtdienst it isquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
nachtdienst it is
Hoop dat ik vandaag weer zo lekker kan slapen, voel me prima vandaag!
Leuk! Veel plezierquote:
In Limboland schijnt het echt 40 graden te kunnen wordenquote:Op zondag 19 augustus 2012 09:34 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhHet zou hier 37 graden moeten worden vandaag. Gevoelstemp 42
Enneh....Feli, Borisz
Valt nog meequote:
Oh heb dan de reden gemist denk. Weet alleen dat Borisz jarig is.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:06 schreef Bluezz het volgende:
Zoiets
Bloedheet en dan koffie? Nee dachten we
Blog gemist danquote:
Je zult wel de enige op het stand zijn vandaag?quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Blog gemist dan
Jaaa zo lang al heheStraks ff de zee in duiken.
Ik wil ook!quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Blog gemist dan
Jaaa zo lang al heheStraks ff de zee in duiken.
primaquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:58 schreef AnneX het volgende:
Koel geslapen, Kaas?
@ B. en g. : bier plus appelgebak met slag?
Het is dat het zo'n gedoe is, want anders at ik veel vaker pompoenquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:23 schreef z80 het volgende:
de pompoen geslacht en geschild als een ananas. geen idee hoe het anders moet.
een kwart staat nu in de oven met wat olijfolie en kruiden.
hoe schil jij de pompoen? of kies je voor een soort die kompleet de pan/oven in kan.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is dat het zo'n gedoe is, want anders at ik veel vaker pompoen
Valt reuze mee! Lig op Langevelderslag (Noordwijkerhout) en het beginstuk is heel erg druk maar we zijn een stuk doorgelopen en hier hebben we alle ruimte! Lekker windje nu erbijquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Je zult wel de enige op het stand zijn vandaag?![]()
blog
Kom maar hoor. Jammer dat het zo lang duurt voor je hier bent!quote:
Zand isoleert wel goed, dus zij hebben het koeler dan wij.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:46 schreef AnneX het volgende:
Dacht dat het wel koel zou zijn bij de buren![]()
[ afbeelding ]
Uit deze hoek geeft weer een heel andere visie opJa, op wat?
Ik ook niet echt hoor! Het is wel warm, maar niet vervelend.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:02 schreef Isabeau het volgende:
Vraagje. Iedereen klaagt steen en been over de hitte, maar ben ik zo raar dat ik er echt totaal geen last van heb?
ik zit lekker binnen. hier is het nog wel te houden met 25 graden.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:11 schreef Isabeau het volgende:
Dat het warm is heb ik ook nog wel doorMaar ik heb er echt totaal geen last van. Drink wat meer glaasjes water met ijsklontjes en dat was het wel. Voel me ook niet moe of lamlendig oid.
Ja, dat moeten we nog steeds een keertje doen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Idd leuker om het zelf te doen. Maar jullie gaan nog steeds een keer met mij mee toch?
Lekker! Leuke dag gehad Borisz?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:53 schreef borisz het volgende:
*burp*
Kip, Belgische patat en salade als verjaardagsmaaltijd. Lijkt net als vroegah.
Maar dit was al klaar en kon ze oven en frituur in
Het is warm, maar niet vervelend of zo. Zeker niet met een fles water en het tweede deel van Het Lied Van IJs en Vuur op het terrasquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:02 schreef Isabeau het volgende:
Vraagje. Iedereen klaagt steen en been over de hitte, maar ben ik zo raar dat ik er echt totaal geen last van heb?
Luchtvochtigheid is niet zo hoog, dat scheelt enorm.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:02 schreef Isabeau het volgende:
Prima, familie was er, lekker gegeten.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker! Leuke dag gehad Borisz?
Gezelliequote:Op zondag 19 augustus 2012 20:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Prima, familie was er, lekker gegeten.Heerlijk makkelijk dagje.
Klinkt bekendquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:30 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag mijn cursus Mandarijn doorgezet. Wat stom dat je jezelf iets voorneemt en dan een paar maanden zo laat liggen
Dat duurt een half uurtje/uurtje en dan zit je er weer helemaal in is mijn ervaringquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:51 schreef LieLie het volgende:
Ik moet morgen weer werken! /omschakelen
Dat denk ik ook jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat duurt een half uurtje/uurtje en dan zit je er weer helemaal in is mijn ervaring
Je kunt een blog bijhouden over je werkdagen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:51 schreef LieLie het volgende:
Mweh, toch maar nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je kunt een blog bijhouden over je werkdagen?![]()
Vandaag heb ik 3x koffie gehaald. Zo gaan we hier om met de communicatie over de koffie ....quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Vandaag heb ik 3x koffie gehaald. Zo gaan we hier om met de communicatie over de koffie ....
Ik heb lekker nog een weekiequote:Op zondag 19 augustus 2012 20:51 schreef LieLie het volgende:
En natuurlijk dagelijkse foto's hoe het bureau eruit zietquote:
Wij werken cleandesk, dus leegquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:05 schreef borisz het volgende:
[..]
En natuurlijk dagelijkse foto's hoe het bureau eruit ziet.
Op dit moment zit ik nog in Belgie lekker in de redelijk snel koeler wordende avondlucht met het geluid van krekels om me heen en ik begin langzaam eindelijk echt vakantiegevoel te krijgen. Heeft toch wel een week geduurdquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
LekkerBen je alweer terug? En zo ja hoe was het?
Dank voor deze nuttige bijdrage...quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:59 schreef emmyemmy het volgende:
http://jamesoff.net/site/fun/random-recipe-generator/
* golfer FFT in slaap kijkt!quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Echt erg. Niet kunnen slapen en over 4 uur er weer uit.
Hmm, stilzitten is geen drama toch? Want van lang lopen krijg ik ook flink dikke pootjes.quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:27 schreef Isabeau het volgende:
Mijn mams ook, maar dacht dat dat vooral van het stilzitten was.
G'morgen
Goed punt!quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:40 schreef Isabeau het volgende:
De spierbeweging in je benen zorgt er ook voor dat de vloeistof dat uit je bloedvaten is getreden wordt afgevoerd in de lymfevatenDus ja, stil zitten is een enorme factor in het krijgen van gezwollen enkels/benen.
Oh, ik riep en roep altijd: " met de tenen pianospelen"quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:40 schreef Isabeau het volgende:
De spierbeweging in je benen zorgt er ook voor dat de vloeistof dat uit je bloedvaten is getreden wordt afgevoerd in de lymfevatenDus ja, stil zitten is een enorme factor in het krijgen van gezwollen enkels/benen.
Ik heb slechte (spataderen) vaten dus ik heb het hele jaar door dikke enkelsquote:Op maandag 20 augustus 2012 08:24 schreef freecell het volgende:
Bluezz, volgens mij houd je ook sowieso elk jaar een beetje meer vocht vast? Want ik ken geen 18 jarigen die daar last van hebben
Mijn moeder heeft echt mega-enkels, ziet er wel sneu uit
Wat is dat voor vrijwilligerswerk?quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, ik riep en roep altijd: " met de tenen pianospelen"
Bij lang staan / lang zitten ( vliegtuig) , ingezwachtelde en ingegipste benen etc.
/ goeiemorgen.
Gister 4 x gedoucht !Plak-plak-plak.
En nu zit ik fris en fruitig klaar om naar het ( vrijwilligers)werk te gaan.
Een langere vakantie dusquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:37 schreef Bluezz het volgende:
En ik heb de vrijdag 31 aug voor mn vakantie zomaar vrij kunnen nemen![]()
![]()
quote:In een zwembad aan de Kennedylaan in Utrecht is zondagmiddag een vechtpartij uitgebroken, omdat bezoekers zich er aan ergerden dat zij nat werden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Grillenquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:33 schreef freecell het volgende:
Ow, en ik heb 4 courgettes en geen zin in soep, iemand ideetje?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:05 schreef borisz het volgende:
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:02 schreef borisz het volgende:
Oh en welke grapjes heeft bij de pensioenfondsen besloten aandelen Facebook te kopen?. Aan de andere kant gaat het om 5 mln op 260 mld bij het ABP maar toch.
Gokken op een stijging. echt, briljante beleggers daar.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:02 schreef borisz het volgende:
Oh en welke grapjes heeft bij de pensioenfondsen besloten aandelen Facebook te kopen?. Aan de andere kant gaat het om 5 mln op 260 mld bij het ABP maar toch.
Vergeet het afromen niet door de overheid etc.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:35 schreef Stereotomy het volgende:
Pensioenfondsen
Paar jaar geleden nog: jahaaa, we zijn goed, 140% dekking man![]()
![]()
*economie stort in*
Jah oeps we moeten korten.![]()
![]()
[..].
vechtpartijen ok..te overdreven maar kan me wel voorstellen dat mensen geirriteerd raken als je expres doorgaat met zoveel mogelijk spetteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mn ogen vallen dicht. Ik wil naar huis!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
precies. Risico-tje hier, risico-tje daar. Tja zolang het je eigen pensioen niet betreftquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:35 schreef Stereotomy het volgende:
Pensioenfondsen
Paar jaar geleden nog: jahaaa, we zijn goed, 140% dekking man![]()
![]()
*economie stort in*
Jah oeps we moeten korten.![]()
![]()
Oud nieuwsquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:41 schreef golfer het volgende:
Het weekend zat zo vol dat ik nu pas de zaterdag-(Volks)krant heb gelezen.
/weer bij.
Je doet een schriftelijke cursus om je rijbewijs te halen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:08 schreef borisz het volgende:
Mailtje gestuurd over rijlessen.Heb volgend jaar sep mijn rijbewijs wel nodig.
Heb al een figuurlijke drempel genomen door dit mailtje te sturen..
Ja is ook niet gek meis, met al die sigretjesquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:56 schreef AnneX het volgende:
En we hebben een winner: Gold II voor de kenners.![]()
/ niet verbaasd.
Taart voor jouquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja is ook niet gek meis, met al die sigretjesZo lekker dat 't wel ongezond moet zijn. Gelukkig ben je gestopt
En zit je pas in schaal 2 van 4
twitter:BreakingNews twitterde op maandag 20-08-2012 om 17:05:28Augusta National Golf Club, home of Masters, admits 1st 2 women members: Condoleezza Rice, Darla Moore - @AP reageer retweet
[..].
Ah de fijne bezoekers van Den HommelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Q en F zijn ooit eens huilend thuisgekomen... gewoon dat gepest in dat zwembad helemaal zat. {
Kan je nagaan hoelveel jaar dat zwembad in vakanties met name, geterroriseerd wordt![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Gewoon warm als ik boodschappen doe in minirok. Wist niet dat t nog zo benauwd zou zijn.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:53 schreef AnneX het volgende:
Voor FreeCell: http://www.kayotic.nl/blog/stuffed-zucchini
Geen soep - Lijkt mij simpel , evt zure room vervangen door griekse yoghurt![]()
Wat een kayotic adept ben ik toch...![]()
Vrijwilligerswerk is in de lokale bieb.
Na een interne verhuizing moesten de stellingen worden ingeruimd.
Aangevoerd door iemand met ruim 38-jarige ervaring, tenminste dat zei ze
17 keer.![]()
Goed hé, dat ik niet vertelde dat ik al 60 jaar in de bieb kom, omdat moeders mij meenam als driejarige![]()
/ wijsheid komt met de jaren. Enjoy.
Joh dat is met zó veel zwembaden in de zomertijd! Tikibad van Duinrell bijvoorbeeldquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:53 schreef Bluezz het volgende:
Ah de fijne bezoekers van Den Hommel
Q en F zijn ooit eens huilend thuisgekomen... gewoon dat gepest in dat zwembad helemaal zat. {
Kan je nagaan hoelveel jaar dat zwembad in vakanties met name, geterroriseerd wordt
Hier nog nie! Nog 2 weken.... het is te merken, al zie je wel weer wat meer poppetjes in de treinquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:47 schreef Den_Haag het volgende:
Ongelukken en files
De vakantietijd is echt over.
Jep, oprit van het velperbroek cirquit A12 richting Duitsland zat net ook een wagen goed in elkaar.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:47 schreef Den_Haag het volgende:
Ongelukken en files
De vakantietijd is echt over.
En MD is ??? Motor hosen ?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:14 schreef krakkemieke het volgende:
Hoi!
Morgen weer naar de pijnpoli, maar vandaag kreeg ik mijn eerste MD! Mijn vriendin paste hem niet meer.
Ik moet zeggen, ik heb er nooit naar verlangd maar hij zit goed!
Yep! Zoeen!quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:36 schreef AnneX het volgende:
[..]
En MD is ??? Motor hosen ?
Je was lang weg en werd gemisd...
Edit: een Memo !!!![]()
PS zou dr vriendje ze allemaal al bewonderd hebben ?
Of houdt Memo er nog eentje achter voor een verjaardag of K'mis?
Kom dr maar in,Memo
je hebt de peuken duit de auto gegooid?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oud nieuws![]()
En we hebben een winner: Gold II voor de kenners.![]()
/ niet verbaasd.
Ja, met mijn grote vriendin, shoppen bij kringloop winkels.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:10 schreef AnneX het volgende:
En heb je nog leuke zomer- dingen gedaan?
Met je vriendinnetje bijvoorbeeld.
Ok, Zet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:13 schreef z80 het volgende:
[..]
je hebt de peuken duit de auto gegooid?
mooi en nu geen nieuwe meer kopen/bietsen.
Haha! Nu moet je stoppen! Je moet van mij ook stoppen!quote:
Kan je nieton-line kopen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:17 schreef z80 het volgende:
daarstraks een rondje stad gemaakt. op jacht naar wat stopt kleding en een poging een vvv bon in te wisselen.
hangen de winkels al vol met winter kledinghet is zomer en de mussen vallen van het dak.
en een nerd kun je dus niet blij maken met een vvv bon. geen enkele computer shop wil dat ding hebben. en de sportzaak die deze wel accepteert is zo belachelijk duur dat het zelfde ding ergens anders nog goedkoper is als daar met bon.
dat gaat lastig met een cadeau bon.quote:
Trouwens, vandaag waren de treinkaartjes al niet meer te verkrijgen bij de AH, net op tijd dus.quote:
Op een USB stick laden, in een AH ziplock bag doen, daaromheen een houten kistje, gat graven in de achtertuin en voor het nageslacht bewarenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:58 schreef LieLie het volgende:
Ik heb de blog even offline veilig gesteld in een word-document, 23.100 woorden
Briljant plan!quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op een USB stick laden, in een AH ziplock bag doen, daaromheen een houten kistje, gat graven in de achtertuin en voor het nageslacht bewaren![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op een USB stick laden, in een AH ziplock bag doen, daaromheen een houten metalen kistje, gat graven in de achtertuin en voor het nageslacht bewaren![]()
Oh noesquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:15 schreef MaximusTG het volgende:
Ja maar met een houten kistje is het na een aantal jaar:
weg kistje
Bijna.quote:
Middagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Je weet maar nooit wat mensen eigenlijk echt van je vindenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:05 schreef Bluezz het volgende:
Dat gaat lukken
Bovendien : iedereen mag jou tochIk denk dat het onmogelijk is niet van jou te houwuh
Je hebt een dagdeel extra ervaringquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:33 schreef AnneX het volgende:
En weer een dagdeel "gewerkt" : training van computersysteem
van de bieb![]()
En morgen voor het echie.
/ druk weekje.
En groentenman, wat zullen wij eten?
Edit: oh die courgetteschuiten die ik gister Freecell aanbeval...
Ja wegens die reorganisering/automatisering zijn er nog steeds mensen die op plekjes zomaar bijgezet zijn... omdat daar hulp nodig was ter vervanging van zw.schapsverlof bijv. of andere kontrakten die niet verlengd werden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:15 schreef Isabeau het volgende:
Was het iemand die intern een plekje moest vinden?
Nix sjouwen. ;-)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:05 schreef Bluezz het volgende:
Leuk, werken in een bieb! Niet zwaar qua sjouwen?
En heeft jou bieb ook die idiote indeling naar genre ipv naar achternaam schrijver?
En de ft heeft verteld hoe jij dit herstel kunt bespoedigen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:09 schreef golfer het volgende:
Heerlijk zo'n intensieve massage bij de fysio, maar verder zullen die tussenwervelschijven toch echt zelf moeten herstellen, dus na vandaag geen vervolgafspraak met de fysio gemaakt.
Ja, wat oefeningen en verder geduld. Veel geduld.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:29 schreef AnneX het volgende:
En de ft heeft verteld hoe jij dit herstel kunt bespoedigen?
Oh jee, worden de wegen geheel vrijgemaakt van het overige verkeer ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:59 schreef borisz het volgende:
Oh noes. Volgende week mijn eerste rijles.
Kijk voor de laatste informatie op vanAaaargdaarisBoris.nlquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh jee, worden de wegen geheel vrijgemaakt van het overige verkeer ?
Oh helpquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:59 schreef borisz het volgende:
Oh noes. Volgende week mijn eerste rijles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Nee, dat pulpblad heb ik natuurlijk niet. Dit haal ik van Internet n.a.v. die walgelijke actie van Quote.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:46 schreef Den_Haag het volgende:
Aparte pin-up. En wat moet jij me de quote?
Of krijg je die gratis in jullie villa-dorp?
Lekker hequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:33 schreef PdeHoog het volgende:
Het is hier heel plezantekesZon, drank, boeken ( deel 2 van de Game of Thrones-serie is bijna uit ) en een beetje rondtoeren door de omgeving
Het leven kan rotter
De NS zet bussen inquote:Uw kiezersprofiel:
1) U heeft chronisch problemen met keuzes maken. U bent zo’n lekkere middle-of-the-roadstemmer, die altijd twee kanten van de medailles ziet, de nuance zoekt en houdt van het debat. U zou zomaar rechter of fiscalist kunnen zijn. Jammer dat er voor u geen partij bestaat, er zou toch een vrijplaats voor vrije geesten als u moeten zijn...
2) U bent een alt. Zoek begeleiding van een pianist, of een violist. Sterkte de komende vier jaar.
3) Centrumdemocraten. Liever laat dan nooit.
4) Uw profiel past het best bij een dictatuur. Not that there’s anything wrong with that: Sommige van onze beste vrienden zijn dictator.
5) U bent een Steenbok, maar Leeuw is uw ascendant. Jupiter staat deze maand in zijn tweede huis, dus dat betekent oppassen voor lijsttrekkers met dubbele achternamen.
6) U bent de BOB. Maximaal twee biertjes, maar als je er twee aan het begin van de avond drinkt, kun je ook best nog iets aan het eind nemen.
7) Uw profiel past het best bij de Hedwigepolder. Natuurschoon met een element van menselijk vernuft, maar droog gaat u het niet houden.
8) U heeft de stemwijzer onvoldoende serieus ingevuld. Binnenkort komen Fred Teeven en Ivo Opstelten bij u thuis kijken of u in andere opzichten nog wel voldoet als staatsburger. U heeft toch niets te verbergen, of wel soms?
9) Uw vrienden en buren hadden deze uitslag niet verwacht. U was weliswaar in uzelf gekeerd, veel computerspelletjes spelen maar verder gewoon beleefd. Nee, dit hadden ze nooit achter u gezocht.
10) Partij van de Arbeid
mooie foto'squote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:31 schreef Bluezz het volgende:
Een notenkrakertje in de boom bij de buren!
Zo'n leuk geluidje
Snel cameraatje gepakt en snel ingezoomd...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Uw kiezersprofiel:
1) U heeft chronisch problemen met keuzes maken. U bent zo’n lekkere middle-of-the-roadstemmer, die altijd twee kanten van de medailles ziet, de nuance zoekt en houdt van het debat. U zou zomaar rechter of fiscalist kunnen zijn. Jammer dat er voor u geen partij bestaat, er zou toch een vrijplaats voor vrije geesten als u moeten zijn...
2) U bent een alt. Zoek begeleiding van een pianist, of een violist. Sterkte de komende vier jaar.
3) Centrumdemocraten. Liever laat dan nooit.
4) Uw profiel past het best bij een dictatuur. Not that there’s anything wrong with that: Sommige van onze beste vrienden zijn dictator.
5) U bent een Steenbok, maar Leeuw is uw ascendant. Jupiter staat deze maand in zijn tweede huis, dus dat betekent oppassen voor lijsttrekkers met dubbele achternamen.
6) U bent de BOB. Maximaal twee biertjes, maar als je er twee aan het begin van de avond drinkt, kun je ook best nog iets aan het eind nemen.
7) Uw profiel past het best bij de Hedwigepolder. Natuurschoon met een element van menselijk vernuft, maar droog gaat u het niet houden.
8) U heeft de stemwijzer onvoldoende serieus ingevuld. Binnenkort komen Fred Teeven en Ivo Opstelten bij u thuis kijken of u in andere opzichten nog wel voldoet als staatsburger. U heeft toch niets te verbergen, of wel soms?
9) Uw vrienden en buren hadden deze uitslag niet verwacht. U was weliswaar in uzelf gekeerd, veel computerspelletjes spelen maar verder gewoon beleefd. Nee, dit hadden ze nooit achter u gezocht.
10) Partij van de Arbeid
Eén van die tien was dik gedruktquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:22 schreef golfer het volgende:
Opvallend veel overeenkomsten met Isa:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:09 schreef Vork het volgende:
Zo, tijd om wat brownies in elkaar te zetten. Morgen is het immers de laatste werkdag.
Ik had een brede riem gekocht en van 8 pijnstillers, ging ik naar 3 per dag.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:27 schreef Isabeau het volgende:
GoedemorgenAlweer fris en fruitig aan het werk.
Krak! Vervelend te horen dat je nog steeds veel pijn hebt, maar hoe gaat het verder met je? Of is de pijn zo alles overheersend dat je tot weinig andere dingen komt?
Die hadden dacht ik B&G paar dagen geleden gegeten. Ook maar eens proberen. Pasta is lekker en makkelijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:45 schreef borisz het volgende:
*burp* pasta met spinazie en lamsworstjes was lekker
Uit de Italie AH
Laatste laatstequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:09 schreef Vork het volgende:
Zo, tijd om wat brownies in elkaar te zetten. Morgen is het immers de laatste werkdag.
Laatste laatste, mijn vakantie bestaat uit vakantiedagen die nog op moesten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Laatste laatsteof laatste voor je vakantie?
Sucks big timequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:18 schreef Vork het volgende:
[..]
Laatste laatste, mijn vakantie bestaat uit vakantiedagen die nog op moesten.
Ah ja en de andere uren heb je nog je (nu nog) 2e baan.quote:
Ik wil dit niet nog een keer, zonder positief resultaat. Dus volgende keer moet ik zeggen dat ze lager moet prikken. Volgens mij was dat vandaag al verdoofd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik had een brede riem gekocht en van 8 pijnstillers, ging ik naar 3 per dag.
Vandaag ging ik na lang twijfelen naar de pijnpoli. Het twijfelen ging erom dat ik bang was, dat de arts toch iets anders wilde, met andere woorden dat ik niet genoeg zelfvertrouwen had.
Dat ging goed. Ik had gemist dat ik ook bang was om weer teleurgesteld worden in het resultaat.
Dat is vandaag gebeurd.
Strikt medisch gezien: Verdoving met Bupivacaine, 25 ml. 0, 25 procent en 40 mg Kenacort.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:44 schreef golfer het volgende:
Het pulpblaadje Quote heeft wel een bijzonder onsmakelijke anti-Roemerposter in z'n blad opgenomen. WalgelijkOnfatsoenlijk, voor elke politicus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Het blijft wel een gedoe zeg Krakquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik had een brede riem gekocht en van 8 pijnstillers, ging ik naar 3 per dag.
Vandaag ging ik na lang twijfelen naar de pijnpoli. Het twijfelen ging erom dat ik bang was, dat de arts toch iets anders wilde, met andere woorden dat ik niet genoeg zelfvertrouwen had.
Dat ging goed. Ik had gemist dat ik ook bang was om weer teleurgesteld worden in het resultaat.
Dat is vandaag gebeurd.
Strikt medisch gezien: Verdoving met Bupivacaine, 25 ml. 0, 25 procent en 40 mg Kenacort.
Je mooi he? Ik vond het einde / de clou wel ietjes tè.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:39 schreef golfer het volgende:
Steer, je had gelijk: Incendies was een film voor ons. Prachtig verhaal en mooi gegeven. Dank voor de tip.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 01:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je mooi he? Ik vond het einde / de clou wel ietjes tè.
Maarja, als het een Griekse tragedie was, dan was het wel weer origineel en goed bedacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb me vannacht ingehouden tegen een paar pubertjes. Was alleen op weg naa rhuis en een stuk of 6 van die gasten waren verkeersborden enzo aan het slopen. Toen ik er wat van zei, keerder ze zich tegen mij. Het is dat ik me ingehouden heb.....
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
Of 6 pubertjesquote:Op woensdag 22 augustus 2012 07:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Gelukkig maar anders moest ik je in t ziekenhuis opzoeken
Zo na je vakantie?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:21 schreef PeterPastoor het volgende:
Derde dag werken alweer. Is wel even wennen nog....
Oh noes,quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:05 schreef Isabeau het volgende:
Lieffffff!
En ik heb de stemwijzer van De Speld ingevuldhttp://speldwijzer.sysfix.eu/
[..]
De NS zet bussen in
quote:U bent de BOB. Maximaal twee biertjes, maar als je er twee aan het begin van de avond drinkt, kun je ook best nog iets aan het eind nemen.
Is de fiets gerepareerd?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:37 schreef borisz het volgende:
Mogge
Op weg naar Pa voor een paar dagen
Nou! Ik ben echt nog lui! En ik heb alweer hongerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:21 schreef PeterPastoor het volgende:
Derde dag werken alweer. Is wel even wennen nog....
jaartjes, warmte, actieve vakantie en dan LL er achteraan.. oh en laat naar bed gaan helpt ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Doe SCH de groeten!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:46 schreef Bluezz het volgende:
Veel plezier bij PaBoor! Ligt er ook nog een kadootje te wachten mss
Wij gaan straks op verjaarsvisite bij SCHWeer eens naar d'oude bloescity.
Gaat het mandarijnpellen wel Steer?
quote:
zo reken ik ook altijdquote:GoedemorgenNog 1 dagje werken en dan weekend
(en dan het hele 'weekend' werken)
Heb jij ook onregelmatig werk? /zorg of zo?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
[..]
zo reken ik ook altijd. Ik denk niet eens meer in 'standaard' weekenden
Al voelt het af en toe wel zoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb jij ook onregelmatig werk? /zorg of zo?
Nog niet tot de binnenlanden van Drenthe doorgedrongen dit principe. En met de Christelijke gemeenteraad gaat dat denk ik ook niet gebeuren. We hebben zelfs een babyspeciaalzaak waarvan de website op zondag gesloten is.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:08 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja heel onregelmatig idd!
Maar wij als consument zijn heel blij met jullie hoorlekker die zondagen open
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog niet tot de binnenlanden van Drenthe doorgedrongen dit principe. En met de Christelijke gemeenteraad gaat dat denk ik ook niet gebeuren. We hebben zelfs een babyspeciaalzaak waarvan de website op zondag gesloten is.
ik vind het ook niet erg hoor. Heb ik zelf voor gekozenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:08 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja heel onregelmatig idd!
Maar wij als consument zijn heel blij met jullie hoorlekker die zondagen open
Moeilijke les vandaag, dus die doe ik morgen opnieuw.quote:
ni hao, wo shi jagärtrut. wo shi gelanren.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moeilijke les vandaag, dus die doe ik morgen opnieuw.
Aan de ene kant gaat het snel, aan de andere kant overstijgt je woordenschat nog niet de 30 woorden.
Ik ken wat mensen die daarheen gaanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Morgen laatste dag werken en dan lang weekend!Keeermmiiisssss! Joehoe! Begint vandaag, t/m zondag. Heb vrijdag en maandag vrij dus dat wordt weer lekker gek doen. I love kermis in mn ouwe dorpie
Ik nog meerquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik ken wat mensen die daarheen gaan
Dat is heul geen Suske & Wiske titelquote:
Nou ja, als je met vakantie WÉG was geweest, als niet in de buurt, dan ? dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Morgen niet vrijZiekte op het werk en veel mensen met vakantie. Mijn vrije vrijdag loopt ook gevaar zag ik al, als dezelfde persoon nog steeds ziek is.
Volgens de CAO mag zelfs je vakantie worden opgeheven in dringende situatiesquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:43 schreef AnneX het volgende:
Nou ja, als je met vakantie WÉG was geweest, als niet in de buurt, dan ? dan?
Een dagdeel werken met een nu dagelijks pufje, is een feestje![]()
Ja, alle gemaakte kosten worden vergoed. We hebben het gehad met een collega die geen vrij mocht op haar vrije dag en die zou naar een festivalquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:10 schreef AnneX het volgende:
Dan worden de gemaakte kosten toch vergoed ?
En jeuh, alsof men onmisbaar is.
Als er nou een ok dichtmoet...o|O
Op de laatste nipper is wel vervelend, zeg.
Ja, en daarom weet ik het niet met die winkelopening op zondagquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]![]()
Dat is wel heel erg![]()
ik baal er al van dat een paar van mijn beste medewerkers vanwege hun geloof niet op zondag willen werken
Voor andere bedrijven kan ik niet spreken, maar voor ons bedrijf kan ik zeggen dat we niemand dwingen om op zondag te werken. Het is allemaal op vrijwillige basis. Ze worden ook niet ontslagen omdat ze niet op zondag willen. Er zijn genoeg anderen die dat wel willen. En toen ze bij ons kwamen wisten we ook direct dat ze niet op zondag konden werken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, en daarom weet ik het niet met die winkelopening op zondag
Ik vind winkels open op zondag prima, en winkelen ook en ik houd niemand tegen.
Alleen jij baalt alleen dat ze niet willen werken op zondag. Een ander ontslaat ze erom of neemt ze uberhaupt niet aan...
En dan is het ineens geen keuzevrijheid meerDan is het werken op zondag of geen baan.
en toen waren die waardes wel goed?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Nierstenen waren (succesvol) verwijderd.
Dacht t wel, alles was geslaagd en hij had nergens last meer van.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:05 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en toen waren die waardes wel goed?
Balen voor hem en natuurlijk ook voor hem.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb ook een domper. Vader ging vanochtend voor nacontrole terug (nou eigenlijk meer een praatje). Hij heeft bloed laten prikken en zou over 2 weken de uitslag krijgen. Werd hij vanmiddag gebeld dat hij als de bliksem naar het ziekenhuis terug moest komen want zijn calcium-waarde is gevaarlijk hoog en als hij nog wat langer wacht mag hij op de IC blijven. Nu blijft hij dus voorlopig in het ziekenhuis. Mn moeder belde me net een half uurtje geleden met dit nieuws. Ze haalt de slaapspullen op van huis en we hebben voor straks ergens afgesproken dat we samen naar het ziekenhuis rijden.
al wel duidelijk waardoor de verhoogde calcium waarde komt?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Was t nog enigszins gezellig? Mn moeder en ik hebben op de terugweg nog ff gesnackt bij de Mac. Zit nu wel vol maar was wel leuk. Half 8 naar bed planning is in t water gevallen maar nu wordt mijn planning sowieso anders met mn pa in t z'huis.
Ja, was gezellig bij SCH in de tuin.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Was t nog enigszins gezellig? Mn moeder en ik hebben op de terugweg nog ff gesnackt bij de Mac. Zit nu wel vol maar was wel leuk. Half 8 naar bed planning is in t water gevallen maar nu wordt mijn planning sowieso anders met mn pa in t z'huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is al duidelijk waar die calciumwaardeverhoging vandaan komt?
/spuitelfThere is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ik snap dat het rot is, maar wel goed dat het gezien is!!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb ook een domper. Vader ging vanochtend voor nacontrole terug (nou eigenlijk meer een praatje). Hij heeft bloed laten prikken en zou over 2 weken de uitslag krijgen. Werd hij vanmiddag gebeld dat hij als de bliksem naar het ziekenhuis terug moest komen want zijn calcium-waarde is gevaarlijk hoog en als hij nog wat langer wacht mag hij op de IC blijven. Nu blijft hij dus voorlopig in het ziekenhuis. Mn moeder belde me net een half uurtje geleden met dit nieuws. Ze haalt de slaapspullen op van huis en we hebben voor straks ergens afgesproken dat we samen naar het ziekenhuis rijden.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, was gezellig bij SCH in de tuin.aan het sparen voor december?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is al duidelijk waar die calciumwaardeverhoging vandaan komt?
/spuitelf
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
quote:
Haha leuke foto johquote:
Nee, morgen krijgt hij veel onderzoeken. Hij heeft nu een infuus waarbij er water en nog wat constant in zn lijf wordt gepompt. Zal de hele nacht moeten plassen.. en dat moet hij dan geven voor onderzoek. Toevallig dat een dokter vanmiddag voorstelde om zijn calcium te meten tijdens bloedprikken. Mn vader voelt zich prima, hij snapt t niet helemaal omdat hij zich zo goed voelt. Hopelijk blijft dat zo. Heb de dokter gevraagd of hij snel naar huis mag omdat het kermis isquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:53 schreef z80 het volgende:
[..]
al wel duidelijk waardoor de verhoogde calcium waarde komt?
Nee McDonald's samen met mam op de terugweg van het zhuis. Babi M. en J. waren er ook en M. weet nu wie ik ben. Als ze mijn naam zeggen wijst ze naar mijquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:01 schreef Vork het volgende:
Balen ja, maar heb je al een donut gehad?
Is het ook anders lag hij op de IC.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik snap dat het rot is, maar wel goed dat het gezien is!!
quote:
Ja, daar zal de dokter echt dan wel hem voor uit het ziekenhuis ontslaan. Stel je voor dat je de kermis moet missen. ;-)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb de dokter gevraagd of hij snel naar huis mag omdat het kermis is
Dat vind ik nou ookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:08 schreef Duderinnetje het volgende:
golfer, wat staat dat baardje je GOED!![]()
Wel lief, dat van het afscheidskado! In etappes meenemen!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:08 schreef Vork het volgende:
Zo, laatste dag overleefd. Ik kon nog fijn aan de bak, omdat ze met een perfecte timing gisteren nog een apparaat hadden gemold, waardoor ik een halve dag bezig ben geweest om een andere zover te krijgen dat ie die taken over kon nemen.
En ongetwijfeld omdat mijn collega's wisten dat ik met de fiets zou komen, hebben ze me een haast ontilbare en veel te grote mand met bier cadeau gedaan. Iets wat ik natuurlijk met geen mogelijkheid mee kon krijgen. Nu staat dat ding door een toevallige samenloop van situaties op mijn andere werk, waar ik morgen ben. Dus dan maar extra fietstassen mee en die mand zien te dumpen (of alles ter plekke opzuipen).
Eigenlijk ben ik wel blij dat ik daar weg ben, ik heb nu een plan dat, als het zo uitkomt als dat ik zou willen, mijn perfect op weg zal gaan helpen naar uiteindelijk de ideale baan. Daarover ooit meer, eerst maar eens het UWV zien te overleven, of nee, nog beter, eerst maar eens mijn fietsvakantie zien te overleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |