Gefeliciteerd, hoe oud ben je nu?quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:02 schreef borisz het volgende:
Wel leuk al die gestandaardiseerde verjaardagsmails van van alles en nogwat.
2x de helft.quote:
nachtdienst it isquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
nachtdienst it is
Hoop dat ik vandaag weer zo lekker kan slapen, voel me prima vandaag!
Leuk! Veel plezierquote:
In Limboland schijnt het echt 40 graden te kunnen wordenquote:Op zondag 19 augustus 2012 09:34 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhHet zou hier 37 graden moeten worden vandaag. Gevoelstemp 42
Enneh....Feli, Borisz
Valt nog meequote:
Oh heb dan de reden gemist denk. Weet alleen dat Borisz jarig is.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:06 schreef Bluezz het volgende:
Zoiets
Bloedheet en dan koffie? Nee dachten we
Blog gemist danquote:
Je zult wel de enige op het stand zijn vandaag?quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Blog gemist dan
Jaaa zo lang al heheStraks ff de zee in duiken.
Ik wil ook!quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Blog gemist dan
Jaaa zo lang al heheStraks ff de zee in duiken.
primaquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:58 schreef AnneX het volgende:
Koel geslapen, Kaas?
@ B. en g. : bier plus appelgebak met slag?
Het is dat het zo'n gedoe is, want anders at ik veel vaker pompoenquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:23 schreef z80 het volgende:
de pompoen geslacht en geschild als een ananas. geen idee hoe het anders moet.
een kwart staat nu in de oven met wat olijfolie en kruiden.
hoe schil jij de pompoen? of kies je voor een soort die kompleet de pan/oven in kan.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is dat het zo'n gedoe is, want anders at ik veel vaker pompoen
Valt reuze mee! Lig op Langevelderslag (Noordwijkerhout) en het beginstuk is heel erg druk maar we zijn een stuk doorgelopen en hier hebben we alle ruimte! Lekker windje nu erbijquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Je zult wel de enige op het stand zijn vandaag?![]()
blog
Kom maar hoor. Jammer dat het zo lang duurt voor je hier bent!quote:
Zand isoleert wel goed, dus zij hebben het koeler dan wij.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:46 schreef AnneX het volgende:
Dacht dat het wel koel zou zijn bij de buren![]()
[ afbeelding ]
Uit deze hoek geeft weer een heel andere visie opJa, op wat?
Ik ook niet echt hoor! Het is wel warm, maar niet vervelend.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:02 schreef Isabeau het volgende:
Vraagje. Iedereen klaagt steen en been over de hitte, maar ben ik zo raar dat ik er echt totaal geen last van heb?
ik zit lekker binnen. hier is het nog wel te houden met 25 graden.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:11 schreef Isabeau het volgende:
Dat het warm is heb ik ook nog wel doorMaar ik heb er echt totaal geen last van. Drink wat meer glaasjes water met ijsklontjes en dat was het wel. Voel me ook niet moe of lamlendig oid.
Ja, dat moeten we nog steeds een keertje doen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Idd leuker om het zelf te doen. Maar jullie gaan nog steeds een keer met mij mee toch?
Lekker! Leuke dag gehad Borisz?quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:53 schreef borisz het volgende:
*burp*
Kip, Belgische patat en salade als verjaardagsmaaltijd. Lijkt net als vroegah.
Maar dit was al klaar en kon ze oven en frituur in
Het is warm, maar niet vervelend of zo. Zeker niet met een fles water en het tweede deel van Het Lied Van IJs en Vuur op het terrasquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:02 schreef Isabeau het volgende:
Vraagje. Iedereen klaagt steen en been over de hitte, maar ben ik zo raar dat ik er echt totaal geen last van heb?
Luchtvochtigheid is niet zo hoog, dat scheelt enorm.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:02 schreef Isabeau het volgende:
Prima, familie was er, lekker gegeten.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker! Leuke dag gehad Borisz?
Gezelliequote:Op zondag 19 augustus 2012 20:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Prima, familie was er, lekker gegeten.Heerlijk makkelijk dagje.
Klinkt bekendquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:30 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag mijn cursus Mandarijn doorgezet. Wat stom dat je jezelf iets voorneemt en dan een paar maanden zo laat liggen
Dat duurt een half uurtje/uurtje en dan zit je er weer helemaal in is mijn ervaringquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:51 schreef LieLie het volgende:
Ik moet morgen weer werken! /omschakelen
Dat denk ik ook jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat duurt een half uurtje/uurtje en dan zit je er weer helemaal in is mijn ervaring
Je kunt een blog bijhouden over je werkdagen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:51 schreef LieLie het volgende:
Mweh, toch maar nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je kunt een blog bijhouden over je werkdagen?![]()
Vandaag heb ik 3x koffie gehaald. Zo gaan we hier om met de communicatie over de koffie ....quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Vandaag heb ik 3x koffie gehaald. Zo gaan we hier om met de communicatie over de koffie ....
Ik heb lekker nog een weekiequote:Op zondag 19 augustus 2012 20:51 schreef LieLie het volgende:
En natuurlijk dagelijkse foto's hoe het bureau eruit zietquote:
Wij werken cleandesk, dus leegquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:05 schreef borisz het volgende:
[..]
En natuurlijk dagelijkse foto's hoe het bureau eruit ziet.
Op dit moment zit ik nog in Belgie lekker in de redelijk snel koeler wordende avondlucht met het geluid van krekels om me heen en ik begin langzaam eindelijk echt vakantiegevoel te krijgen. Heeft toch wel een week geduurdquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
LekkerBen je alweer terug? En zo ja hoe was het?
Dank voor deze nuttige bijdrage...quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:59 schreef emmyemmy het volgende:
http://jamesoff.net/site/fun/random-recipe-generator/
* golfer FFT in slaap kijkt!quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Echt erg. Niet kunnen slapen en over 4 uur er weer uit.
Hmm, stilzitten is geen drama toch? Want van lang lopen krijg ik ook flink dikke pootjes.quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:27 schreef Isabeau het volgende:
Mijn mams ook, maar dacht dat dat vooral van het stilzitten was.
G'morgen
Goed punt!quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:40 schreef Isabeau het volgende:
De spierbeweging in je benen zorgt er ook voor dat de vloeistof dat uit je bloedvaten is getreden wordt afgevoerd in de lymfevatenDus ja, stil zitten is een enorme factor in het krijgen van gezwollen enkels/benen.
Oh, ik riep en roep altijd: " met de tenen pianospelen"quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:40 schreef Isabeau het volgende:
De spierbeweging in je benen zorgt er ook voor dat de vloeistof dat uit je bloedvaten is getreden wordt afgevoerd in de lymfevatenDus ja, stil zitten is een enorme factor in het krijgen van gezwollen enkels/benen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |