quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:03 schreef zouzou het volgende:
Hij is een Moslim die alkohol drinkt en van blondines hou.
zo jammer dat hij daar van verstoken blijft waar hij nu verblijftquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:59 schreef zouzou het volgende:
@Specularium. dit vind ik leuk,hahaha een mooie bewijs.
Hier een secret: Badr hou niet van melk,hij hou van een lekker scotch.
Hij zit daar confortabel, hij heeft ventilator,internet, hij besteel eten etc...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
zo jammer dat hij daar van verstoken blijft waar hij nu verblijft
ik drink ze allemaal onder de tafel en bij mij is het niet verboden!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:07 schreef zouzou het volgende:
Moslims zijn de grote alcoholiek die er zijn omdat juist is verboden.
Dat is niet zo fraai. Dat soort dingen zou hij beter achterwege kunnen laten, is niet goed voor zijn zaak.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:10 schreef zouzou het volgende:
[..]
Hij zit daar confortabel, hij heeft ventilator,internet, hij besteel eten etc...
Ik ook, ik drink wat ik wil en nooit dronkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik drink ze allemaal onder de tafel en bij mij is het niet verboden!
op geitenmelk kunnen ze me wel pakken
Van geitenmelk word je niet dronken, tenzij je het een paar wk laat staan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:19 schreef sp3c het volgende:
ja je moet wel alcohol drinken om dronken te worde
beter je best doen!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:21 schreef zouzou het volgende:
Ja, maar het lukt mij niet om dronken te worden,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |