Daar mag hij van z'n pa niet mee thuiskomen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:46 schreef sp3c het volgende:
vind jou juist meer iemand voor die Armand
Armand ís zijn paquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daar mag hij van z'n pa niet mee thuiskomen.
Vanaf vijftig, ideaal voor jou:quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:44 schreef sp3c het volgende:
ja ik moet ergens een lijn gaan trekken denk ik
Ik denk zomaar dat sp3c het niet over kindjes heeft.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind weinig dingen zó lelijk als roodharige kindjes
hmmm...klinkt eng... sp3c heeft het over sexy redheads en jij over redhead kindjes...?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind weinig dingen zó lelijk als roodharige kindjes
I'd hit that untill it breaks!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat sp3c het niet over kindjes heeft.
[ afbeelding ]
Even terugkomend op de discussie van een paar maanden geleden over Israel SP3C.quote:
Vertel dat hem, ik riep het al vanaf het begin dat hij zo iemand is, maar ja jij wilde het kennelijk niet serieus nemen en nu zie je het zelf.quote:
Dat doet er wel toe want jij dient een verantwoordelijke positie in te nemen, hoe dan ook, daar wil ik best langzaam over praten als je dat beter bevaltquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:42 schreef sp3c het volgende:
wie of wat ik serieus neem doet helemaal niet ter zake voor jou en ik ga niet met hem/iemand in discussie over WTC theorien
bovendien is dit de Slowchat en niet de feedback
Ik betwijfel of het een grapje is en zeker iemand met zijn verleden zou toch meten hoe zijn grapjes overkomen. Net zoiets als Duisenberg die het getal zes miljoen in haar mond gaat nemen of tijdens de dodenherdenking keihard gaat schreeuwen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:46 schreef Disana het volgende:
Kees22 maakte een grapje, ik vind het sneu dat het hoofd van een mod daar nu voor op het hakblok wordt gelegd. Relax, niet iedereen maakt zijn levenswerk van de kwestie Israël.
een verantwoordelijke positie innemen betekend dat ik iedereen serieus neem, maakt niet echt uit hoe snel of langzaam je praat want ik heb toch gelijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat doet er wel toe want jij dient een verantwoordelijke positie in te nemen, hoe dan ook, daar wil ik best langzaam over praten als je dat beter bevalt![]()
.
Mijn punt is gemaakt, je hoeft niet meer te reageren, ik weet waar ik sta en ik denk dat jij nu ook wel weet waar jij staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
een verantwoordelijke positie innemen betekend dat ik iedereen serieus neem, maakt niet echt uit hoe snel of langzaam je praat want ik heb toch gelijk![]()
k wist sowieso al waar ik stondOnzin, dat weet je zelf, iedereen wat dat ik gelijk heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je mond spoelen.
wtf is that!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:03 schreef Disana het volgende:
Dan heb ik hier nog een liefie voor je:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |