Tja. Misschien zit ik hier ook niet 24 uur per dag. Zoals jij. Dus ik zal best eens een punt missen.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:19 schreef Specularium het volgende:
Ik heb vrij vaak het idee dat je het punt volledig mist, Robijntje.
Maar dat zou ik nooit zeggen.
Om ze ergens heen te sturen wanneer ze lopen te Slowchatten in topicsquote:Op woensdag 5 september 2012 12:58 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hmm, weet niet, waarom bestaat deze NWS SC dan?
Dat is de eer aan de langstlopende mod van NWSquote:Op maandag 3 september 2012 19:02 schreef sp3c het volgende:
strax moeten we het nog gaan modden ook!
Ah okee. Klinkt plausibel.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:16 schreef paddy het volgende:
[..]
Om ze ergens heen te sturen wanneer ze lopen te Slowchatten in topics
waar is Dagonet eigenlijk?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:17 schreef paddy het volgende:
[..]
Dat is de eer aan de langstlopende mod van NWS
Ben een keer op een pad getrapt toen ik de achterdeur uitging, dat was niet alleen schrikken maar daar kwam een lucht af!quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:38 schreef Disana het volgende:
Op een slak trappen is ook al behoorlijk shocking hoor
Ken je nagaan hoe die pad zich voelt, onder die zweetvoetenquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben een keer op een pad getrapt toen ik de achterdeur uitging, dat was niet alleen schrikken maar daar kwam een lucht af!
Zeg heyquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ken je nagaan hoe die pad zich voelt, onder die zweetvoeten
Plat de pad. Leuke naam wel.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeg hey![]()
Zijn zintuigen deden het niet meer, want hij was plat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |