De guidancequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh I'm sorry, did I break your concentration?
Waaromquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:14 schreef Kentoet het volgende:
Laat dit topic toch gewoon eens met rust.
Anders gaat het niet langzaam genoeg en dreigt er dit jaar in NWS al een tweede nieuwe SC-deel geopend te moeten worden.quote:
Nah, het zal wel aan mij liggen dat ik er niks van snap.quote:Op maandag 3 september 2012 18:52 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Anders gaat het niet langzaam genoeg en dreigt er dit jaar in NWS al een tweede nieuwe SC-deel geopend te moeten worden.
Hehehehehehghehequote:Op zondag 19 augustus 2012 13:52 schreef Specularium het volgende:
Als je een gewone Magnum erin doet komt ie eruit als almond.
Check de datum van de OP van dit topic en die van de vorige en het wordt je wel duidelijk.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:41 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nah, het zal wel aan mij liggen dat ik er niks van snap.
Inside jokes of zo.
Ja nou ja, al gedaanquote:Op woensdag 5 september 2012 12:53 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Check de datum van de OP van dit topic en die van de vorige en het wordt je wel duidelijk.
Ach, dit is toch een mooie traditie om te handhaven?quote:Op woensdag 5 september 2012 12:56 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja nou ja, al gedaan![]()
Maar dat betekent toch niet dat dat zo moet blijven
Hmm, weet niet, waarom bestaat deze NWS SC dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 12:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ach, dit is toch een mooie traditie om te handhaven?
Ja, dat kun je breder trekken: waarom bestaan er überhaupt SC's.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:58 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hmm, weet niet, waarom bestaat deze NWS SC dan?
Hehe, nou, inderdaad!quote:Op woensdag 5 september 2012 12:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, dat kun je breder trekken: waarom bestaan er überhaupt SC's.
Tja. Misschien zit ik hier ook niet 24 uur per dag. Zoals jij. Dus ik zal best eens een punt missen.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:19 schreef Specularium het volgende:
Ik heb vrij vaak het idee dat je het punt volledig mist, Robijntje.
Maar dat zou ik nooit zeggen.
Om ze ergens heen te sturen wanneer ze lopen te Slowchatten in topicsquote:Op woensdag 5 september 2012 12:58 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hmm, weet niet, waarom bestaat deze NWS SC dan?
Dat is de eer aan de langstlopende mod van NWSquote:Op maandag 3 september 2012 19:02 schreef sp3c het volgende:
strax moeten we het nog gaan modden ook!
Ah okee. Klinkt plausibel.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:16 schreef paddy het volgende:
[..]
Om ze ergens heen te sturen wanneer ze lopen te Slowchatten in topics
waar is Dagonet eigenlijk?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:17 schreef paddy het volgende:
[..]
Dat is de eer aan de langstlopende mod van NWS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |