Vertel dat hem, ik riep het al vanaf het begin dat hij zo iemand is, maar ja jij wilde het kennelijk niet serieus nemen en nu zie je het zelf.quote:
Dat doet er wel toe want jij dient een verantwoordelijke positie in te nemen, hoe dan ook, daar wil ik best langzaam over praten als je dat beter bevaltquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:42 schreef sp3c het volgende:
wie of wat ik serieus neem doet helemaal niet ter zake voor jou en ik ga niet met hem/iemand in discussie over WTC theorien
bovendien is dit de Slowchat en niet de feedback
Ik betwijfel of het een grapje is en zeker iemand met zijn verleden zou toch meten hoe zijn grapjes overkomen. Net zoiets als Duisenberg die het getal zes miljoen in haar mond gaat nemen of tijdens de dodenherdenking keihard gaat schreeuwen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:46 schreef Disana het volgende:
Kees22 maakte een grapje, ik vind het sneu dat het hoofd van een mod daar nu voor op het hakblok wordt gelegd. Relax, niet iedereen maakt zijn levenswerk van de kwestie Israël.
een verantwoordelijke positie innemen betekend dat ik iedereen serieus neem, maakt niet echt uit hoe snel of langzaam je praat want ik heb toch gelijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat doet er wel toe want jij dient een verantwoordelijke positie in te nemen, hoe dan ook, daar wil ik best langzaam over praten als je dat beter bevalt![]()
.
Mijn punt is gemaakt, je hoeft niet meer te reageren, ik weet waar ik sta en ik denk dat jij nu ook wel weet waar jij staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
een verantwoordelijke positie innemen betekend dat ik iedereen serieus neem, maakt niet echt uit hoe snel of langzaam je praat want ik heb toch gelijk![]()
k wist sowieso al waar ik stondOnzin, dat weet je zelf, iedereen wat dat ik gelijk heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je mond spoelen.
wtf is that!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:03 schreef Disana het volgende:
Dan heb ik hier nog een liefie voor je:
[ afbeelding ]
Leg toch niet op alle slakken zout. Nu moet de sc er ook al aan geloven, ga lekker een frisse neus halen johquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:49 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik betwijfel of het een grapje is en zeker iemand met zijn verleden zou toch meten hoe zijn grapjes overkomen. Net zoiets als Duisenberg die het getal zes miljoen in haar mond gaat nemen of tijdens de dodenherdenking keihard gaat schreeuwen.
Je dacht toch niet dat ik tegen jou zou durven liegen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:56 schreef sp3c het volgende:
het bestaat nog ook!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kleine_panda
wat een wereld
Je hebt gelijk, maar ik weet waar het door komt, ik ben nu al voor de tweede dag zo'n beetje een tekst aan het lezen (voor studie) van mensen die Amerika bekritiseren voor 9/11. Natuurlijk valt er iets te zeggen over hoe Amerika omgaat met het Midden-Oosten bijvoorbeeld maar zelfs jij zou na al die teksten toch iets hebben van ja ja ja het zal wel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Leg toch niet op alle slakken zout. Nu moet de sc er ook al aan geloven, ga lekker een frisse neus halen joh
je bent een damequote:Op zondag 28 oktober 2012 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik tegen jou zou durven liegen?
Geen idee, ik denk dat wij mensen in sommige kwesties geen van allen de wijsheid in pacht kunnen hebben.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:57 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ik weet waar het door komt, ik ben nu al voor de tweede dag zo'n beetje een tekst aan het lezen (voor studie) van mensen die Amerika bekritiseren voor 9/11. Natuurlijk valt er iets te zeggen over hoe Amerika omgaat met het Midden-Oosten bijvoorbeeld maar zelfs jij zou na al die teksten toch iets hebben van ja ja ja het zal wel.
damn straightquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk dat wij mensen in sommige kwesties geen van allen de wijsheid in pacht kunnen hebben.
Nou ja, zoals ik al zei ze hebben soms wel een punt, maar het is zo'n gepolariseerde discussie.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk dat wij mensen in sommige kwesties geen van allen de wijsheid in pacht kunnen hebben.
Da's alleen maar omdat jij liever mensenvrouwen-roodharigen hebtquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
je bent een dame
ik ga er gewoon bij voorbaat al vanuit dat je het gewoon verkeerd ziet
ben nog steeds niet overtuigd want wiki maar ik geef hier het voordeel van de twijfel
Net als de kwestie Israël. De tijd zal leren hoe we ermee in het reine komen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:02 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nou ja, zoals ik al zei ze hebben soms wel een punt, maar het is zo'n gepolariseerde discussie.
Vooral wat betreft die kwestie, nuance is bijna niet meer te vinden, je moet of A zeggen of B en maak je de keuze dan krijg je ook C en D meteen over je dak heen gegoten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Net als de kwestie Israël. De tijd zal leren hoe we ermee in het reine komen.
om te zien!quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's alleen maar omdat jij liever mensenvrouwen-roodharigen hebt
Na ja, jij gelooft zeker ook niet in Sinterklaas. Ik geef het op hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
om te zien!
ik geloof ze nog steeds voor geen meter
Grappig dat jij dat zegt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:06 schreef DeParo het volgende:
[..]
Vooral wat betreft die kwestie, nuance is bijna niet meer te vinden, je moet of A zeggen of B en maak je de keuze dan krijg je ook C en D meteen over je dak heen gegoten.
ligt eraan oftie wat bij zich heeft voor mijquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Na ja, jij gelooft zeker ook niet in Sinterklaas. Ik geef het op hoor.
Haha, ik heb een zeer genuanceerd standpunt wat betreft deze zaak al zeg ik het zelf, maar lang geleden tot de conclusie gekomen dat je daar op NWS niet ver mee komt.quote:
Alleen als je lief geweest bent, hè.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
ligt eraan oftie wat bij zich heeft voor mij
crapquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Alleen als je lief geweest bent, hè.
Wat een hebberigheid. Vind je het gek dat je wordt overgeslagen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:14 schreef sp3c het volgende:
maat slagschip?
kan die ouwe gelijk zijn hele zak in kwijt
Dat dacht jij tot het moment dat Kees22 naast C ook W en T begon te gebruiken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:12 schreef sp3c het volgende:
het zou de discussie ten goede komen als er wat vaker C of D gezegd werd ipv constant A herhalen
Die kindjes willen iPads en mobieltjes.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:16 schreef sp3c het volgende:
ik deel het met de hongerige kindjes op straat!
heus!
nee daarna dacht ik het nog steedsquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat dacht jij tot het moment dat Kees22 naast C ook W en T begon te gebruiken.
dat komt mooi uit want die wil ik ookquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Die kindjes willen iPads en mobieltjes.
Nu ben je me voor de gek aan het houden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee daarna dacht ik het nog steeds
[..]
dat komt mooi uit want die wil ik ook
nopequote:Op zondag 28 oktober 2012 20:22 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nu ben je me voor de gek aan het houden.
*BOKS*
Mogen die ook over jou gaan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
nope
geen problemen met afwijkende meningen hier
waarom niet?quote:
Dan ben je niet zo'n omhooggevallen snob als bepaalde andere posters met een gekleurde naam.quote:
mweh nu kom ik niet zo heel veel buiten NWS en ze komen niet allemaal op meets maar ik ken er eigenlijk geen 1 die ik als omhooggevallen snob zou kwalificerenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:31 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dan ben je niet zo'n omhooggevallen snob als bepaalde andere posters met een gekleurde naam.
Chapeau dus.
Nou ja een moderatorschap is ook voer voor psychologen net zoals elke 'functie' met een beetje 'gezag'.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
mweh nu kom ik niet zo heel veel buiten NWS en ze komen niet allemaal op meets maar ik ken er eigenlijk geen 1 die ik als omhooggevallen snob zou kwalificeren
klopt dat de een wat sneller beledigd is dan de ander maar dat zijn ook vaak degenen die jouw ook niet zo snel voor rotte vis uitmaken ... maakt ze nog geen snobs
je moet je realiseren dat dit geen werk is maar een hobbie en het moet wel leuk blijven voor iedereen
beter als je het niet zo serieus neemt, doen de mods ook nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nou ja een moderatorschap is ook voer voor psychologen net zoals elke 'functie' met een beetje 'gezag'.
Schijnbaar wel gezien de bovenstaande reactie.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
beter als je het niet zo serieus neemt, doen de mods ook niet
nee dan begreep je hem nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:01 schreef DeParo het volgende:
[..]
Schijnbaar wel gezien de bovenstaande reactie.
lastig te doen online, zie het zelden gebeurenquote:Daarnaast vindt niemand het leuk om op z'n plaats te worden gezet.
Haha jawel lees terugquote:
Haha dan ben je een stuk relaxer dan ik dacht maar het komt vaak voor vergis je niet daarin zegquote:lastig te doen online, zie het zelden gebeuren
Och, wie weet dat nou nog. Het mens is 100.quote:Op donderdag 1 november 2012 03:30 schreef Loedertje het volgende:
Op vrijdag 26 oktober 2012 13:17 schreef Disana het volgende:
ROOD haar , geen zwart
Als het maar rood is?quote:Op donderdag 1 november 2012 11:01 schreef sp3c het volgende:
rood is goed haar![]()
schilder het rood en ik stap op de trein
Die van mij gaat dat niet bijquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:36 schreef sp3c het volgende:
niet helemaal waar
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lucide_droom
Ik probeer dat vaak genoeg want cola is half lauw bij feestjes omdat bier koud moet staan.quote:
Zo hoort dat ookquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:14 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik probeer dat vaak genoeg want cola is half lauw bij feestjes omdat bier koud moet staan.
koud bierquote:
Ik vind dat we positieve discriminatie in moeten voeren en het bier buiten de koelkast en de cola in de koelkast moeten zetten. Zijn er altijd weer mensen die jaloers zijn, maar tot de tijd dat er eerlijke verdeling is moet het maar zoquote:
Die jaloerse mensen m/v nemen hun eigen koeltasje maar mee.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:41 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik vind dat we positieve discriminatie in moeten voeren en het bier buiten de koelkast en de cola in de koelkast moeten zetten. Zijn er altijd weer mensen die jaloers zijn, maar tot de tijd dat er eerlijke verdeling is moet het maar zo
Nee, ze moeten maar eens voelen hoe het is om jarenlang lauw drinken te drinken omdat bier altijd maar voor gaat!!!quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Die jaloerse mensen m/v nemen hun eigen koeltasje maar mee.
Oké, beschilder jij je buik, verbrand ik mijn bh. We zullen ze wel eens een lesje leren.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:45 schreef paddy het volgende:
[..]
Nee, ze moeten maar eens voelen hoe het is om jarenlang lauw drinken te drinken omdat bier altijd maar voor gaat!!!
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, beschilder jij je buik, verbrand ik mijn bh. We zullen ze wel eens een lesje leren.
Haal gewoon de stekker van de koelkast eruit!!quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:47 schreef sp3c het volgende:
ik blijf gewoon thuis op een krukje naast de koelkast zitten
moet je opletten wie er een leukere avond heeft
Komen we bij jou langs. Je wilt vast wel gastvrij zijnquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:47 schreef sp3c het volgende:
ik blijf gewoon thuis op een krukje naast de koelkast zitten
moet je opletten wie er een leukere avond heeft
soort gedeelde smart?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:49 schreef paddy het volgende:
[..]
Haal gewoon de stekker van de koelkast eruit!!
Vrek.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:50 schreef 99.999 het volgende:
Als je geen bier drinkt neem je maar gewoon water.
lijkt me leuk!quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Komen we bij jou langs. Je wilt vast wel gastvrij zijn
Dan bestellen we die wel op jouw rekening bij thuisbezorgd.nl.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
lijkt me leuk!
maar jullie cola = niet koud
jouw bier dan ook niet!! Ja, gedeelde smart etc!!quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
lijkt me leuk!
maar jullie cola = niet koud
mijn bier is dan al op, ik hoop dat jullie wat meebrengenquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:56 schreef paddy het volgende:
[..]
jouw bier dan ook niet!! Ja, gedeelde smart etc!!
De buurtsuperturk heeft geen gekoelde cola. Wij verwachten van een gastheer als jij gekoelde cola. Met ijsblokjes.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:56 schreef sp3c het volgende:
hier in de bewoonde wereld zijn de winkels tot 22:00 geopend!
de buurtsuperturk is zelfs tot 11 uur open!!!
en na die tijd moeten oude dametjes als jullie op bed liggen want het is morgen weer vroeg dag voor oude dametjes als jullie
thuisbezorgd is iig niet nodig
wel gek!quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:59 schreef Disana het volgende:
[..]
De buurtsuperturk heeft geen gekoelde cola. Wij verwachten van een gastheer als jij gekoelde cola. Met ijsblokjes.
Ooooeeeeh paddy, ik denk dat ik die cola-eis maar laat schieten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:01 schreef sp3c het volgende:
we eten spek van de grill en bami met kip en zoete komkommer en zelfgemaakt ijs van kiwi
Bij de afhaal? of maak je dat zelf?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:01 schreef sp3c het volgende:
we eten spek van de grill en bami met kip en zoete komkommer en zelfgemaakt ijs van kiwi
Hutjeopdeheide huh? Nou wij hebben hier in elk geval koude cola, dat kun jij daarweetikwaar niet zeggen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:05 schreef sp3c het volgende:
nou ok ik eet het nu maar ik denk niet dat jullie op tijd hier zijn vanuit hutjemutje-op-de-heide
maar ik kan het best nog een keer maken, het spek is me nu al minstens 1 keer gelukt (niet vandaag)
Wij eten vriezerkliekjes...groetntensoep/spagetti. Alleen de erwtensoep laat ik er nog voor je in staanquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:05 schreef sp3c het volgende:
nou ok ik eet het nu maar ik denk niet dat jullie op tijd hier zijn vanuit hutjemutje-op-de-heide
maar ik kan het best nog een keer maken, het spek is me nu al minstens 1 keer gelukt (niet vandaag)
ik maak dat zelf ja!quote:
Ik vind het echt lekker jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat lekker? Ik drink wel altijd Lipton's Green Tea Lemon.
vieze kliekjesquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:08 schreef paddy het volgende:
[..]
Wij eten viezekliekjes...groetntensoep/spagetti. Alleen de erwtensoep laat ik er nog voor je in staan
Ik verwacht wel dat jij het zelf maakt wanneer ik kom, en wanneer het niet lekker is halen we het gewoon opquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik maak dat zelf ja!
en soms haal ik het bij de afhaal!
soms is het bij de afhaal lekkerder dan bij mij
wij ook!quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Hutjeopdeheide huh? Nou wij hebben hier in elk geval koude cola, dat kun jij daarweetikwaar niet zeggen.
Hij zit mijn quotes te veranderen!! Ban em jongens!!quote:
en zeggen we nix!quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:09 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat jij het zelf maakt wanneer ik kom, en wanneer het niet lekker is halen eten we het gewoon op
Mijn cola is op, maar ik ga het morgen proberen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik vind het echt lekker ja![]()
Tis net cola waterijs... van die calippo's
ik zal jou ook ff edittenquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:10 schreef paddy het volgende:
[..]
Hij zit mijn quotes te veranderen!! Ban em jongens!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |