Vrek.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:50 schreef 99.999 het volgende:
Als je geen bier drinkt neem je maar gewoon water.
lijkt me leuk!quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Komen we bij jou langs. Je wilt vast wel gastvrij zijn
Dan bestellen we die wel op jouw rekening bij thuisbezorgd.nl.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
lijkt me leuk!
maar jullie cola = niet koud
jouw bier dan ook niet!! Ja, gedeelde smart etc!!quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
lijkt me leuk!
maar jullie cola = niet koud
mijn bier is dan al op, ik hoop dat jullie wat meebrengenquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:56 schreef paddy het volgende:
[..]
jouw bier dan ook niet!! Ja, gedeelde smart etc!!
De buurtsuperturk heeft geen gekoelde cola. Wij verwachten van een gastheer als jij gekoelde cola. Met ijsblokjes.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:56 schreef sp3c het volgende:
hier in de bewoonde wereld zijn de winkels tot 22:00 geopend!
de buurtsuperturk is zelfs tot 11 uur open!!!
en na die tijd moeten oude dametjes als jullie op bed liggen want het is morgen weer vroeg dag voor oude dametjes als jullie
thuisbezorgd is iig niet nodig
wel gek!quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:59 schreef Disana het volgende:
[..]
De buurtsuperturk heeft geen gekoelde cola. Wij verwachten van een gastheer als jij gekoelde cola. Met ijsblokjes.
Ooooeeeeh paddy, ik denk dat ik die cola-eis maar laat schieten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:01 schreef sp3c het volgende:
we eten spek van de grill en bami met kip en zoete komkommer en zelfgemaakt ijs van kiwi
Bij de afhaal? of maak je dat zelf?quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:01 schreef sp3c het volgende:
we eten spek van de grill en bami met kip en zoete komkommer en zelfgemaakt ijs van kiwi
Hutjeopdeheide huh? Nou wij hebben hier in elk geval koude cola, dat kun jij daarweetikwaar niet zeggen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:05 schreef sp3c het volgende:
nou ok ik eet het nu maar ik denk niet dat jullie op tijd hier zijn vanuit hutjemutje-op-de-heide
maar ik kan het best nog een keer maken, het spek is me nu al minstens 1 keer gelukt (niet vandaag)
Wij eten vriezerkliekjes...groetntensoep/spagetti. Alleen de erwtensoep laat ik er nog voor je in staanquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:05 schreef sp3c het volgende:
nou ok ik eet het nu maar ik denk niet dat jullie op tijd hier zijn vanuit hutjemutje-op-de-heide
maar ik kan het best nog een keer maken, het spek is me nu al minstens 1 keer gelukt (niet vandaag)
ik maak dat zelf ja!quote:
Ik vind het echt lekker jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat lekker? Ik drink wel altijd Lipton's Green Tea Lemon.
vieze kliekjesquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:08 schreef paddy het volgende:
[..]
Wij eten viezekliekjes...groetntensoep/spagetti. Alleen de erwtensoep laat ik er nog voor je in staan
Ik verwacht wel dat jij het zelf maakt wanneer ik kom, en wanneer het niet lekker is halen we het gewoon opquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik maak dat zelf ja!
en soms haal ik het bij de afhaal!
soms is het bij de afhaal lekkerder dan bij mij
wij ook!quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Hutjeopdeheide huh? Nou wij hebben hier in elk geval koude cola, dat kun jij daarweetikwaar niet zeggen.
Hij zit mijn quotes te veranderen!! Ban em jongens!!quote:
en zeggen we nix!quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:09 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat jij het zelf maakt wanneer ik kom, en wanneer het niet lekker is halen eten we het gewoon op
Mijn cola is op, maar ik ga het morgen proberen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik vind het echt lekker ja![]()
Tis net cola waterijs... van die calippo's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |