Och, wie weet dat nou nog. Het mens is 100.quote:Op donderdag 1 november 2012 03:30 schreef Loedertje het volgende:
Op vrijdag 26 oktober 2012 13:17 schreef Disana het volgende:
ROOD haar , geen zwart
Als het maar rood is?quote:Op donderdag 1 november 2012 11:01 schreef sp3c het volgende:
rood is goed haar![]()
schilder het rood en ik stap op de trein
Die van mij gaat dat niet bijquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:36 schreef sp3c het volgende:
niet helemaal waar
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lucide_droom
Ik probeer dat vaak genoeg want cola is half lauw bij feestjes omdat bier koud moet staan.quote:
Zo hoort dat ookquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:14 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik probeer dat vaak genoeg want cola is half lauw bij feestjes omdat bier koud moet staan.
koud bierquote:
Ik vind dat we positieve discriminatie in moeten voeren en het bier buiten de koelkast en de cola in de koelkast moeten zetten. Zijn er altijd weer mensen die jaloers zijn, maar tot de tijd dat er eerlijke verdeling is moet het maar zoquote:
Die jaloerse mensen m/v nemen hun eigen koeltasje maar mee.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:41 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik vind dat we positieve discriminatie in moeten voeren en het bier buiten de koelkast en de cola in de koelkast moeten zetten. Zijn er altijd weer mensen die jaloers zijn, maar tot de tijd dat er eerlijke verdeling is moet het maar zo
Nee, ze moeten maar eens voelen hoe het is om jarenlang lauw drinken te drinken omdat bier altijd maar voor gaat!!!quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Die jaloerse mensen m/v nemen hun eigen koeltasje maar mee.
Oké, beschilder jij je buik, verbrand ik mijn bh. We zullen ze wel eens een lesje leren.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:45 schreef paddy het volgende:
[..]
Nee, ze moeten maar eens voelen hoe het is om jarenlang lauw drinken te drinken omdat bier altijd maar voor gaat!!!
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, beschilder jij je buik, verbrand ik mijn bh. We zullen ze wel eens een lesje leren.
Haal gewoon de stekker van de koelkast eruit!!quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:47 schreef sp3c het volgende:
ik blijf gewoon thuis op een krukje naast de koelkast zitten
moet je opletten wie er een leukere avond heeft
Komen we bij jou langs. Je wilt vast wel gastvrij zijnquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:47 schreef sp3c het volgende:
ik blijf gewoon thuis op een krukje naast de koelkast zitten
moet je opletten wie er een leukere avond heeft
soort gedeelde smart?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:49 schreef paddy het volgende:
[..]
Haal gewoon de stekker van de koelkast eruit!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |