ik zal jou eens laten kreunenquote:
Date ging goed, uiteindelijk gezoendquote:
Ditquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Iedereen geloof ik
maar te warm om daadwerkelijk iets te doen..
al is het nu wel redelijk aan het afkoelen geloof ik
mooi en ga je haar nog een keer zien?quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Date ging goed, uiteindelijk gezoendNooit gedacht iets met een getint meisje te doen.
Jammer dat het een uur vanaf huis en 1,5 vanaf werk rijden is.
Meet was ook gezellig, maar die baco's hakken er wel goed in met dit weer
Volgende week waarschijnlijk.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mooi en ga je haar nog een keer zien?
oh god.. je date iemand met issues ?quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgende week waarschijnlijk.
Lastig want ze heeft geen toegang tot Internet en ivm opvang beperkte telefoonmogelijkheden (en dus ook afspraakmogelijkheden)
Dm.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh god.. je date iemand met issues ?
ik heb niet zo de behoefte aan een penvriendin eigenlijk..quote:
Neem het op en stuur het naar me toequote:
Telefoon te ver leegquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Neem het op en stuur het naar me toe
jammer want je zou iets terug krijgenquote:
Ik heb whatsapp.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Al weet ik trouwens niet eens hoe je geluidsfragmenten verzend.. tenzij whatsapp
quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jammer want je zou iets terug krijgen
Zweetseksquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga denk ik zo maar eens even zweten en dan slapen
Vertelquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik allemaal regel
moet hij zelf eerst iets sturen en zijn telefoon is leegquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:07 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nah, maar mijn smiley moedigt aan hem iets "terug" te sturen
Oei......quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
moet hij zelf eerst iets sturen en zijn telefoon is leeg
8% hij moet minimaal 15% zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moet hij zelf eerst iets sturen en zijn telefoon is leeg
Airco heeft er al 10 graden vanaf gehaaldquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
kom er net onder vandaan.
Zweet me nu al weer de pleuris..
Sollyyy, mijn ogen vallen dicht!quote:
Beter geil dan niet weten wat je wilt. Niets zo erg als dat.quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Och je wilt niet weten hoe geil ik ben
Danku danku. Komt wel goed zo denk ikquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh, ok. Permission to sleep dan![]()
Neuken?quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Beter geil dan niet weten wat je wilt. Niets zo erg als dat.
Mooizoquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Danku danku. Komt wel goed zo denk ik
Neen, ik heb behoefte aan andere dingen. Helaasch. Gaat volgens mij nooit goed komen.quote:
Gooi het eruit.quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neen, ik heb behoefte aan andere dingen. Helaasch. Gaat volgens mij nooit goed komen.
Te lang, lastig, stom en slaapverwekkend.quote:
Andere dingen? Zoals wat? Gelikt worden?quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neen, ik heb behoefte aan andere dingen. Helaasch. Gaat volgens mij nooit goed komen.
Als je het een keer kwijt wilt dan hoor ik het welquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Te lang, lastig, stom en slaapverwekkend.
Goeiemorgenquote:Op zondag 19 augustus 2012 08:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Tis nu nog wel lekker trouwens
quote:Op zondag 19 augustus 2012 08:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Ja ik wilde motorrijder om 5 uur vanmorgen, niet zo'n goed plan met dat alcohol.
Ja het was eindelijk een lekker temperatuurtjequote:
Goed bezigquote:Op zondag 19 augustus 2012 08:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
afwas gedaannu nog was, stofzuigen en opruimen..
de was doe ik maar als laatste want daar moet ik kleding voor aantrekken
quote:
Waarom moet Je vroeg opstaan?quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:32 schreef Nixx- het volgende:
Goedemorgen.
Vroeg opstaan na een feestje is nooit leuk.
leuk feestje ?quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:32 schreef Nixx- het volgende:
Goedemorgen.
Vroeg opstaan na een feestje is nooit leuk.
Huh? Gewoon in een normaal huis?quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:49 schreef Vinniiee het volgende:
Das anders, raak je aan gewend
In wat voor een kamer woon jij als je zo'n ding in je plafond/muur hebt zitten?
Zo, nu eerst douchen.
Echtquote:
ja zweet me rotquote:Op zondag 19 augustus 2012 09:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Echt![]()
Is het bij jullie ook al zo warm nu ?
Oh, nog nooit een huis gezien waar ze dat in haddenquote:Op zondag 19 augustus 2012 09:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Huh? Gewoon in een normaal huis?
Baas. Ik heb nergens last van gelukkig. Zal geen pretje zijn met dit weer_O-quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:54 schreef MeneerLogica het volgende:
Godverdomme heb in lange tijd niet zo een kater gehad
Ik lig nog naakt onder de waaierquote:Op zondag 19 augustus 2012 09:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja zweet me rot
Net heel slim stof gezogen, afwas gedaan en opgeruimd..nu warrummm
maar vanmiddag zwemmen
Nee echt extra klote, werd zwetend wakker. Ben vannacht nog over me nek gegaan en zit nu brak met 4 pillen in me mik maar op de bank uit te kateren. Hoe was je date?quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, nog nooit een huis gezien waar ze dat in hadden. Alleen badkamer/keuken ken ik.
[..]
Baas. Ik heb nergens last van gelukkig. Zal geen pretje zijn met dit weer_O-
Waaier aan het plafond en zo'n luchtfilter kun je mobiel kopenquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, nog nooit een huis gezien waar ze dat in hadden. Alleen badkamer/keuken ken ik.
[..]
Baas. Ik heb nergens last van gelukkig. Zal geen pretje zijn met dit weer_O-
Tettertsquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:05 schreef ErwinRommel het volgende:
stelletje klagers hier
http://forum.fok.nl/topic/1859169/5/50#live
Toch last van de warmte dusquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:06 schreef ErwinRommel het volgende:
ohhh, ik zit in de sex sc![]()
Dacht te posten in de DEF SC
Neuh, ben al sinds 0600 wakkerquote:
Nope ... Of naja er zijn wel erg lelijke tetten somsquote:
Slaaplekkerquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Neuh, ben al sinds 0600 wakker
Zo maar eens tukkie doen
T arm vrouwkequote:Op zondag 19 augustus 2012 10:09 schreef ErwinRommel het volgende:
ff mijn vriendin kietelen, gaat ze pisnijdig worden zo
Tja, in alle maten en vormenquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nope ... Of naja er zijn wel erg lelijke tetten soms
Ze sliep al slecht vannacht, hadden gisteren in een gekke bui besloten de matrassen op het balkon te doen, ze kon niet slapen vanwege de vleermuizen. En van sex op het balkon is dus ook niks meer gekomenquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ze sliep al slecht vannacht, hadden gisteren in een gekke bui besloten de matrassen op het balkon te doen, ze kon niet slapen vanwege de vleermuizen. En van sex op het balkon is dus ook niks meer gekomen
Zwetend wakker worden ligt aan het weerquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:03 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nee echt extra klote, werd zwetend wakker. Ben vannacht nog over me nek gegaan en zit nu brak met 4 pillen in me mik maar op de bank uit te kateren. Hoe was je date?
Oh, zo'n waaier. Met van die wieken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waaier aan het plafond en zo'n luchtfilter kun je mobiel kopen
Wat versta je onder een situatie? Maar er was dus wel een klik.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zwetend wakker worden ligt aan het weer. Maar wel klote ja. Drank hakt er goed in met dit weer.
Ging goed, gewandeld wat gezeten in een parkje uiteindelijk gezoend. Maar weet nog niet wat ik er mee aan moet, het is redelijk ver van huis en werk (Zeist - Apeldoorn/Arnhem) en ze heeft een situatie.
[..]
Oh, zo'n waaier. Met van die wieken.
Als ze uitzakken en dan in een punt staan vind ik het niet echt prettigquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, in alle maten en vormen
Geef mij maar een flinke hand vol, zacht, ook als je er op ligt, gelijk van vorm, en niet hangend!!
Net zo een mexicaanse drinkzak die je dan ziet in oude western-filmsquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als ze uitzakken en dan in een punt staan vind ik het niet echt prettig
Dat jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Net zo een mexicaanse drinkzak die je dan ziet in oude western-films
Unu, dat wel jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:13 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wat versta je onder een situatie? Maar er was dus wel een klik.
Oh dat maakt het idd lastig, hoe ken je haar dan?quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Unu, dat wel ja. Nou, problemen met dr ouders waardoor ze in een opvang zit. Totdat ze weer overgeplaatst wordt 1x per week Internet en alleen telefoon als ze weg moet. En dat maakt contact nu erg lastig.
Hoi cry, zijn jullie al onderweg?quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:23 schreef Cryothic het volgende:
Eindelijk door flevoland. Mocht tijd worden.
die van mij hangen ietsquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als ze uitzakken en dan in een punt staan vind ik het niet echt prettig
Ben je welquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ben ik nou niet meer een lekkerding?
Vast niet over je navelquote:
quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
of moet ik je eerst pics sturen katje zodat je kan beoordelen?
Picsquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
of moet ik je eerst pics sturen katje zodat je kan beoordelen?
oh dus je hoeft geen picsquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Pics![]()
Ik heb je bekeken Door m'n zonnebriljij bent wel een lekkerding
IPad, kan geen multiquote doenquote:
Welllllllllllquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh dus je hoeft geen pics?
Ff soppenquote:
Neequote:
Kruip er samen mee onder de douche, vind ze vast niet erg.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:40 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wil ook douchen, maar dan maak ik iemand wakker
Hoe doe je dat zo snelquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
schooooonen nog iets nat want lui met afdrogen
was al schoon moest alleen ff zweet afspoelenquote:
Jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
YaY er is beslist dat ik geen hangtieten heb
quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was al schoon moest alleen ff zweet afspoelen
Jawel sochtends moet je dr gerust latenquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Kruip er samen mee onder de douche, vind ze vast niet erg.
Ik heb een Dquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jaik heb ze ook niet, maar ik heb maar C
maar daar moet ik blij mee zijn volgens MP want zij heeft F en dat is geen aanrader zegt ze
Goed genoegquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb een Dniet supergroot gelukkig
C is echt meer dan genoeg hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jaik heb ze ook niet, maar ik heb maar C
maar daar moet ik blij mee zijn volgens MP want zij heeft F en dat is geen aanrader zegt ze
Anders val ik omquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:50 schreef JJH het volgende:
[..]
C is echt meer dan genoeg hoor.
En zeker voor hou.
Picsquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:56 schreef sararaats het volgende:
Ik heb kleine tietjes. Ik denk maar een B ofzo
Lul nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb ook kleine tieten... En hangtieten.
/care
Koffiein zwolle
Neequote:Op zondag 19 augustus 2012 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb ook kleine tieten... En hangtieten.
/care
Koffiein zwolle
Inderdaad, dat zeg ik ook altijd tegen dr.quote:
Klopt toch ook?quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zeg ik ook altijd tegen dr.
Ja zonder twijfelquote:
B cupquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:56 schreef sararaats het volgende:
Ik heb kleine tietjes. Ik denk maar een B ofzo
Waar slaat dat nou opquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Wel GVD!!
Ik wilde de krant lezen, krijg je dit![]()
http://www.refdag.nl/zondag
Gelukkig heb je Fok! nogquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Wel GVD!!
Ik wilde de krant lezen, krijg je dit![]()
http://www.refdag.nl/zondag
Dat is mijn enige nieuwsbron en ik ben overal van op de hoogte.quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is mijn enige nieuwsbron en ik ben overal van op de hoogte.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:50 schreef JJH het volgende:
[..]
C is echt meer dan genoeg hoor.
En zeker voor hou.
Ik snap dit ook nietquote:
Dit is correct.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, ik bedoel dat het per persoon verschilt wat mooi is qua formaat van borsten.
Ja das waarquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, ik bedoel dat het per persoon verschilt wat mooi is qua formaat van borsten.
Zweet ?quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit is correct.
Terug van weg geweest, helemaal doorweekt van het motor rijden (ritje van ruim half uur)
Heuj, waar ik benieuwd naar was, heb jij nou een relatie met een vrouw?quote:
I'm in. Of is het dan een kwartet?quote:
Kwartet. Nomnomnom, 3 vrouwen 1 manquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
I'm in. Of is het dan een kwartet?
Doe je goed Vinniieequote:Op zondag 19 augustus 2012 18:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kwartet. Nomnomnom, 3 vrouwen 1 man
Zo'n feest is het hier niet, ik ben al weer bezig met mijn huiswerk. Wel inclusief een wijntje zometeen en een blikje mais want ik heb geen zin om te koken.quote:
Wel geil, maar gewoon te warm om actief te doen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zo'n feest is het hier niet, ik ben al weer bezig met mijn huiswerk. Wel inclusief een wijntje zometeen en een blikje mais want ik heb geen zin om te koken.
Inderdaad. :/quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Wel geil, maar gewoon te warm om actief te doen.
Jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 18:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heuj, waar ik benieuwd naar was, heb jij nou een relatie met een vrouw?
Picsquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal t weer zijn, zo aantrekkelijk ben ik nouookweer niet
Oja ?quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb ik al gedaan
Maar ik wil wel meer
Voorzichtig hèquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mag ik Jou ook aanraken?
Zit mobielquote:
Ook een optie inderdaadquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:39 schreef kingtoppie het volgende:
Post gewoon de pics van je fobo hier?
Dit dus:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe komt dat?quote:
29 graden op m'n slaapkamer. Ik word volgens mij levend gegrilled.quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:45 schreef Cryothic het volgende:
Het was leuk jullie gekend te hebben mijn telefoon start amper op.... (die van lola)
Bij mij is het nóg warmer. Zolderkamer en hele dag de zon erop.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:45 schreef sararaats het volgende:
[..]
29 graden op m'n slaapkamer. Ik word volgens mij levend gegrilled.
(de ventilator staat op standje 1)
Hier is het ook zo frisquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:45 schreef sararaats het volgende:
[..]
29 graden op m'n slaapkamer. Ik word volgens mij levend gegrilled.
(de ventilator staat op standje 1)
Hier ook, en dan zit ik in de deuropening met de tuin.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
thuis.. pff warm hier binnen
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit dus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ja voorzichtig ja.. Ik ben breekbaar hurquote:
Nu heb ik zin in spelen met een vrouwquote:
Nou, volgens mij willen wel meer mensen jou... Dus ik breek je wel in gelijke stukjes dan, wel zo eerlijkquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja voorzichtig ja.. Ik ben breekbaar hur
Ik pak er nog een uit de vriezer...quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Overigens drink ik tegenwoordig geen bier meer
Ben je zwanger?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Overigens drink ik tegenwoordig geen bier meer
Neeeeeequote:Op zondag 19 augustus 2012 22:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou, volgens mij willen wel meer mensen jou... Dus ik breek je wel in gelijke stukjes dan, wel zo eerlijk
Drinksequote:Op zondag 19 augustus 2012 22:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik pak er nog een uit de vriezer...
Vind 't niet zo lekker meerquote:
Hmmmm loten?quote:
Oghquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Drinkse
[..]
Vind 't niet zo lekker meerBaco's it isssss.
Maar die hakken er goed in met dit weer.
Kanquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oghik hou niet van baco en zo
geef mij maar een pintje of baileys oid
Ik drink makkelijk twee redbull achter elkaarquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:40 schreef kingtoppie het volgende:
Baco...
1 is lekker... Als je een beetje moe begint te raken... De 2e is gewoon zoete troep.. Je drinkt ook niet 2 redbull leeg achter elkaar kom nou...
DMquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik drink makkelijk twee redbull achter elkaar
Preciesquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
KanGelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak
Passoa of malibu gaat er ook wel in
Kan uiteraard, smaak veranderdquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies![]()
Meh dat hoef ik ook nietzoete zooi
ik vond dat lekker toen ik 16 was .. Nu niet meer
Ib4: je bent nu 17 grap
Truequote:Op zondag 19 augustus 2012 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan uiteraard, smaak veranderdBen nu 20, wellicht vind ik pils over een jaar wel weer heerlijk.
Overigens is het zo dat ik niet elk weekend een fles Bacardi leeg tik ofzoDrink zelden, en als ik drink zoiets
Ik weet niet of ik dit moet gelovenquote:
Waarom niet? Ben er gewoon geen fan van. Liever iets andersvket veel suiker als ik al iets wil om wakker te blijven. Of koffie.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit moet geloven
Oke ik dacht dat het stiekem niet zo wadquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Waarom niet? Ben er gewoon geen fan van. Liever iets andersvket veel suiker als ik al iets wil om wakker te blijven. Of koffie.
O zo.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oke ik dacht dat het stiekem niet zo wad
Jaaaaaa koffie
Ben al sinds gisterochtend 7 uur wakkerquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
*gaap* ik wil nog niet moe zijn
JJH ga eens douchen
Verkansiequote:Op zondag 19 augustus 2012 23:07 schreef Cryothic het volgende:
Wachten op 2 wasjes. En daarna douchen. Morgen de auto inladen, en richting vakantie bestemming.
Hai toffe ome JJHquote:
Ook omdat ik antidepressiva slikquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Prima alternatief (voor als ik moet rijden)
Hoelang al?quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ook omdat ik antidepressiva slik
Ennnm... 15 jaar ouder.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Verkansie
[..]
Hai toffe ome JJH
Maar je houdt wel van mequote:Op zondag 19 augustus 2012 23:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ennnm... 15 jaar ouder.
In een oogwenk.
Juh, want tof wijf.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar je houdt wel van me
AH was 1 klaar
Doe maar geen alcohol drinken neequote:Op zondag 19 augustus 2012 23:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ook omdat ik antidepressiva slik
Ome JJH, en tante Knetter. Dat moeten we de kinderen aanlerenquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Verkansie
[..]
Hai toffe ome JJH
quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ome JJH, en tante Knetter. Dat moeten we de kinderen aanleren
tante knetter mag..quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ome JJH, en tante Knetter. Dat moeten we de kinderen aanleren
peuk in je bek, fles wijn aan de hand.. laarsen aanquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tante knetter mag..
maar pas op.. want dan vind ik dat ik met krulspelden en een hoofddoek op mag lopen en echt knetter knetter mag doen
En dan samen met de kids illegaal vuurwerk afsteken en meer van dat soort ongeinquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
peuk in je bek, fles wijn aan de hand.. laarsen aan
jup
Traumaverwerking en bang om te hervallenquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind dat wel heel lang hoor... Waarom probeer je er neit vanaf te stappen?
Je bent al 6 jaar bezig met verwerken?quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:18 schreef sararaats het volgende:
[..]
Traumaverwerking en bang om te hervallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |