ik zal jou eens laten kreunenquote:
Date ging goed, uiteindelijk gezoendquote:
Ditquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Iedereen geloof ik
maar te warm om daadwerkelijk iets te doen..
al is het nu wel redelijk aan het afkoelen geloof ik
mooi en ga je haar nog een keer zien?quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Date ging goed, uiteindelijk gezoendNooit gedacht iets met een getint meisje te doen.
Jammer dat het een uur vanaf huis en 1,5 vanaf werk rijden is.
Meet was ook gezellig, maar die baco's hakken er wel goed in met dit weer
Volgende week waarschijnlijk.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mooi en ga je haar nog een keer zien?
oh god.. je date iemand met issues ?quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgende week waarschijnlijk.
Lastig want ze heeft geen toegang tot Internet en ivm opvang beperkte telefoonmogelijkheden (en dus ook afspraakmogelijkheden)
Dm.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh god.. je date iemand met issues ?
ik heb niet zo de behoefte aan een penvriendin eigenlijk..quote:
Neem het op en stuur het naar me toequote:
Telefoon te ver leegquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Neem het op en stuur het naar me toe
jammer want je zou iets terug krijgenquote:
Ik heb whatsapp.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Al weet ik trouwens niet eens hoe je geluidsfragmenten verzend.. tenzij whatsapp
quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jammer want je zou iets terug krijgen
Zweetseksquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga denk ik zo maar eens even zweten en dan slapen
Vertelquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik allemaal regel
moet hij zelf eerst iets sturen en zijn telefoon is leegquote:Op zondag 19 augustus 2012 02:07 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nah, maar mijn smiley moedigt aan hem iets "terug" te sturen
Oei......quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
moet hij zelf eerst iets sturen en zijn telefoon is leeg
8% hij moet minimaal 15% zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2012 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moet hij zelf eerst iets sturen en zijn telefoon is leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |