Jammer, anders zou ik het oplikken.quote:
hij staat op de grond, maar goed verfrissend genoeg.quote:
Zweetfetish?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb vandaag 4 liter gedronken op werk. 1 keer geplast.
Bijna nog iemand in zijn gezicht geslagen omdat die een hond achterliet in de auto. Lijer dat het is.
Maar ik zweet ook wel fiks.
[..]
Jammer, anders zou ik het oplikken.
Nee, slechts buikjes.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hij staat op de grond, maar goed verfrissend genoeg.
[..]
Zweetfetish?
Morgenavond naar een vriendin alvast ivm makkelijker reizen, overmorgen ben ik weg! En dankjewelquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:17 schreef xFriendx het volgende:
Flips, wanneer ga je weer weg? Morgen of overmorgen? Just in case, veel plezier gewenst alvast. Ben nog niet weg, maar hitte....geheugenverlies, je kent het
Gelukkigquote:
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Morgenavond naar een vriendin alvast ivm makkelijker reizen, overmorgen ben ik weg! En dankjewelGeheugenverlies komt mij wel bekend voor ja
[..]
Gelukkig
Ik zal de berichten vanuit je vakantiebestemming in de gaten houden voor aparte situatiesquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Morgenavond naar een vriendin alvast ivm makkelijker reizen, overmorgen ben ik weg! En dankjewelGeheugenverlies komt mij wel bekend voor ja
Texel, 2 weken werken/vakantie vieren. Ik kon tijdelijk worden overgeplaatst ivm vakantieperiode.quote:
Hahahaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zal de berichten vanuit je vakantiebestemming in de gaten houden voor aparte situaties
Heb je vandaag nog genoten van het mooie weer?
Haha, dacht even dat je zei 'gewinkeld'. Zo gek zal ze toch niet zijn met die hitte.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha
Euhm beetje, hond uitgelaten ennn gewinkeld.![]()
Nou ik moest en zou per se een Engelse boek kopen. Dus was of vandaag of morgen winkelen en toen voor vandaag gekozen. Uiteindelijk de verkeerde boek gekocht, want ik zat niet op te letten. Ik zag de schrijver en de eerste twee woorden van de titel en dacht dat ik goed zat. Thuis pas heel de titel gelezen en er achter gekomen dat dit deel 2 is en die met dezelfde 2 woorden begintquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Haha, dacht even dat je zei 'gewinkeld'. Zo gek zal ze toch niet zijn met die hitte.
Niet toevallig boeken uit de serie van Game of Thrones?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou ik moest en zou per se een Engelse boek kopen. Dus was of vandaag of morgen winkelen en toen voor vandaag gekozen. Uiteindelijk de verkeerde boek gekocht, want ik zat niet op te letten. Ik zag de schrijver en de eerste twee woorden van de titel en dacht dat ik goed zat. Thuis pas heel de titel gelezen en er achter gekomen dat dit deel 2 is en die met dezelfde 2 woorden begint
Dat had niet gehoeven, you're fine as you are.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:26 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb dus al een kleurspoeling richting blond gekocht, ja.
Nopequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niet toevallig boeken uit de serie van Game of Thrones?
Thanksquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat had niet gehoeven, you're fine as you are.
Die ken ik niet...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
NopeDie populaire van nu, 50 dingen van grijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |