eindelijk meer tijd om te studeren?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:18 schreef shaderon het volgende:
ja maar wat, kan echt niks bedenken..
muziek instrumenten boeien me niet meer.. voetbal ook niet.. zelfde voor gamen.. in een klap zo veel dagelijkse uren weg
dat loopt per ban toch altijd op?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:27 schreef Lorrelies het volgende:
Hoelang is het nu eigenlijk? Weer een week?
Eerder lekkerder in mijn vel dan ooitquote:
Oh, nou dan is het goed. Het klonk even alsof je nergens meer plezier aan beleefdequote:Op maandag 20 augustus 2012 11:28 schreef shaderon het volgende:
[..]
Eerder lekkerder in mijn vel dan ooit
Alleen merk ik dat mij veel puber gezeik niet meer boeit en ik een beetje volwassen wordt
Eigenlijk wel, nog een weekje en dan 5 vwo.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:24 schreef mschol het volgende:
[..]
eindelijk meer tijd om te studeren?
Bijna 17quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:29 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Oh, nou dan is het goed. Het klonk even alsof je nergens meer plezier aan beleefde![]()
Hoe oud ben je nu dan?
In vwo 5 hoef je iig niet stil te zitten, maar om ernaast wat te doen is wel leuk natuurlijkquote:
Dat was me ook al te binnen geschoten, alleen die koop je niet even in de winkelquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:48 schreef Lorrelies het volgende:
Ik denk nog altijd na maar ik heb geen idee
Maar een vriendin leidt iig ook wel af en zo.
hmm ja, die heb ik al een tijdje, Aldie zou een nieuwe maken. En ik vergeet hem altijd te veranderen ik Fok! mobiel dus dan zie je geen ui'squote:Op maandag 20 augustus 2012 12:06 schreef Lorrelies het volgende:
Wat heb jij eigenlijk een enge UI
Ik zou daar nou niet op durven plassen.....
meelezenquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:27 schreef Ame_thyst het volgende:
Wat zou Aldie nu de hele dag doen (naast werken), zo zonder Fok ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |