straks kom ik met allemaal autisten in de klas volgend jaarquote:
Anwquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:43 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
straks kom ik met allemaal autisten in de klas volgend jaar
dan ga ik echt janken en dan gaat mijn motivatie er helemaal aan en die was vorig jaar al niet te indrukwekkend
daarentegen ben ik wel blij dat ik nog een jaartje anw heb
Bij ons gaat anw totaal niet over stof als 'hoe snel valt een baksteen' of 'waar zit je endeldarm' maar alleen maar over de geschiedenis van de wetenschap en de filosofie die erachter schuilgaat. Heerlijk vak als je in wetenschap geinteresseerd bentquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:43 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Anwdat ging echt nergens over.
Dat is wel baasquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:49 schreef tuut-chips het volgende:
hahahahaha christelijke scholen
mijn leraar anw is redditor en gaf me een bonuspunt voor een toets waar ik 'when does the narwhal bacon' achterop had gezet. ook skyrim-questmarkers op de deur van het lokaal plakken en dat soort dingen
true story
Algemene Natuur Wetenschappen, heb je dat ook in de 3e?quote:
Nee alleen 5V en misschien 5havo maar volgens mij nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:52 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Algemene Natuur Wetenschappen, heb je dat ook in de 3e?
Heb mn boekendoos nog niet aufen gemacht
Wij hadden alleen Natuur/Scheikunde. En dat is super makkelijkquote:Op zondag 19 augustus 2012 20:52 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Algemene Natuur Wetenschappen, heb je dat ook in de 3e?
Heb mn boekendoos nog niet aufen gemacht
Welk niveau deed je?quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:53 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wij hadden alleen Natuur/Scheikunde. En dat is super makkelijk
NASK! nu heb ik scheikundequote:Op zondag 19 augustus 2012 20:53 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wij hadden alleen Natuur/Scheikunde. En dat is super makkelijk
Ik heb een post gemaakt ergens, dan heb je sws al 1 upvote (van jezelf) en nu staat ie op 4, heb ik nu 3 karma?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:02 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
links posten (geen selfposts) of leuke comments maken
staat naast je usernamequote:Op zondag 19 augustus 2012 21:03 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik heb een post gemaakt ergens, dan heb je sws al 1 upvote (van jezelf) en nu staat ie op 4, heb ik nu 3 karma?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |