Van jezelf of van internet?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:35 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ben oude programmeer projectjes aan het proberen te hacken om te leren.
Ok prima, die ga ik ook bestellen dan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:33 schreef MineraalWater het volgende:
Die heb ik inderdaad gekocht, Bevalt goed maar ligt er natuurlijk aan waar je het voor wilt gebruiken. Trackpad is wel een beetje losjes als je er bijv mee klikt maar ik gebruik gewoon een muis
Van mezelf. Heb echt een stapel met crappy schoolprojecten gebackupped.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:38 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Van jezelf of van internet?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:39 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Van mezelf. Heb echt een stapel met crappy schoolprojecten gebackupped.
Ik denk dat je met een programma als top-desk gaat werken. Tickets behandelen etc.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:42 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Heb morgen Helpdesk, Geen idee wat je daar moet doen maarja
"Goedemiddag U spreekt met de KPN klantenservice waarmee kan ik U van dienst zijn?"
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:55 schreef MineraalWater het volgende:
Ja ik moet ook de engelse office aanschaffen. Volgensmij kan ik dat net zo goed "lenen" ergens van usenet.
alle mediaspelers ondersteunen datquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:32 schreef mar456 het volgende:
Wie weet een programma om niet ondertitelde films te ondertitelen?
Pijnacker?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:38 schreef shaderon het volgende:
[..]
Eigenlijk eronder, maar is maar kort stukje bussen. Beetje tussen denhaag en rotterdam in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |