Vrouw van middelbare leeftijd in de overgang met pittig kapsel en dito hobbies.quote:Op maandag 3 september 2012 00:05 schreef KingRoland het volgende:
Die vrouw die de OV pakt. Moet dat de gemiddelde nederlander voorstellen of wa?
Hij zei geloof ik wel paar maanden geleden dat ze veel plannen hadden voor haar.quote:Op maandag 3 september 2012 00:06 schreef Specularium het volgende:
Alleen die rooie huishoudbeursmuts mag er wel uit.
Maar volgens mij vindt Paul het wel leuk om een vrouw te spelen.
Wie dan?quote:Op maandag 3 september 2012 00:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat was volgens mij niet Van Vleuten hoor.
Ik wist niet wie het moest voorstellen, dus die vond ik sowieso al niet grappig.quote:
Niet Diederik van Vleuten, zoals door sommigen genoemd, maar Dick van den Toorn.quote:
Onder welke steen heb je de afgelopen twee jaar gelegen?quote:Op maandag 3 september 2012 02:51 schreef Morrigan het volgende:
Ik wist niet wie het moest voorstellen, dus die vond ik sowieso al niet grappig.
Ik vind ze nog steeds onverminderd goed, maar ja... smaken verschillen.quote:Op zondag 2 september 2012 02:20 schreef Rivalo het volgende:
Ik heb niet gelachen. Vond het geen reed aan. Slecht gewoon. Kan niet meer tippen aan oude seizoenen.
Ik vond 'm al zo lijken op Fats, van Loenatik. Het is dus idd dezelfde man.quote:Op maandag 3 september 2012 07:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet Diederik van Vleuten, zoals door sommigen genoemd, maar Dick van den Toorn.
Zie persbericht Koefnoen: http://www.koefnoen.nl/im(...)persbericht11_HF.pdf
Foto van de beste man: http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Dick_van_den_Toorn.jpg
Hij speelde (bijvoorbeeld) vorig seizoen ook Berlusconi, in het filmpje over de muziek-cd "Eurotoppers"...quote:Op maandag 3 september 2012 09:39 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik vond 'm al zo lijken op Fats, van Loenatik. Het is dus idd dezelfde man.
En dat andere grootgrutters ze proberen na te doen...quote:Op zondag 2 september 2012 23:55 schreef Specularium het volgende:
Die AH was ook treffend, acties die te kort duren zodat je met je zegels blijft zitten.
Komt waarschijnlijk door je UI.quote:Op maandag 3 september 2012 07:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Onder welke steen heb je de afgelopen twee jaar gelegen?
[..]
Ik vind ze nog steeds onverminderd goed, maar ja... smaken verschillen.
Ik ben benieuwd naar je analyse.quote:
Twee minpuntjes inderdaad van de afgelopen uitzending, die Caro Emerald bullshit en die roodharige huismutsquote:Op maandag 3 september 2012 00:12 schreef KingRoland het volgende:
nutteloze sing a longs en die rood harige mogen ze weghalen.
quote:Op maandag 3 september 2012 15:42 schreef Rivalo het volgende:
Voor dat soort dingen kijk ik naar het nieuws en volg alle debatten en bekijk alle peilingen. Vind Koefnoen erg zoals jouw UI al zegt voor de PvdA-stemmer, zoals veel van de programma's bij de VARA.
Ehm ja, Koefnoen is van de AVRO, niet van de VARA.quote:Op maandag 3 september 2012 15:42 schreef Rivalo het volgende:
Voor dat soort dingen kijk ik naar het nieuws en volg alle debatten en bekijk alle peilingen. Vind Koefnoen erg zoals jouw UI al zegt voor de PvdA-stemmer, zoals veel van de programma's bij de VARA. Mij kan iemand zijn politieke mening, die vaak er bij Koefnoen er van afdruipt, weinig interesseren.
Tsja, dan stort zijn betoog een beetje in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |