Joysa lukt het tot nu toe best aardig ja, ze heeft nog niet vaker dan 12 keer een wapen gepaktquote:
jouw wapen zeker?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Joysa lukt het tot nu toe best aardig ja, ze heeft nog niet vaker dan 12 keer een wapen gepakt![]()
Ja dat kan, en dan bespreken we dat bij een biertjequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:13 schreef Sammers het volgende:
Thx xFriendxIk weet alleen niet hoe je een post moet quoten uit het vorige topic dus ik doe het maar even zo..
Royco1: Voor telefoonadvies kan ik dus bij jou terecht?
xFriendx: Wat voor werk doe je bij de gemeente?
Alcoholvrij voor mij danquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat kan, en dan bespreken we dat bij een biertje
In het kort hou ik mij bezig met de huisnummering en wat zaken er omheen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:13 schreef Sammers het volgende:
Thx xFriendxIk weet alleen niet hoe je een post moet quoten uit het vorige topic dus ik doe het maar even zo..
Royco1: Voor telefoonadvies kan ik dus bij jou terecht?
xFriendx: Wat voor werk doe je bij de gemeente?
jaquote:
Oké! Lijkt me interessant.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In het kort hou ik mij bezig met de huisnummering en wat zaken er omheen.
Pillen, neusspray, oogdruppels (2x)..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
jaik heb momenteel een neusspray en nog wat pilletjes... en toch liep ik afgelopen donderdag de hele weg te niezen tussen mijn huis en de supermarkt... in de supermarkt niet en vervolgens wel weer toen ik buiten was.... echt irritant
+1quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:16 schreef dawg het volgende:
oh voorstellen.
ik ben dawgie, 33, heb een grote bek en kom op voor de zwakkeren op fok!
verder ben ik leuk, intelligent, aantrekkelijk, heb ik humor, ben ik vaak cynisch, soms aardig en soms niet.
Hmpf.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik leg het je wel eens uit onder het genot van een alcohol-vrij biertje.
Helaas lust ik geen bier, colaatje ook goed?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik leg het je wel eens uit onder het genot van een alcohol-vrij biertje.
Whatever floats your boatquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:18 schreef Sammers het volgende:
[..]
Helaas lust ik geen bier, colaatje ook goed?
Dan kan ze gelijk met hoe heet ie ook alweer langskomen... die zei ook nooit een druppel te drinken... en als ik dezelfde avond/nacht terug ga, drink ik ook niet....quote:
Ik vind het ook niet erg hoor, heb je nooit gedoe over wie er terug moet rijden.quote:
Maar dronk uiteindelijk wel?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan kan ze gelijk met hoe heet ie ook alweer langskomen... die zei ook nooit een druppel te drinken... en als ik dezelfde avond/nacht terug ga, drink ik ook niet....
Wie?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan kan ze gelijk met hoe heet ie ook alweer langskomen... die zei ook nooit een druppel te drinken... en als ik dezelfde avond/nacht terug ga, drink ik ook niet....
Voor een allergie heb ik nog geen oogdruppels nodig gehad.... wel als ik mijn lenzen wil dragenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:17 schreef Sammers het volgende:
[..]
Pillen, neusspray, oogdruppels (2x)..
Ik heb ook lenzen, daarom heb ik die oogdruppels.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Voor een allergie heb ik nog geen oogdruppels nodig gehad.... wel als ik mijn lenzen wil dragen
Succes..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:20 schreef xFriendx het volgende:
Be right back, ga even het chloor en zonnebrand er af/uit spoelen.
Zijn er meets? Vaak?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die is tot zover ik weet nog nooit mee geweest naar een meet...
Is die eigenlijk nog veilig thuis gekomen? Weet iemand dat?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wie?
Volgende keer pak ik wel bij Mlig de sleutels af
Ik heb geen ideequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Is die eigenlijk nog veilig thuis gekomen? Weet iemand dat?
Waar zijn die meets? In jouw kroeg?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent een week te laat hier gekomen
Die van vorige week welquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:23 schreef Sammers het volgende:
[..]
Waar zijn die meets? In jouw kroeg?
jup.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:23 schreef Sammers het volgende:
[..]
Waar zijn die meets? In jouw kroeg?
Jammer, inderdaad een week te laat..quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die zei ook nooit een druppel te drinken...
Afgaande op die beschrijvingen had ik het kunnen zijn, maar ik ken jou niet van hier, en jij mij waarschijnlijk ook niet...dus dat zal wel nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die is tot zover ik weet nog nooit mee geweest naar een meet...
Fotoboek?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:24 schreef twi het volgende:
Oh, er is weer een nieuw meisje in het topic. Hihaho, even fotoboek checken.
Ja... hmm geen idee hoe vaak, maar de verschillende topics vermelden die (als ze in de planning staan) ... van deze SC is die toevallig vorige week geweest, maar ik denk dat Royco1 vast nog wel eentje wil organiseren zo rond oktober ofzo.... en anders heb je nog altijd de minimeets die gewoon via de pm tussen een aantal mensen worden geregeld.quote:
Nou, dan zie ik tegen die tijd welquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... hmm geen idee hoe vaak, maar de verschillende topics vermelden die (als ze in de planning staan) ... van deze SC is die toevallig vorige week geweest, maar ik denk dat Royco1 vast nog wel eentje wil organiseren zo rond oktober ofzo.... en anders heb je nog altijd de minimeets die gewoon via de pm tussen een aantal mensen worden geregeld.
Nee... ken ik je wel IRL???quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:25 schreef Capstan het volgende:
Afgaande op die beschrijvingen had ik het kunnen zijn, maar ik ken jou niet van hier, en jij mij waarschijnlijk ook niet...dus dat zal wel niet
pagina van fok! waar je piccies kunt plaatsen, evenals gevatte tekstjes en geile plaatjes, om zo een grote schare mannelijke fok!kers als je fans te mogen begroeten.quote:
Zal eerst het forum eens verkennen, en daarna (evtquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:27 schreef dawg het volgende:
[..]
pagina van fok! waar je piccies kunt plaatsen, evenals gevatte tekstjes en geile plaatjes, om zo een grote schare mannelijke fok!kers als je fans te mogen begroeten.
o... daar doe ik dus iets foutquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:27 schreef dawg het volgende:
[..]
pagina van fok! waar je piccies kunt plaatsen, evenals gevatte tekstjes en geile plaatjes, om zo een grote schare mannelijke fok!kers als je fans te mogen begroeten.
Heb jij wel eens iemand via het fotoboek gehosseld?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat wil royco vast welquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... hmm geen idee hoe vaak, maar de verschillende topics vermelden die (als ze in de planning staan) ... van deze SC is die toevallig vorige week geweest, maar ik denk dat Royco1 vast nog wel eentje wil organiseren zo rond oktober ofzo.... en anders heb je nog altijd de minimeets die gewoon via de pm tussen een aantal mensen worden geregeld.
Nee, dat ook nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... ken ik je wel IRL???
Volgens mij ook niet![]()
of van de Wierden/ Utrecht meetings van 2010?
Ik plaats liever geen foto's hier. Google enzoquote:
Heb je jezelf eigenlijk wel voorgesteld, of heb ik weer niet op zitten letten?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:30 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik plaats liever geen foto's hier. Google enzo
Myr, Ik ken Capstan niet.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:31 schreef Capstan het volgende:
[..]
Is het te laat voor een second opinion?
Mogen vast wel in een pm naar Murderaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:30 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik plaats liever geen foto's hier. Google enzo
Tweedequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb je jezelf eigenlijk wel voorgesteld, of heb ik weer niet op zitten letten?
ja, vaak genoeg. maar vaker via het forum.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:28 schreef twi het volgende:
[..]
Heb jij wel eens iemand via het fotoboek gehosseld?
Ojee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:31 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, vaak genoeg. maar vaker via het forum.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aww shoot, iemand die 't kan quoten?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:01 schreef Sammers het volgende:
[..]
21 jaar, werk als administrateur in een instelling. Verder kook ik héél graag! Wat verder nog.. En jij?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En wat voor een accent danwel waar kom je weg?
Voor een nieuweling weet je aardig de weg met de knopjes zo te zienquote:
Hoi Patrick!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:34 schreef heloef het volgende:
Een bijzonder goedenavond.
[ afbeelding ]
Heb voordat ik hier begon te posten al eens zitten zoeken/kijken..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voor een nieuweling weet je aardig de weg met de knopjes zo te zien
Was ik hem maar dan had ik tenminste nog geld en een omroep.quote:
Hoi daar heloef! Heb jij vandaag lekker op het strand liggen cremeren?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:34 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Slimquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:35 schreef Sammers het volgende:
[..]
Heb voordat ik hier begon te posten al eens zitten zoeken/kijken..
Maar dan was je niet onze favoriete knuffelnegerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Was ik hem maar dan had ik tenminste nog geld en een omroep.
Klopt. Ga ik zo ook doen, heb alleen nog niet zo'n honger..quote:
Als je senseo werkt, krijg je van mij koffie op bedquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik bevestig het even.
Maar dan wil ik wel weer graag koffie op bed krijgen
Waarom denk ik steeds dat je naar lola bent?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:34 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
wat kook je zoal?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:37 schreef Sammers het volgende:
[..]
Klopt. Ga ik zo ook doen, heb alleen nog niet zo'n honger..
senseo is geen koffie.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als je senseo werkt, krijg je van mij koffie op bed
Ik vrees omdat hij bij Sziget wasquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom denk ik steeds dat je naar lola bent?
Nee ik ben niet zo'n strandmens.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi daar heloef! Heb jij vandaag lekker op het strand liggen cremeren?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mogen vast wel in een pm naar Murdera
Je weet hoe PM werkt?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:37 schreef Sammers het volgende:
[..]
Klopt. Ga ik zo ook doen, heb alleen nog niet zo'n honger..
Is goed, maak ik voor jou ook ontbijt op bedquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als je senseo werkt, krijg je van mij koffie op bed
Naar wie?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom denk ik steeds dat je naar lola bent?
Vleesquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:41 schreef Sammers het volgende:
[..]
Van alles, maar meestal wel vlees
Zwemmen hoeft niet persé.. wat doe jij morgen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:40 schreef xFriendx het volgende:
Godver, toch een deel van mn rug rood. Kwam daar net niet goed bij met de zonnebrand.
Dus Sammers, wat doe jij morgen? Je wou graag zwemmen toch?
oh gelukkig ben je geen vega. niet dat daar iets mis mee is, maar vlees.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:41 schreef Sammers het volgende:
[..]
Van alles, maar meestal wel vlees
Ja dat weet ik ook..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vrees omdat hij bij Sziget was
Planning van mij is zwemmen, ivm hittequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:41 schreef Sammers het volgende:
[..]
Zwemmen hoeft niet persé.. wat doe jij morgen?
Dat kan ik nog geen dag volhouden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:41 schreef dawg het volgende:
[..]
oh gelukkig ben je geen vega. niet dat daar iets mis mee is, maar vlees.![]()
![]()
Nee, doe dat maar niet...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is goed, maak ik voor jou ook ontbijt op bed
Hm. Ik weet nog niet..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Planning van mij is zwemmen, ivm hitte
Ik las massagequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Prive message, een klein envelopje onder de datum van mijn post.
Oh, dat vind ik ook leuk om te doenquote:
Oh je bedoelde Lowlands.quote:
Ik om te krijgenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:43 schreef Sammers het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik ook leuk om te doen
Ik wil eigenlijk een massage cursus gaan volgen, maar dat doe ik liever in de winter.. daar is het nu geen weer voor!quote:
Ik wil wel als proefpersoon dienen hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:44 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een massage cursus gaan volgen, maar dat doe ik liever in de winter.. daar is het nu geen weer voor!
Nein mann, volgende week pas.quote:
Ja, maar die specifieke kennis zit nu in de wodkafles.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar maarjij weet altijd alles
....
Als jij naar het zuiden wilt komen..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil wel als proefpersoon dienen hoor
Als in Limburg?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:45 schreef Sammers het volgende:
[..]
Als jij naar het zuiden wilt komen..
ik mag je nu al.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:44 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een massage cursus gaan volgen, maar dat doe ik liever in de winter.. daar is het nu geen weer voor!
Hoe ver zuid?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:45 schreef Sammers het volgende:
[..]
Als jij naar het zuiden wilt komen..
Want?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:46 schreef dawg het volgende:
[..]
gezien je fobo zul jij met murdera een perfect match hebben denk ik zo!
Tegenwoordig is dat toch LL?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jaaaaha... ben ik te oud dat niemand die afco meer kent
A de geest zit weer in de flesquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar die specifieke kennis zit nu in de wodkafles.
Niemand kent het woord "afco" ook.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom klikte ik..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, dat gesprek hebben we al eens gehad, volgens mij.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:47 schreef dawg het volgende:
[..]
gevaarlijke weduwe. mur is wel een lefgozer nml.
kennelijk heb je niet goed geluisterd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:48 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Ja, dat gesprek hebben we al eens gehad, volgens mij.
S_O en ik hebben het niet zo op elkaar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Hmm.. ongeveer een uur vanaf Rotterdam.. Das stiekem best verquote:
maar je hoeft heel niet lief te doen...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja, doe ik lief is het weer niet goed
goh.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
S_O en ik hebben het niet zo op elkaar.
oquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niemand kent het woord "afco" ook.
Mysteryland is toch maar een paar haltes met de bus voor mij.quote:
Dan maak je de volgende keer zelf maar ontbijtquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
maar je hoeft heel niet lief te doen...
Oh, dat is wel cool.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Mysteryland is toch maar een paar haltes met de bus voor mij.
Blijkbaar, maar een woord van 8 letters afkorten tsja...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik weet niet wie S_O is, maar ik ben dat niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
S_O en ik hebben het niet zo op elkaar.
chao chiquita.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:52 schreef Sammers het volgende:
Ik ga eens verder rondkijken.. tot de volgende keer
Neuh, na Sziget ben ik een faillissement nabij.quote:
Tsssk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuh, na Sziget ben ik een faillissement nabij.
pff.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan maak je de volgende keer zelf maar ontbijt
Marty heeft zichzelf en mij vergiftigd met insectenspray waardoor ik al sinds dat ik thuis ben verkouden ben.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat is wel cool.Zonde wel dat je niet op lowlands staat. Of wilde je ook niet na sziget?
Klinkt gezellig.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Marty heeft zichzelf en mij vergiftigd met insectenspray waardoor ik al sinds dat ik thuis ben verkouden ben.
Dus ik had voor geen goud naar Lowlands gewild. Ook al was ik niet ziek geworden.
je wilt niet weten wat er normaal allemaal afgekort wordt, maar als ik het doe lijkt het opeens of hemelvaart en pinksteren op een dag vallenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Blijkbaar, maar een woord van 8 letters afkorten tsja...
Ik hoop dat je airco op standje "arctic storm" kan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Fuck.. zometeen m'n uniform weer aan, wat een hel..![]()
Die van de bus zal dat wel moeten, die staat al de hele dag in Hilvarenbeek.. Maar wel grotendeels onder de bomen en tussen andere bussen..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik hoop dat je airco op standje "arctic storm" kan.
Een lol dat we hadden.quote:
Ik ben sowieso iemand die vaker woorden langer maakt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
je wilt niet weten wat er normaal allemaal afgekort wordt, maar als ik het doe lijkt het opeens of hemelvaart en pinksteren op een dag vallen
Ik ook nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:00 schreef Arachnia het volgende:
Het is echt nog steeds heel warm. Lekker de hele dag in bikini gelegen. Wel jammer dat ik nauwelijks bijkleur.
Ik verbrand gewoon meteenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:01 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Jammer is dat. Ik lijk wel ziek.
Dan kleur je wel bij, maar niet de goede kant opquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:02 schreef Black_Rainbow het volgende:
Ik wordt alleen rood. Waar blijft dat bruine toch...
Ja, maar het is dan ook niet eens egaal, overal vlekken....quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan kleur je wel bij, maar niet de goede kant op
Ik ken hetquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:03 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Ja, maar het is dan ook niet eens egaal, overal vlekken....
Tof...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:00 schreef heloef het volgende:
Ik ben sowieso iemand die vaker woorden langer maakt.
Lowlands wordt Lowlandsje.
?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:13 schreef Rafeiro het volgende:
En dan doet het bij mij al "pijn" als mensen het nog niet zien ook
"Stel je niet zo aan!"
- #$^$&%&(%^*
Dan wordt je oranje..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:16 schreef Arachnia het volgende:
Ik heb het kleuren opgegeven. Misschien maar spray tannen of zo.
Moet je niet doenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
?
Anyway ik ga me daar niet druk om maken... dat doe ik al genoeg
Ja dat weet ik maar al te goedquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, eens alleen makkelijker gezegd dan gedaan
Neehee... dat is toch geen gezichtquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, gewoon m'n overhemd lekker fout 60's/70's style 3 knopen open, fuck dresscode
Nee, een bezweette chauffeur is lekker wou je zeggenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neehee... dat is toch geen gezicht
Wel joh, gouden ketting en borsthaar eruit enzoquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neehee... dat is toch geen gezicht
Nee, maar heb je geen zomerblouse ofzo dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, een bezweette chauffeur is lekker wou je zeggen
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel joh, gouden ketting en borsthaar eruit enzo
Nope..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, maar heb je geen zomerblouse ofzo dan?
Gouden ketting niet, maar de rest klopt enigsinds..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel joh, gouden ketting en borsthaar eruit enzo
nee... nee en het is een overtreding van de HACCP (of hoe je dat ook alweer schrijft)quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:21 schreef Royco1 het volgende:
Het liefste zou ik nu gewoon zonder shirt achter de bar gaan staan
HACCP klopt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nee... nee en het is een overtreding van de HACCP (of hoe je dat ook alweer schrijft)
Maar als er een vrouw topless rondloopt vind niemand het erg.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nee... nee en het is een overtreding van de HACCP (of hoe je dat ook alweer schrijft)
Vrouwen hebben geen haar op hun borst. Als het goed is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar als er een vrouw topless rondloopt vind niemand het erg.
Dat is waarquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:23 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen haar op hun borst. Als het goed is.
ook dat mag niet in de horeca tenzij danseres ver weg van de drankjes en alleen als er een speciale vergunning voor is (hebben ze mij ooit verteld)quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar als er een vrouw topless rondloopt vind niemand het erg.
Wie wat waar? Leg uit?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:23 schreef Rafeiro het volgende:
Hazard Analysis and Critical Control Points
Dat is HACCP.quote:
Dat weet ik eigenlijk nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ook dat mag niet in de horeca tenzij danseres ver weg van de drankjes en alleen als er een speciale vergunning voor is (hebben ze mij ooit verteld)
Oja... dat laatste wist ik wel... ik wist gewoon niet meer waar de afkorting HACCP voor stond (ik heb dan ook nooit officieel die training gehad)quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat is HACCP.
Handen wassen, koelingen temperaturen, schoonmaken volgens schema, in je elleboog hoesten, aan je leidinggevende doorgeven als je aan de dunne bent en dat soort ongein.
Ja... in sommige horeca bedrijven zijn er zelfs speciale reinigingsmiddelen aanwezig incl. instructie van het gebruik ervan..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:32 schreef Rafeiro het volgende:
In een HACCP handboek staat zelfs hoe je je handen dient te wassen
Training ook niet, maar heb het handboek ooit eens moeten lezenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oja... dat laatste wist ik wel... ik wist gewoon niet meer waar de afkorting HACCP voor stond (ik heb dan ook nooit officieel die training gehad)
Dat was in een supermarktquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... in sommige horeca bedrijven zijn er zelfs speciale reinigingsmiddelen aanwezig incl. instructie van het gebruik ervan..
hehehequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zodra er iemand topless wil komen bedienen zal ik het eens opzoeken
Nope... ik heb wel eens met middelen moeten werken ... verplicht met handschoenen, schort en veiligheidsbril.... het werd wel goed schoon ja...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:39 schreef Rafeiro het volgende:
En daar zijn ook 5 verschillende reinigingsmiddelen minimaal.
En de echt goede mogen niet gebruikt worden
Wat betaalt dat?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zodra er iemand topless wil komen bedienen zal ik het eens opzoeken
Goede stickerverwijderaar: collega kreeg er een bloedneus van, maar de vloer was stickervrij.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nope... ik heb wel eens met middelen moeten werken ... verplicht met handschoenen, schort en veiligheidsbril.... het werd wel goed schoon ja...
Neequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je sollicitatie mag gewoon via pm he
Sommige middelen doen niet wat dienen te doenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:43 schreef Rafeiro het volgende:
Goede stickerverwijderaar: collega kreeg er een bloedneus van, maar de vloer was stickervrij.
Nu, prutspul en altijd lijmresten op de vloer
hehehe... ik zou die maar snel uit hangen of in de droger doen(of vast je 2de set op je bed doen )quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:45 schreef Rafeiro het volgende:
Oeh laat ik eens kijken hoe het met de was staat
Mijn beddengoed zit er nog in
De wasmasjien heeft kuren dus een deel van het programma moest nogquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe... ik zou die maar snel uit hangen of in de droger doen(of vast je 2de set op je bed doen )
ja dat moet dan maar...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
De wasmasjien heeft kuren dus een deel van het programma moest nog
Zo maar in de droger dus
Nee sorryquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:52 schreef xFriendx het volgende:
Mogen mannen ook topless bijverdienen Royco?
Ik vind jou nu al grappig.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Serieuze voorstellen mogen altijd in mijn pm/dm natuurlijk
Topless komen drinken mag ook natuurlijkquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:00 schreef Arachnia het volgende:
Maar ik ga niet topless bedienen. Ik vind mijn baantje bij een dierentuin veel te leuk.
Dieren verzorgenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Topless komen drinken mag ook natuurlijk
En wat doe je in de dierentuin?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:08 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Dat is het ook.
Tijd om te gaan.
Nu wel?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe is het hier?
Ben een beetje verbrand.
En ga straks proberen de serveerster te versierem.
Oh ook echt dezelfde.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat lange meisje van de Annies.
Dank dank.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ook echt dezelfde.
Good luck my brother.
Nee, ik ben failliet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank dank.
Met mijn mooie gebruinde kop moet dat wel lukken.
Jij komt ook morgen toch?
quote:
Duct tape.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Jongen! Wat is deze?
Hoor je dat geluid?
Ja? Dat is het geluid van mijn brekende hart.
Nee joh, bizonkit werkt veel beter.quote:
Faxie, ma nigga.quote:
Wie is er nog meer dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:49 schreef twi het volgende:
Samen met twee broekloze meisjes, drank en lekkere snacks. Goed leven wel
Twee zelfs, jij hebt goed voor elkaar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:49 schreef twi het volgende:
Samen met twee broekloze meisjes, drank en lekkere snacks. Goed leven wel
Ah, ik denk dat ik het weet.quote:
Say no more.quote:
Kip is er iig al genoeg. Wat de rest meeneemt weet ik niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, ik denk dat ik het weet.
Geluksvogel.
Wat voor vleesjes moeten er morgen nog komen?
Voor ik vertrek ga ik even naar de winkel. Ik kijk wel voor varkenslapjes ofzo.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kip is er iig al genoeg. Wat de rest meeneemt weet ik niet.
Ik plunder morgen ochtend wel even het koelvak van de supermarkt dan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kip is er iig al genoeg. Wat de rest meeneemt weet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |