Joysa lukt het tot nu toe best aardig ja, ze heeft nog niet vaker dan 12 keer een wapen gepaktquote:
jouw wapen zeker?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Joysa lukt het tot nu toe best aardig ja, ze heeft nog niet vaker dan 12 keer een wapen gepakt![]()
Ja dat kan, en dan bespreken we dat bij een biertjequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:13 schreef Sammers het volgende:
Thx xFriendxIk weet alleen niet hoe je een post moet quoten uit het vorige topic dus ik doe het maar even zo..
Royco1: Voor telefoonadvies kan ik dus bij jou terecht?
xFriendx: Wat voor werk doe je bij de gemeente?
Alcoholvrij voor mij danquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat kan, en dan bespreken we dat bij een biertje
In het kort hou ik mij bezig met de huisnummering en wat zaken er omheen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:13 schreef Sammers het volgende:
Thx xFriendxIk weet alleen niet hoe je een post moet quoten uit het vorige topic dus ik doe het maar even zo..
Royco1: Voor telefoonadvies kan ik dus bij jou terecht?
xFriendx: Wat voor werk doe je bij de gemeente?
jaquote:
Oké! Lijkt me interessant.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In het kort hou ik mij bezig met de huisnummering en wat zaken er omheen.
Pillen, neusspray, oogdruppels (2x)..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
jaik heb momenteel een neusspray en nog wat pilletjes... en toch liep ik afgelopen donderdag de hele weg te niezen tussen mijn huis en de supermarkt... in de supermarkt niet en vervolgens wel weer toen ik buiten was.... echt irritant
+1quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:16 schreef dawg het volgende:
oh voorstellen.
ik ben dawgie, 33, heb een grote bek en kom op voor de zwakkeren op fok!
verder ben ik leuk, intelligent, aantrekkelijk, heb ik humor, ben ik vaak cynisch, soms aardig en soms niet.
Hmpf.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik leg het je wel eens uit onder het genot van een alcohol-vrij biertje.
Helaas lust ik geen bier, colaatje ook goed?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik leg het je wel eens uit onder het genot van een alcohol-vrij biertje.
Whatever floats your boatquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:18 schreef Sammers het volgende:
[..]
Helaas lust ik geen bier, colaatje ook goed?
Dan kan ze gelijk met hoe heet ie ook alweer langskomen... die zei ook nooit een druppel te drinken... en als ik dezelfde avond/nacht terug ga, drink ik ook niet....quote:
Ik vind het ook niet erg hoor, heb je nooit gedoe over wie er terug moet rijden.quote:
Maar dronk uiteindelijk wel?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan kan ze gelijk met hoe heet ie ook alweer langskomen... die zei ook nooit een druppel te drinken... en als ik dezelfde avond/nacht terug ga, drink ik ook niet....
Wie?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan kan ze gelijk met hoe heet ie ook alweer langskomen... die zei ook nooit een druppel te drinken... en als ik dezelfde avond/nacht terug ga, drink ik ook niet....
Voor een allergie heb ik nog geen oogdruppels nodig gehad.... wel als ik mijn lenzen wil dragenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:17 schreef Sammers het volgende:
[..]
Pillen, neusspray, oogdruppels (2x)..
Ik heb ook lenzen, daarom heb ik die oogdruppels.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Voor een allergie heb ik nog geen oogdruppels nodig gehad.... wel als ik mijn lenzen wil dragen
Succes..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:20 schreef xFriendx het volgende:
Be right back, ga even het chloor en zonnebrand er af/uit spoelen.
Zijn er meets? Vaak?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die is tot zover ik weet nog nooit mee geweest naar een meet...
Is die eigenlijk nog veilig thuis gekomen? Weet iemand dat?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wie?
Volgende keer pak ik wel bij Mlig de sleutels af
Ik heb geen ideequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Is die eigenlijk nog veilig thuis gekomen? Weet iemand dat?
Waar zijn die meets? In jouw kroeg?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent een week te laat hier gekomen
Die van vorige week welquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:23 schreef Sammers het volgende:
[..]
Waar zijn die meets? In jouw kroeg?
jup.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:23 schreef Sammers het volgende:
[..]
Waar zijn die meets? In jouw kroeg?
Jammer, inderdaad een week te laat..quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die zei ook nooit een druppel te drinken...
Afgaande op die beschrijvingen had ik het kunnen zijn, maar ik ken jou niet van hier, en jij mij waarschijnlijk ook niet...dus dat zal wel nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die is tot zover ik weet nog nooit mee geweest naar een meet...
Fotoboek?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:24 schreef twi het volgende:
Oh, er is weer een nieuw meisje in het topic. Hihaho, even fotoboek checken.
Ja... hmm geen idee hoe vaak, maar de verschillende topics vermelden die (als ze in de planning staan) ... van deze SC is die toevallig vorige week geweest, maar ik denk dat Royco1 vast nog wel eentje wil organiseren zo rond oktober ofzo.... en anders heb je nog altijd de minimeets die gewoon via de pm tussen een aantal mensen worden geregeld.quote:
Nou, dan zie ik tegen die tijd welquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... hmm geen idee hoe vaak, maar de verschillende topics vermelden die (als ze in de planning staan) ... van deze SC is die toevallig vorige week geweest, maar ik denk dat Royco1 vast nog wel eentje wil organiseren zo rond oktober ofzo.... en anders heb je nog altijd de minimeets die gewoon via de pm tussen een aantal mensen worden geregeld.
Nee... ken ik je wel IRL???quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:25 schreef Capstan het volgende:
Afgaande op die beschrijvingen had ik het kunnen zijn, maar ik ken jou niet van hier, en jij mij waarschijnlijk ook niet...dus dat zal wel niet
pagina van fok! waar je piccies kunt plaatsen, evenals gevatte tekstjes en geile plaatjes, om zo een grote schare mannelijke fok!kers als je fans te mogen begroeten.quote:
Zal eerst het forum eens verkennen, en daarna (evtquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:27 schreef dawg het volgende:
[..]
pagina van fok! waar je piccies kunt plaatsen, evenals gevatte tekstjes en geile plaatjes, om zo een grote schare mannelijke fok!kers als je fans te mogen begroeten.
o... daar doe ik dus iets foutquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:27 schreef dawg het volgende:
[..]
pagina van fok! waar je piccies kunt plaatsen, evenals gevatte tekstjes en geile plaatjes, om zo een grote schare mannelijke fok!kers als je fans te mogen begroeten.
Heb jij wel eens iemand via het fotoboek gehosseld?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat wil royco vast welquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... hmm geen idee hoe vaak, maar de verschillende topics vermelden die (als ze in de planning staan) ... van deze SC is die toevallig vorige week geweest, maar ik denk dat Royco1 vast nog wel eentje wil organiseren zo rond oktober ofzo.... en anders heb je nog altijd de minimeets die gewoon via de pm tussen een aantal mensen worden geregeld.
Nee, dat ook nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... ken ik je wel IRL???
Volgens mij ook niet![]()
of van de Wierden/ Utrecht meetings van 2010?
Ik plaats liever geen foto's hier. Google enzoquote:
Heb je jezelf eigenlijk wel voorgesteld, of heb ik weer niet op zitten letten?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:30 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik plaats liever geen foto's hier. Google enzo
Myr, Ik ken Capstan niet.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:31 schreef Capstan het volgende:
[..]
Is het te laat voor een second opinion?
Mogen vast wel in een pm naar Murderaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:30 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik plaats liever geen foto's hier. Google enzo
Tweedequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb je jezelf eigenlijk wel voorgesteld, of heb ik weer niet op zitten letten?
ja, vaak genoeg. maar vaker via het forum.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:28 schreef twi het volgende:
[..]
Heb jij wel eens iemand via het fotoboek gehosseld?
Ojee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:31 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, vaak genoeg. maar vaker via het forum.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aww shoot, iemand die 't kan quoten?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:01 schreef Sammers het volgende:
[..]
21 jaar, werk als administrateur in een instelling. Verder kook ik héél graag! Wat verder nog.. En jij?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En wat voor een accent danwel waar kom je weg?
Voor een nieuweling weet je aardig de weg met de knopjes zo te zienquote:
Hoi Patrick!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:34 schreef heloef het volgende:
Een bijzonder goedenavond.
[ afbeelding ]
Heb voordat ik hier begon te posten al eens zitten zoeken/kijken..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voor een nieuweling weet je aardig de weg met de knopjes zo te zien
Was ik hem maar dan had ik tenminste nog geld en een omroep.quote:
Hoi daar heloef! Heb jij vandaag lekker op het strand liggen cremeren?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:34 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Slimquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:35 schreef Sammers het volgende:
[..]
Heb voordat ik hier begon te posten al eens zitten zoeken/kijken..
Maar dan was je niet onze favoriete knuffelnegerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Was ik hem maar dan had ik tenminste nog geld en een omroep.
Klopt. Ga ik zo ook doen, heb alleen nog niet zo'n honger..quote:
Als je senseo werkt, krijg je van mij koffie op bedquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik bevestig het even.
Maar dan wil ik wel weer graag koffie op bed krijgen
Waarom denk ik steeds dat je naar lola bent?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:34 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
wat kook je zoal?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:37 schreef Sammers het volgende:
[..]
Klopt. Ga ik zo ook doen, heb alleen nog niet zo'n honger..
senseo is geen koffie.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als je senseo werkt, krijg je van mij koffie op bed
Ik vrees omdat hij bij Sziget wasquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom denk ik steeds dat je naar lola bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |