Tja, tegenwoordig zie je daar ook wel mensen die kritisch zijn, maar die worden vaak weer weggemodereerd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:58 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Daarom is FOK! beter. Al is het bij US ook wel eens raak.
Wat ben jij lelijk zeg! Zelf ben ik zeer geliefd bij de meiden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, tegenwoordig zie je daar ook wel mensen die kritisch zijn, maar die worden vaak weer weggemodereerd.
Tja, ik weet niet. Je hebt er mensen die er alleen zijn om te bashen, dat komt de sfeer niet ten goede en weerhoudt mensen ook om foto's te durven posten. Constructieve kritiek hoort natuurlijk gewoon te mogen, maar reacties als "Wat ben jij lelijk zeg" zijn niet echt nodig toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:54 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat ben jij lelijk zeg! Zelf ben ik zeer geliefd bij de meiden.
Gr SunoharaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is cool en heet tegelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:22 schreef Klipnap het volgende:
Het is cool en heet tegelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
En toch moest ik gniffelen.![]()
We kunnen wel weer zien wie hier geen leven hebben.SPOILER: Disclaimer:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:21 schreef robin007bond het volgende:
We kunnen wel weer zien wie hier geen leven hebben.66. Wel duidelijk dat ik het meeste een leven hebSPOILER: Disclaimer:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De scores tot nu toe.
#1: Qunix
#2: Repelsteeltju
#3: Klipnap
#4: robin007bond
#5: Arashimashou
Arrgh! Wacht jij maar Quinx! Nog een half jaar door levenloos zijn van mijn kant en het toevoegen van wat tekenfilms uit mijn kindertijd en van vorig jaar toen ik mijn MAL niet bijgehouden heb en het is natuurlijk geen wedstrijd maar dan versla ik je.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Het is je vergeven.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:30 schreef Klipnap het volgende:
In december had ik er nog 20
Ik heb geen leven
VERANDER NU EENS DIE SCHIJTAVATAR.![]()
Op mobiel kan het niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het is je vergeven.
VERANDER NU EENS DIE SCHIJTAVATAR.
Wat vind je van mijn bijpassende signatuur?![]()
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:34 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Op mobiel kan het niet.
Wat vind je van mijn bijpassende signatuur?
Geweldig.Tja. Dat gaat inderdaad wel erg snelquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:30 schreef Klipnap het volgende:
In december had ik er nog 20
Ik heb geen levenNee, houden. Ik heb hem met liefde uitgezochtquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het is je vergeven.
VERANDER NU EENS DIE SCHIJTAVATAR.![]()
![]()
Het is cool en bevat de cijfers 1 tm 9.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is cool en Iers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:02 schreef Klipnap het volgende:
Het is cool en Iers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik mis mijzelf in de lijst...quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
De scores tot nu toe.
#1: Qunix
#2: Repelsteeltju
#3: Klipnap
#4: robin007bond
#5: Arashimashou
Arrgh! Wacht jij maar Quinx! Nog een half jaar door levenloos zijn van mijn kant en het toevoegen van wat tekenfilms uit mijn kindertijd en van vorig jaar toen ik mijn MAL niet bijgehouden heb en het is natuurlijk geen wedstrijd maar dan versla ik je.of waar gaat dit over?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Forum Opties Forumhop: Hop naar: