Brinta is voorgekookt, veel minder lekker dan echt goed gekookte havermout. Brinta is al gaar, dus je kan er ook gewoon hete melk opgooien. Havermout moet je voorweken in de melk en dan iets van 15 minuten koken.quote:Op maandag 3 september 2012 21:54 schreef Curiosity het volgende:
[..]
En Brinta wordt voor je gekookt?
En wat aten we vandaag. Ja hoor, pasta met courgette en paprika....quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:50 schreef rhubarb het volgende:
Overschat: De courgette en de paprika die je in elke studentenmaaltijd aantreft.
Onderschat: Allerlei koolsoorten (groene kool, spitskool, verse rode kool etc.) te vinden in dat hoekje op de groente-afdeling van de AH waar iedereen alleen maar langsloopt om uien en aardappelen te pakken.
Ga zelf koken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:49 schreef rhubarb het volgende:
[..]
En wat aten we vandaag. Ja hoor, pasta met courgette en paprika....
Dat ja. Bovenste decoratie is zo smerig zoetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderschat: een drie-laags sandwich van vers witbrood voorzien van de nodige vegen roomboter en rijk bestrooid met venz melkchocolade hagelslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat te doen met zeekraal?quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:53 schreef highender het volgende:
overschat: alle asperges
onderschat: zeekraal
Als warme groente eten met wat gesmolten boter, of bij een stoofpotje met lamsvlees of varkenswangetjes meekoken.quote:
Hm vlees en vis eet ik niet, maar met gesmolten boter kan ik wel een keer proberen. Zie het soms bij de Appie liggen, anders even naar de visafslag.quote:Op zondag 9 september 2012 13:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als warme groente eten met wat gesmolten boter, of bij een stoofpotje met lamsvlees of varkenswangetjes meekoken.
"roerbakken" met een uitje en knoflook.quote:
Precies, of als groente bij een tonijnsteak met groene pepersaus, combineert erg goed.quote:Op zondag 9 september 2012 13:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als warme groente eten met wat gesmolten boter, of bij een stoofpotje met lamsvlees of varkenswangetjes meekoken.
Kan jij iemands mening/stelling ook eens in zijn waarde laten in plaats van het lekker belachelijk te maken of het per se niet te willen begrijpen? Of is het stom toeval dat ik je dat meerdere keren heb zien doen in dit topic.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:07 schreef RobinOok het volgende:
Overschat nog wel. Ja, tuurlijk, zoete lekkernijen, dat is eigenlijk niks. Zuur, zout, wat een pretentieuze rotsmaken. Bitter, dat is het helemaal!
Overschat: De verkrijgbaarheid van zeekraalquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:53 schreef highender het volgende:
overschat: alle asperges
onderschat: zeekraal
Dat is toch dat spul dat in iedere aflevering van Wie is de chef terug kwam?quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Overschat: De verkrijgbaarheid van zeekraal
Onderschat: Mijn behoefte om dat eens te proberen
Geen idee, ik vond WidC een heel leuk concept maar die mensen zo vervelend. Ik koop mijn groente doorgaans op de markt maar ik zie het nooit liggen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:53 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Dat is toch dat spul dat in iedere aflevering van Wie is de chef terug kwam?
Hier hebben ze het vaak bij de AH. In het vak met de garnalen en gerookte vis enzo.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Overschat: De verkrijgbaarheid van zeekraal
Onderschat: Mijn behoefte om dat eens te proberen
Ik heb niet zo'n grote AH en op de markt zie ik het eigenlijk nooit bij de viskramen liggen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:33 schreef FigureBirdStars het volgende:
[..]
Hier hebben ze het vaak bij de AH. In het vak met de garnalen en gerookte vis enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |