Welke kant en klare meuk uit de diepvries is dan lekker?quote:Op zondag 31 maart 2019 13:19 schreef Autoscooter het volgende:
Overschat : Veel overpriced verse hippe kant-klare meuk in de koelschappen bij (voornamelijk) AH
Onderschat : Producten uit de diepvries, vaak verser en goedkoper (en lekkerder)
Spruiten, spinazie, bloemkool.quote:Op maandag 8 april 2019 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Welke kant en klare meuk uit de diepvries is dan lekker?
Sowieso de groenten, gelijk van het land af verwerkt en ingevroren. En dus verser dan die rotzooi die ongekoeld bij het supertje ligt weg te rotten op de zogenaamde 'vers'-afdeling.quote:Op maandag 8 april 2019 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Welke kant en klare meuk uit de diepvries is dan lekker?
quote:
Snap ik, maar ik dacht dat het over kant en klare maaltijden ging. Dan ben ik wel benieuwd wat er zo goed is. Dat vind ik altijd wel interessant omdat ik het zelf niet zo snel pak. Daarom vind ik jouw topic ook leuk, Sicstus.quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:59 schreef Sicstus het volgende:
Sowieso de groenten, gelijk van het land af verwerkt en ingevroren. En dus verser dan die rotzooi die ongekoeld bij het supertje ligt weg te rotten op de zogenaamde 'vers'-afdeling.
Ah okequote:Op dinsdag 9 april 2019 18:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Snap ik, maar ik dacht dat het over kant en klare maaltijden ging. Dan ben ik wel benieuwd wat er zo goed is. Dat vind ik altijd wel interessant omdat ik het zelf niet zo snel pak. Daarom vind ik jouw topic ook leuk, Sicstus.
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSS !quote:
Vlierbessen zijn niet te vreten maar alles met vlierBLOESEM is heerlijk.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:53 schreef stavromulabeta het volgende:
Onderschat: vlierbessen
Overschat: Cranberries
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |