quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben nieuw, dus hopelijk staat het in het goede subforum.
Ben 18, heb net mijn rijbewijs gehaald, en nu wil ik een eerste autootje. Mijn budget is 200 euro. Ik wil graag een auto die niet kapot gaat, waar ik met minstens 5 volwassen personen in kan zitten, inclusief bagage. Mijn 3 labradors moeten ook mee, dus ik denk dat het verstandig is een stationwagon te kopen? Ik heb niks met oude troep, dus mag op zijn hoogst drie jaar oud zijn. Liefst zo zuinig mogelijk, ik ben maar student! Ik heb geen voorkeur qua merk, als het maar geen Duitse, Amerikaanse, Japanse, Franse, Koreaanse, Engelse, Chinese, Oost-Europese, Zweedse, Spaanse of Sri Lankese auto is. Wat raden jullie me aan?
helaasquote:
gewoon op nederlands kenteken toch?quote:
waarom niet?quote:
quote:
Psst....quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
200 euro en dan verwachten dat je iets met 4 banden kan kopen wat nog rijdt op benzine ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Psst....Ja maar, ja maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil hem gewoon vet in gezicht uitlachen![]()
O sorry, ik heb niks gezegdquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar
Ik wil hem gewoon vet in gezicht uitlachen
daar zou ik best wel in rond willen rijden hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:13 schreef Barcaconia het volgende:
http://portalegre.coisas.(...)m-4x4-alter/5641048/
Je zult een paar eisen moeten laten varen maar dit komt toch dicht in de buurt!
Je vergeet het autoslot.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:22 schreef Anne het volgende:
Ik raad je aan om ergens anders te baggeren.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:28 schreef vosss het volgende:
Hoi TS, is dit niks voor je:
[ afbeelding ]
je hoort het ook niet serieus te nemenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:29 schreef Jellereppe het volgende:
Dude, ¤ 200 voor een auto.Ik geef volgende week zelfs meer geld uit aan een smartphone.
Verder kunnen we dit natuurlijk niet serieus nemen.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:30 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
je hoort het ook niet serieus te nemen
Mijn goedkoopste auto was 35 euro.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:29 schreef Jellereppe het volgende:
Dude, ¤ 200 voor een auto.Ik geef volgende week zelfs meer geld uit aan een smartphone.
Verder kunnen we dit topic natuurlijk niet serieus nemen.
Bedoel je een speelgoedautootje?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:31 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Mijn goedkoopste auto was 35 euro.
En die reed nog prima.
Lamborghini of een Ferrari zeker?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:32 schreef .Neovo. het volgende:
TS heeft zojuist wel even beschreven hoe 50 % van de jongeren een auto willen met die eisen
Ow, TS wil blijkbaar wel Italiaans rijden.
fixedquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:36 schreef Jellereppe het volgende:
Paar honderd euro erbij minder ts en je kunt dit pareltje tweedehands op marktplaats scoren. Mooie auto voor de beginner. Als het tot een auto-ongeluk komt, dan is de schade te overzien.
[ afbeelding ]
Hoogste bod is ¤ 180. TS heeft zeker een goede kans om een peugeot 206 te scoren voor ¤ 200.quote:
wou net zeggen, die dingen zijn nog geen 250 waard.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:51 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hoogste bod is ¤ 180. TS heeft zeker een goede kans om een peugeot 206 te scoren voor ¤ 200.
http://auto.marktplaats.n(...)c%3D&fta_ind=14&fs=1
Vergiste mij met een paar jaar geleden. Toen stonden ze op mp voor ¤ 500 a ¤ 600.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:53 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
wou net zeggen, die dingen zijn nog geen 250 waard.
en dan nog is de vraagprijs wat anders dan de werkelijke verkoopprijs.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Vergiste mij met een paar jaar geleden. Toen stonden ze op mp voor ¤ 500 a ¤ 600.
D'r zitten idioten op mp, die je inderdaad dit soort autootjes proberen aan te smeren voor een te hoge prijs. Heb zeker al prijzen zien langskomen van ¤ 600 a ¤ 700.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:00 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
en dan nog is de vraagprijs wat anders dan de werkelijke verkoopprijs.
paar jaar geleden gingen ze mss voor 300-400 ofzo.
en sommige mensen zetten die dingen dan voor 1500 ofzo op marktplaats
Nee een 205quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:33 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Bedoel je een speelgoedautootje?
Nee, das niks.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:28 schreef vosss het volgende:
Hoi TS, is dit niks voor je:
[ afbeelding ]
jet cars, herken je meteen bij de eerste foto alquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:34 schreef Gort het volgende:
http://www.autotrader.nl/auto/4BQA4/detail/
En je hoeft niet te roeren in je benzinequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
Een Daf/Volvo 66 Combi. Of je ze rijdend voor 200 euro kan vinden weet ik niet, maar er zit meer ruimte in dan je in eerste instantie verwacht. En van Nederlandse makelijk.
En het ding heeft een groot voordeel: hij kan net zo hard achteruit als vooruit, da's altijd makkelijk als je per ongeluk gaat spookrijden.
[ afbeelding ]
Niet nodig? Op zondag is mn OV niet geldig, en ik ga ECHT niet op de fiets naar de kerk hoor?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:00 schreef Breaker.Faker het volgende:
Voor 200 euro kan je geen auto voor kopen. Ja een auto met veel problemen.
Zo te lezen heb je de auto niet echt nodig. Ik zal zeggen spaar lekker of neem een bijbaantje erbij.
Als je nu een auto gaat kopen voor 200 kom alleen maar in de problemen.
De OV is nog steeds goedkoper dan een auto. De vaste lasten heb je niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet nodig? Op zondag is mn OV niet geldig, en ik ga ECHT niet op de fiets naar de kerk hoor?
Dat ook nog eens.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:50 schreef bokkepoot het volgende:
E
[..]
En je hoeft niet te roeren in je benzine
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |