ingrid?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 07:21 schreef kahlie het volgende:
Mogguh Ingrid. Fijn dat je internetverbinding het alweer doet.
Aan het werk hier...
Het is te vroeg... toch maar koffie danquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 07:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
ingrid?
* DJMO heet monique![]()
werkse!
euh, die snap ik even niet zo goed. je moet op nuchtere maag meds innemen, en dan mag je een half uur lang nog niets eten of drinken?? lijkt me ook vrij k*tquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 07:34 schreef kahlie het volgende:
[..]
Het is te vroeg... toch maar koffie dan
Ik mag pas 30 mins na medicatie niet meer nuchter zijn... dus soms is het 's ochtends wat wazig
Yup. De bedoeling is dat de meds nuchter genomen worden en eerst opgenomen worden. Daarna pas eten. Ja, dat is niet leuk als je 's ochtends honger hebt. Nu na 7 jaar ben ik nog niet echt gewend eraan... blerg.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 07:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
euh, die snap ik even niet zo goed. je moet op nuchtere maag meds innemen, en dan mag je een half uur lang nog niets eten of drinken?? lijkt me ook vrij k*t
de pot is al leegquote:
Zet eens bij want jij hebt hem leeg gemaakt.quote:
vooruit dan maar ...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zet eens bij want jij hebt hem leeg gemaakt.
Dora?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:30 schreef Rucky het volgende:
Mijn tekenfilm vriendinnetje is op tv.
Maja natuurlijk.quote:
noorderdierenpark ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:16 schreef maffemuts het volgende:
Mogguh allen, alvast een fijne dag iedereen, k ga m'n belofte aan de kids waarmaken... (En dat houd in 2 uur en een beetje in de auto heen en later op de dag weer trug om diertjes te gluren)
Ik gok de eerste.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:25 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
noorderdierenpark ?
blijdorp ?
artis ?
![]()
dan zit ik dichtbijquote:
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:59 schreef Ehhe het volgende:
Leuk mm, je hebt er lekker weer bij iig. Have fun
Ik heb een beetje een katerig gevoel
Jullie zijn niet de enige, ik kan ook niet echt op gang komen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:06 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Me too, i gues.. althans, ik kan niet echt op gang komen.
Eerste wasje is wel al opgehangen, tweede is bijna klaar.
Zo eerst maar eens douchen en een boomzaag halen..
Die winkel waar ik naartoe wil gaat om 12.30 dicht, dus dan heb ik een stok achter de deur
Ik heb echt een beetje een dof hoofdquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:06 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Me too, i gues.. althans, ik kan niet echt op gang komen.
Eerste wasje is wel al opgehangen, tweede is bijna klaar.
Zo eerst maar eens douchen en een boomzaag halen..
Die winkel waar ik naartoe wil gaat om 12.30 dicht, dus dan heb ik een stok achter de deur
Dat valt wel mee hoor..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:10 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik heb echt een beetje een dof hoofd. Niet eens veel bieries gehad gister... Maarja.
Je bent al actief zeg
Ik heb al 2 boterhammen uit de vriezer gehaaldquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor..
Die eerste was ben ik gisterenavond vergeten eruit te halen, dus die heb ik net opgehangen.
Nou vooruit, ik heb 4 sneeën brood gesmeerd i.p.v. 3, dus eigenlijk ben ik best wel druk geweest vanmorgen
Jaja, dus hij mag het in de machine proppen en jij moet het opvouwen/opruimen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:15 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik heb al 2 boterhammen uit de vriezer gehaald. Ik heb zo'n hekel aan was ophangen, afhalen en opvouwen. En dat is te zien aan de grote stapel schone was
. J. vindt het niet heel vervelend om de was te doen, gelukkig
Het opvouwen is dan niet helemaal zijn ding, dus dat mag ik doen... Maarja
Hij hangt het ook nog op en haalt het ook nog af hequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:24 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jaja, dus hij mag het in de machine proppen en jij moet het opvouwen/opruimen?
Dat heeft 'ie goed geregeld..
Bij mij blijft het vaak aan de lijn hangen, als ik dan wat nodig heb pak ik het eraf en tegen de tijd dat ik het ga opruimen (omdat er een nieuwe was moet hangen) is de helft al weg, haha!
Dat is net zoiets dat je de afwas pas gaat doen als je iets nodig hebt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:24 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jaja, dus hij mag het in de machine proppen en jij moet het opvouwen/opruimen?
Dat heeft 'ie goed geregeld..
Bij mij blijft het vaak aan de lijn hangen, als ik dan wat nodig heb pak ik het eraf en tegen de tijd dat ik het ga opruimen (omdat er een nieuwe was moet hangen) is de helft al weg, haha!
Nee, de afwas wel doen maar het in het afdruiprek laten staan tot je wat nodig hebt..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is net zoiets dat je de afwas pas gaat doen als je iets nodig hebt.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee, de afwas wel doen maar het in het afdruiprek laten staan tot je wat nodig hebt..
Kan het ook anders dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee, de afwas wel doen maar het in het afdruiprek laten staan tot je wat nodig hebt..
Haha lui varkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:41 schreef JK1982 het volgende:
Oeps, er viel 1 been van de bank!
Nouja, aangezien het minder moeite is om de andere er ook af te laten vallen dan die ene weer op de bank te tillen, heb ik besloten maar eens uit elkaar te komen... Tot later!
DOEF! (dat was m'n andere been..)
Het staat prima in het afdruiprek, die kan je in één keer in een kastje zetten en het is opgeruimd. En je hebt alles bij elkaar.quote:
Misschien moet je haar lief in d'r kleren aaien, ipv meppen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:46 schreef Ireth het volgende:
Goeiemogguh!
Hier al de boodschappen in huis, 1 was hangt al buiten, de 2e zit in de machine, heb Joep onder handen genomen met de tondeuze. Alleen dat kind hier in huis, die krijg ik niet in haar kleren gemept...
Idd, iets van zwemkleding is voldoende.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:47 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Misschien moet je haar lief in d'r kleren aaien, ipv meppen?Ik snap wel dat ze geen kleren aan wil, weet je hoe warm het wordt vandaag?
Hangt er ook vanaf wat je gaat doen natuurlijk..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Idd, iets van zwemkleding is voldoende.
Zelfs daar kreeg ik haar niet inquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Idd, iets van zwemkleding is voldoende.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zelfs daar kreeg ik haar niet in
Inmiddels wel, ze ligt in het zwembad
welk programma? Kun je toch gewoon downloaden van de belastingdienst? (programma´s van 2007 tot en met 2010)quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:05 schreef kahlie het volgende:
Ik ga ook maar eens koffie halen. Zit nu in het andere huis, daar staat een Nespresso.
Inmiddels al wat dingetjes gefixed. Behalve de belasting, wat ik graag wilde, want dat kneuzige aangifteprogramma is nergens te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |