Valt best mee voor CRE hoorquote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
We willen gewoon meer zienquote:
Jij hebt het gewoon overgetrokken?quote:Op zondag 10 maart 2013 01:01 schreef Doublepain het volgende:
Niks kan tippen aan mijn oude Sana
[ afbeelding ]
Stroot
[ afbeelding ]
Kromo
[ afbeelding ]
El Shaarawyquote:
Alderweireld had ik al een keer gemaakt, maar die lijkt TOTAAL niet. Dus die ga ik ook makenquote:Op zondag 10 maart 2013 23:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
El Shaarawy![]()
Martins Indi en Toby Alderweireld![]()
El Shaarawy is nog best lastig. Lijkt totaal nietquote:Op zondag 10 maart 2013 23:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
El Shaarawy![]()
Martins Indi en Toby Alderweireld![]()
PIC!quote:Op maandag 11 maart 2013 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
El Shaarawy is nog best lastig. Lijkt totaal niet
Ben hem weer opnieuw aan het maken. Zijn haar is nog te doen, maar om echt iets kenmerkends te vinden in zijn uiterlijk is nog best lastigquote:
Puntige (geschoren) wenkbrauwen.. Verder kom ik niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben hem weer opnieuw aan het maken. Zijn haar is nog te doen, maar om echt iets kenmerkends te vinden in zijn uiterlijk is nog best lastig
Dat weet ik. Dat vind ik ook leuk. Die Ronaldo lukte ook nooit, maar gister vond ik hem al meer in de buurt komenquote:Op maandag 11 maart 2013 00:30 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Puntige (geschoren) wenkbrauwen.. Verder kom ik niet.
Maar hee! Das jouw taak
Wat dacht jij; Ik doen hem gewoon een Real shirt aan en knopjes in zijn oor dan komt het altijd goedquote:Op maandag 11 maart 2013 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Dat vind ik ook leuk. Die Ronaldo lukte ook nooit, maar gister vond ik hem al meer in de buurt komen
Ik had daarvoor nog eentje gemaakt en die leek nog veel minder. Dus dan ben ik best tevreden hoor.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wat dacht jij; Ik doen hem gewoon een Real shirt aan en knopjes in zijn oor dan komt het altijd goed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |