abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 augustus 2012 @ 19:14:56 #76
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_115792773
Gaat TS ook studeren, of is hij scholier / werknemer?
Het maakt voor haar nog wel een verschil of je vriendje thuis op de trekker zit of in een andere studentenstad net zo goed de lullo uithangt.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_115792891
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 19:14 schreef GSbrder het volgende:
Gaat TS ook studeren, of is hij scholier / werknemer?
Het maakt voor haar nog wel een verschil of je vriendje thuis op de trekker zit of in een andere studentenstad net zo goed de lullo uithangt.
Ben 2e jaars in een andere grote studentenstad
pi_115813476
Nou, dit topic heeft het soggen.nl gehaald, wat wil je nog meer?
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 15:15:39 #79
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_115824546
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 19:17 schreef R211 het volgende:

[..]

Ben 2e jaars in een andere grote studentenstad
Mwah, je studeert in ieder geval. Dus je weet wat woorden zoals “spoorknor” “corps” “feut” “ijskast” “brassen” “brallen” “dispuut” “jaarclub” “zaak” betekenen. Daar heb je weer een voorsprong op de brave buurtmeisjes die na een jaar lid te zijn niet eens meer met hun MBO-vent thuis kunnen communiceren.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 15:34:04 #80
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_115825318
Het lijkt wel of de verzuiling nog steeds speelt in Nederland. :o
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_115825580
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 15:34 schreef Revanches het volgende:
Het lijkt wel of de verzuiling nog steeds speelt in Nederland. :o
Ja. En weet je eindelijk wat de zaak, brassen, GR en instemmingen zijn, kom je in een andere stad en heet dat alles ineens de tent, zooien, fusie en hospiteren respectievelijk...
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 16:44:00 #82
330855 ejiraM
for the greater good
pi_115827810
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 15:40 schreef vriendelijkevriend het volgende:

[..]

Ja. En weet je eindelijk wat de zaak, brassen, GR en instemmingen zijn, kom je in een andere stad en heet dat alles ineens de tent, zooien, fusie en hospiteren respectievelijk...
Daarom : http://www.mareonline.nl/0708/01/11.html
En voor andere steden is zoiets vast ook te vinden *) Mooi ook trouwens dat jouw tweede rijtje voorbeelden er allemaal instaan :9
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_115828169
Ligt aan de persoon. Ze zal het dan wel veel hebben over de vereniging, zeker de eerste jaren. Lekker dichtgetikt zijn enzo. Als je daar niet gek van wordt, dat het over allemaal dingen gaat waar jij niet over mee kunt praten. Veel personen zie je ook veranderen, maar daarna weer gewoon normaal doen. Het kan wel werken, maar ligt dus aan de persoon. Time will tell.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_115830319
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 16:44 schreef ejiraM het volgende:
Daarom : http://www.mareonline.nl/0708/01/11.html
En voor andere steden is zoiets vast ook te vinden *) Mooi ook trouwens dat jouw tweede rijtje voorbeelden er allemaal instaan :9
Als Delftenaar hoor ik ook wel eens wat van het Leidsche jargon, vandaar ;) (m'n eerste rijtje was Delftsch)
pi_115942589
Mijn vriendin was lid van 2 studentenverenigingen geworden op het moment dat ik haar leerde kennen.

En het was inderdaad wel moeilijk in die tijd, want ze had heel vaak iets te doen en ze kreeg genoeg aandacht van andere jongens.

Ik denk dat het vooral standhield, omdat we elkaar net leerden kennen en nog volop verliefd waren. Ken je elkaar al langer op die leeftijd (rond de 18), dan is de kans inderdaad groot dat de relatie het niet overleeft.

Maar ja.. bekijk het eens van de andere kant: wil je wel een relatie met iemand die jou zou verlaten voor een ander wanneer ze de kans krijgt?

Er moet iets zijn wat jullie bij elkaar houdt en als dat er niet is, moet je niet krampachtig aan haar vasthouden.

Oh en de kans dat ze in een dronken bui een keer met iemand zoent, zit er ook dik in. Dat is bijna niet te voorkomen in die setting. Ze gaan op die leeftijd op ontdekking uit en als je mazzel hebt, komt ze erachter dat het leuker met jou is.

Het is bijna onmogelijk om iemand te claimen op die leeftijd en te verwachten dat het goed blijft gaan.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:00:40 #86
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_115942621
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
Het verbieden is geen optie.
daar druk je er alleen maar mee weg. TS spreek je zorgen uit, spreek het door en als ze er daarna nog steeds bij wilt dan steun haar :) en steun er haar vanaf dat moment ook volledig in!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_115943533
Hoe zit dat trouwens als je op latere leeftijd gaat studeren, halverwege de 20 zo ongeveer? Is het dan gebruikelijk om bij een studentenvereniging te gaan, of is dat meer iets voor de wat jongere mensen, die net uit de puberteit komen?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:41:49 #88
382730 HendrikdeBoer
Glimlach op je Gezicht! :)
pi_115943743
Als je een paar jaar samen bent en je je vriendin nog niet kunt vertrouwen, zou ik zeggen. Split Apart!

(Beter is natuurlijk, veel praten, de romanticus uithangen en aan je eigenwaarde werken. Gaat ze weg, dat is dan jammer voor haar, niet voor jou.)

Sterkte!
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:07:00 #89
330855 ejiraM
for the greater good
pi_115944436
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:34 schreef crazycatlady het volgende:
Hoe zit dat trouwens als je op latere leeftijd gaat studeren, halverwege de 20 zo ongeveer? Is het dan gebruikelijk om bij een studentenvereniging te gaan, of is dat meer iets voor de wat jongere mensen, die net uit de puberteit komen?
Dat kan prima. Ik zou er dan wel beter kijken naar wat voor vereniging je gaat, en als je de keuze hebt wellicht bij een vereniging met disputen of een ander verticaal verband. Natuurlijk hangt het er ook heel erg vanaf hoe volwassen je zelf bent, maar niet iedere 23-jarige vindt het even leuk in een jaarclub met vooral 18-jarigen.. Hoewel ik ook genoeg verhalen ken waar het wel goed gaat ;)
En dan heb je natuurlijk ook nog de kleine, vrijblijvende verenigingen waar iedereen wat meer door elkaar heen loopt, wellicht ook een optie :)
pi_115944680
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:07 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Dat kan prima. Ik zou er dan wel beter kijken naar wat voor vereniging je gaat, en als je de keuze hebt wellicht bij een vereniging met disputen of een ander verticaal verband. Natuurlijk hangt het er ook heel erg vanaf hoe volwassen je zelf bent, maar niet iedere 23-jarige vindt het even leuk in een jaarclub met vooral 18-jarigen.. Hoewel ik ook genoeg verhalen ken waar het wel goed gaat ;)
En dan heb je natuurlijk ook nog de kleine, vrijblijvende verenigingen waar iedereen wat meer door elkaar heen loopt, wellicht ook een optie :)
Ja dat is het ook, het leek me een leuke manier om nieuwe mensen te leren kennen straks, maar ik zit wel een beetje in een iets andere fase in mijn leven, doordat ik iets ouder ben, en andere dingen heb gedaan op de leeftijd dat de meeste mensen een studie doen. Het is wel in een grote stad, dus er zal wel iets zijn hoop ik.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:18:29 #91
330855 ejiraM
for the greater good
pi_115944782
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:15 schreef crazycatlady het volgende:

[..]

Ja dat is het ook, het leek me een leuke manier om nieuwe mensen te leren kennen straks, maar ik zit wel een beetje in een iets andere fase in mijn leven, doordat ik iets ouder ben, en andere dingen heb gedaan op de leeftijd dat de meeste mensen een studie doen. Het is wel in een grote stad, dus er zal wel iets zijn hoop ik.
Welke stad zit je? :) En wanneer ga je beginnen? Bij de meeste studentenverenigingen kan je je nu wellicht nog net inschrijven, maar weet niet hoe lang nog :N
pi_115944865
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:18 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Welke stad zit je? :) En wanneer ga je beginnen? Bij de meeste studentenverenigingen kan je je nu wellicht nog net inschrijven, maar weet niet hoe lang nog :N
In Rotterdam :)
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:04:37 #93
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_115946331
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:34 schreef crazycatlady het volgende:
ik ben van de HBO overgegaan naar de universiteit, ik ben gewoon megegaan met de intro en daarna lid geworden van de Studie vereniging, studenten vereniging heb ik niet gedaan maar het is vooral hoe jij jezelf opstelt. WIl jij erbij, doe het gewoon. Maar het is bij een studentenvereniging volgensmij wel zo dat je het eerste jaar wat meer de lul bent tot er een nieuwe lichting is dus als je maar een master doet van 1 - 2 jaar, dan zou ik het niet doen. Is het een volledige studie, gewoon doen!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  zondag 26 augustus 2012 @ 17:27:21 #94
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_116030692
Reken er maar op dat dat poesje steeds minder strak raakt.
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
  maandag 27 augustus 2012 @ 00:03:01 #95
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_116051931
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 17:27 schreef Jachtgeweer het volgende:
Reken er maar op dat dat poesje steeds minder strak raakt.
Die wordt flink uitgewoond door Floris en Pieter-Jan. ;(
pi_116112198
Gaat gewoon zo keihard mis...
You know fuck all about heavy manners...
pi_116112796
Alsof ze TS trouw blijft met haar zatte kop terwijl half de studentenvereniging tegen haar op staat te rijden |:(
pi_116113141
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 17:10 schreef Ffleamig het volgende:
Alsof ze TS trouw blijft met haar zatte kop terwijl half de studentenvereniging tegen haar op staat te rijden |:(
Ben je vaak bedrogen, jongen?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_116114345
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 17:19 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ben je vaak bedrogen, jongen?
Nog nooit eigenlijk
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:27:34 #100
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_116115452
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:21 schreef crazycatlady het volgende:

[..]

In Rotterdam :)
Dan maakt het niet uit, allemaal schraal ;)
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_116116247
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 18:27 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Dan maakt het niet uit, allemaal schraal ;)
Dat zijn die echte corpsclubjes toch allemaal?

Ik moet afgaan op wat ik er van meekrijg natuurlijk, maar het maakt op mij allemaal een wat schrale indruk.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_116117038
Niet om lullig te doen, maar ik zou me inderdaad zorgen maken om jullie relatie..

Ik heb er al een flink aantal zien sneuvelen doordat een van beiden lid werd van het corps. Zelfs stelletjes waarvan de een lid was van het corps, en de volgende een jaar later lid werd, waren snel verleden tijd. Er is zoveel aanbod, iedereen wil seks en vaak zijn het qua uiterlijk niet de meest duffe types die daar rondlopen..

Om nog maar niet te praten over het omhoog neuken, en dat de kans groot is dat je vriendin niet zo stevig in haar schoenen staat, en jou over een aantal maanden als een ''knor'' zal gaan zien...

Alleen als ze echt een sterk karakter heeft is er misschien nog een kans, maar ik ken ZAT mensen die lid zijn geworden, en stuk voor stuk zijn ze toch aardig veranderd. Niet per se in negatieve zijn, of helemaal onherkenbaar geworden, maar veranderd zijn ze..

Succes.
pi_116117151
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:07 schreef Maanvis het volgende:
Echte liefde zal overleven, ook al gaat ze een keertje iets doen wat jij niet leuk vindt (wat er allemaal gebeurt daar in die corpsen is ten 1e geheim en ten 2e krijg ik een note als ik dat hier vertel)
Haha wat een kk eppo ben je als je dat serieus neemt :')

Zo geheim en belangrijk is het niet hoor wat daar gebeurt: Door visafval rollen, een hele dag met je handen omhoog zitten, de hele dag peuken moeten halen/kopen en aansteken voor een ouderejaars als je zijn naam bent vergeten... Maak het niet zo belangrijk man :')
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:19:24 #104
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_116117580
Als m'n vriendin bij een corps wil ga ik ernstig twijfelen aan haar zelfverzekerdheid en sociale normen.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:26:26 #105
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_116117917
quote:
7s.gif Op zondag 19 augustus 2012 19:35 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Onzeker? :') Leden zijn over het algemeen communicatief het meest vaardig van alle studenten. Een beetje vlotte babbel heb je ook zeker nodig om ver te komen in het leven. Op het gebied van werk, liefde etc.
Nee, dan hoef je per definitie niet bij zoiets.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:49:49 #106
165633 eriksd
The grand facade...
pi_116124361
quote:
7s.gif Op zondag 19 augustus 2012 19:35 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Onzeker? :') Leden zijn over het algemeen communicatief het meest vaardig van alle studenten. Een beetje vlotte babbel heb je ook zeker nodig om ver te komen in het leven. Op het gebied van werk, liefde etc.
Ik onderschrijf deze woorden als niet-lid. Het is een goede omgeving om wat dat betreft wat steviger in je schoenen te staan. Wat dat betreft had ik de eerste tijd in een omgeving met veel leden wel moeite mij ertussen te vechten, dat komt ook vanzelf wel weer, maargoed: kwaad kan het zeker niet.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:50:46 #107
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_116124407
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:49 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ik onderschrijf deze woorden als niet-lid. Het is een goede omgeving om wat dat betreft wat steviger in je schoenen te staan. Wat dat betreft had ik de eerste tijd in een omgeving met veel leden wel moeite mij ertussen te vechten, dat komt ook vanzelf wel weer, maargoed: kwaad kan het zeker niet.
Klopt. Als assertief niet-lid zie je vaak meer overeenkomsten met corpsleden dan met spoorknorren.
pi_116127936
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 17:50 schreef Ffleamig het volgende:

Nog nooit eigenlijk
Dan is het toch vreemd dat jij voorshands uitgaat van ontrouw...
pi_116136865
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:06 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Niet om lullig te doen, maar ik zou me inderdaad zorgen maken om jullie relatie..

Er is zoveel aanbod, iedereen wil seks en vaak zijn het qua uiterlijk niet de meest duffe types die daar rondlopen..

Ik denk dat de meningen hierover uiteenlopen. Zowel over de dames als de heren.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  woensdag 29 augustus 2012 @ 08:23:19 #110
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_116137464
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 06:39 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Ik denk dat de meningen hierover uiteenlopen. Zowel over de dames als de heren.
De plaatselijke roeivereniging heeft een gebouwtje en terrasje hier. Die meiden scoren wat mij betreft allemaal een 8 of hoger. Je denkt toch niet dat een vette zeug met een pittig kort kapsel bij een roeivereniging gaat met beautiful people?

Nee. Het zijn gewoon lekkere wijven. En die kerels daar kan ik niet over oordelen, maar neem van mij aan, die zwaaien met dat zwaard.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_116137577
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 08:23 schreef Hallmark het volgende:

[..]

De plaatselijke roeivereniging heeft een gebouwtje en terrasje hier. Die meiden scoren wat mij betreft allemaal een 8 of hoger. Je denkt toch niet dat een vette zeug met een pittig kort kapsel bij een roeivereniging gaat met beautiful people?

Nee. Het zijn gewoon lekkere wijven. En die kerels daar kan ik niet over oordelen, maar neem van mij aan, die zwaaien met dat zwaard.
Allemaal een 8?

Mjah... ik denk dat ik iets minder schappelijk ben.

Standaard Hollandse meisjes vind ik niet zo boeiend.
pi_116138194
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:47 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dan is het toch vreemd dat jij voorshands uitgaat van ontrouw...
Nee want rondneuken hoort er gewoon bij, slaat nergens op dat een meisje gaat studeren en bij een studentencluppie gaat en dan niet gaat rondneuken |:(
pi_116138251
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 09:15 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Nee want rondneuken hoort er gewoon bij, slaat nergens op dat een meisje gaat studeren en bij een studentencluppie gaat en dan niet gaat rondneuken |:(
Omdat het hoort? Zon hekel aan meelopers.

Voor de rechtgeaarde slet niets dan respect.
pi_116138283
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 09:18 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Omdat het hoort? Zon hekel aan meelopers.

Voor de rechtgeaarde slet niets dan respect.
Nee dat is geen kwestie van meelopen maar wel van mogelijkheden, hormonen en sloten drank.
In mijn tijd kon je iedere dag wel een ander meisje in bed hebben als je dat wilde en je had er de tijd voor naast je studie.
pi_116138438
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 09:20 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Nee dat is geen kwestie van meelopen maar wel van mogelijkheden, hormonen en sloten drank.
In mijn tijd kon je iedere dag wel een ander meisje in bed hebben als je dat wilde en je had er de tijd voor naast je studie.
Snap ik. Als je nog onbevangen bent en deel uitmaakt van een vaste club lijkt het me ook een leuke en vervullende bezigheid :)
pi_116138911
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 09:15 schreef Ffleamig het volgende:

Dus je had gewoon niemand die je kon bedriegen? Zeg dat dan!
pi_116139556
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 08:23 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Hier in amsterdam is dat ook hoor..

Er zijn een paar studentenroeiverenigingen, en bij de grootste zitten ook gewoon de lekkerste wijven.. dan heb je er nog een paar, en dat is voor de trollen om zich bij aan te sluiten...
pi_116139928
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:20 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Hier in amsterdam is dat ook hoor..

Er zijn een paar studentenroeiverenigingen, en bij de grootste zitten ook gewoon de lekkerste wijven.. dan heb je er nog een paar, en dat is voor de trollen om zich bij aan te sluiten...
Ach...overal zitten mooie vrouwen...
ik zou ze niet gaan zoeken bij een roeivereniging....
Wie wil er nou een vriendin die roeit :') Is nou niet mijn ideaalbeed.
Jij denkt een beetje heel beperkt valt me op....
  woensdag 29 augustus 2012 @ 10:37:12 #119
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116140035
Joh, die raken twee keer met jaar een peddel aan en verder staan ze daar een beetje sexy te zijn. Lekker boeiend of ze roeien.
Gourmetten of steengrillen?
pi_116140268
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:33 schreef SuperFokker het volgende:

[..]

Wie denkt hier nu beperkt :') Alsof je perse moet roeien bij een studentenroeivereniging. Jij denkt zeker ook dat iedereen die rechten studeert rechter wordt?

De meesten van die chicks hebben misschien in de introweek een keer in zo'n boot gezeten en verder niet..

Daarnaast ben ik op meerdere verenigingen geweest daar, en op Nereus lopen gewoon veel lekkerdere chicks dan op de kleinere verenigingen ( Skoll, Okeanos etc) It's a fact..

wil niet zeggen dat er daar geen een lekker wijf loopt, maar je moet wel beter zoeken zeg maar
pi_116140776
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:43 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Wie denkt hier nu beperkt :') Alsof je perse moet roeien bij een studentenroeivereniging. Jij denkt zeker ook dat iedereen die rechten studeert rechter wordt?

De meesten van die chicks hebben misschien in de introweek een keer in zo'n boot gezeten en verder niet..

Daarnaast ben ik op meerdere verenigingen geweest daar, en op Nereus lopen gewoon veel lekkerdere chicks dan op de kleinere verenigingen ( Skoll, Okeanos etc) It's a fact..

wil niet zeggen dat er daar geen een lekker wijf loopt, maar je moet wel beter zoeken zeg maar
maar wtf moeten ts en ik met deze info. Wie boeit t wat jij vindt waar mooie.vrouwen rondlopen? :')
pi_116141280
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:00 schreef SuperFokker het volgende:

[..]

maar wtf moeten ts en ik met deze info. Wie boeit t wat jij vindt waar mooie.vrouwen rondlopen? :')
geen id man, maar jij quote me
pi_116141377
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:17 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

geen id man, maar jij quote me
ja om te zeggen dat er overal mooie vrouwen zitten, dus dat het niet uitmaakt waar TS zijn vriendin bijgaat.
Ik snap niet wat ik of TS met die hele informatie over verenigingen met mooie vrouwen Amsterdam moeten. :')
pi_116141420
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:20 schreef SuperFokker het volgende:

[..]

ja om te zeggen dat er overal mooie vrouwen zitten, dus dat het niet uitmaakt waar TS zijn vriendin bijgaat.
Ik snap niet wat ik of TS met die hele informatie over verenigingen met mooie vrouwen Amsterdam moeten. :')
Nee ik ook niet, maar ik vind het wel een leuker gespreksonderwerp...
pi_116153754
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:26 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Nee, dan hoef je per definitie niet bij zoiets.
Zeg ik ook niet :') , alleen die diepgewortelde haat tegen studentenverenigingen altijd. Je wordt er echt niet slechter van, integendeel. Zie hieronder.

quote:
14s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:49 schreef eriksd het volgende:

[..]

Precies, een vereniging dwingt je daar als het ware ook toe. Veel lui die net van de middelbare school komen zijn vaak ongeïnspireerde, luie varkens voor wie alleen zuipen, blowen en chicks belangrijk zijn. Leuk en aardig (je kunt dat ook gerust blijven doen), maar op een gegeven moment moet je toch iemand worden. Een vereniging dwingt je ertoe de leukste, meest creatieve en ondernemende 'jij' aan de buitenwacht te tonen. Vandaar ook paklijsten, de grondslag waarop leden voor disputen worden gevraagd, commissies etc.

Met andere woorden, op de middelbare school kwamen dingen naar je toe, terwijl m.b.v. onder meer een vereniging wordt geleerd dat je voor bepaalde dingen moet vechten om ergens bij te horen. Dit principe werkt in het algehele leven ook zo, op sollicitaties en dates zul jij immers ook je uiterste best moeten doen om te laten zien dat jij de moeite waard bent.

Kortom; laten zien dat jij een leuke gast/chick bent die de moeite waard is om mee om te gaan.
pi_116154514
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:33 schreef SuperFokker het volgende:

[..]

Er zit een ENORM verschil tussen roeien en competitief roeien. Het eerste geeft sportief uitziende vrouwenlichamen, het tweede enge mannetjes met een voeg.
"Pools are perfect for holding water"
pi_116157843
http://www.vrouwen8.nl/anne-schellekens

Vast te min voor de fokkers natuurlijk :')

Verder: http://nlroei.nl/fotos/babes
  woensdag 29 augustus 2012 @ 18:54:07 #128
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_116157967
quote:
da's geen roeister, da's een stuurvrouw.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_116158085
Ssstt! Ik ben ook niet objectief.
pi_116159223
quote:
sowieso is die Anne echt totaal niet lekker. Zo'n 13 in een dozijn hollands wijf.
Ze is niet lelijk maar totaal niet een vrouw die nou lekker is...voor mijn smaak dan he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')