Welke stad zit je?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:15 schreef crazycatlady het volgende:
[..]
Ja dat is het ook, het leek me een leuke manier om nieuwe mensen te leren kennen straks, maar ik zit wel een beetje in een iets andere fase in mijn leven, doordat ik iets ouder ben, en andere dingen heb gedaan op de leeftijd dat de meeste mensen een studie doen. Het is wel in een grote stad, dus er zal wel iets zijn hoop ik.
In Rotterdamquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:18 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Welke stad zit je?En wanneer ga je beginnen? Bij de meeste studentenverenigingen kan je je nu wellicht nog net inschrijven, maar weet niet hoe lang nog
ik ben van de HBO overgegaan naar de universiteit, ik ben gewoon megegaan met de intro en daarna lid geworden van de Studie vereniging, studenten vereniging heb ik niet gedaan maar het is vooral hoe jij jezelf opstelt. WIl jij erbij, doe het gewoon. Maar het is bij een studentenvereniging volgensmij wel zo dat je het eerste jaar wat meer de lul bent tot er een nieuwe lichting is dus als je maar een master doet van 1 - 2 jaar, dan zou ik het niet doen. Is het een volledige studie, gewoon doen!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:34 schreef crazycatlady het volgende:
Hoe zit dat trouwens als je op latere leeftijd gaat studeren, halverwege de 20 zo ongeveer? Is het dan gebruikelijk om bij een studentenvereniging te gaan, of is dat meer iets voor de wat jongere mensen, die net uit de puberteit komen?
Die wordt flink uitgewoond door Floris en Pieter-Jan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:27 schreef Jachtgeweer het volgende:
Reken er maar op dat dat poesje steeds minder strak raakt.
Ben je vaak bedrogen, jongen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:10 schreef Ffleamig het volgende:
Alsof ze TS trouw blijft met haar zatte kop terwijl half de studentenvereniging tegen haar op staat te rijden
Dan maakt het niet uit, allemaal schraalquote:
Dat zijn die echte corpsclubjes toch allemaal?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:27 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Dan maakt het niet uit, allemaal schraal
Haha wat een kk eppo ben je als je dat serieus neemtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:07 schreef Maanvis het volgende:
Echte liefde zal overleven, ook al gaat ze een keertje iets doen wat jij niet leuk vindt (wat er allemaal gebeurt daar in die corpsen is ten 1e geheim en ten 2e krijg ik een note als ik dat hier vertel)
Nee, dan hoef je per definitie niet bij zoiets.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:35 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Onzeker?Leden zijn over het algemeen communicatief het meest vaardig van alle studenten. Een beetje vlotte babbel heb je ook zeker nodig om ver te komen in het leven. Op het gebied van werk, liefde etc.
Ik onderschrijf deze woorden als niet-lid. Het is een goede omgeving om wat dat betreft wat steviger in je schoenen te staan. Wat dat betreft had ik de eerste tijd in een omgeving met veel leden wel moeite mij ertussen te vechten, dat komt ook vanzelf wel weer, maargoed: kwaad kan het zeker niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:35 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Onzeker?Leden zijn over het algemeen communicatief het meest vaardig van alle studenten. Een beetje vlotte babbel heb je ook zeker nodig om ver te komen in het leven. Op het gebied van werk, liefde etc.
Klopt. Als assertief niet-lid zie je vaak meer overeenkomsten met corpsleden dan met spoorknorren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik onderschrijf deze woorden als niet-lid. Het is een goede omgeving om wat dat betreft wat steviger in je schoenen te staan. Wat dat betreft had ik de eerste tijd in een omgeving met veel leden wel moeite mij ertussen te vechten, dat komt ook vanzelf wel weer, maargoed: kwaad kan het zeker niet.
Dan is het toch vreemd dat jij voorshands uitgaat van ontrouw...quote:
Ik denk dat de meningen hierover uiteenlopen. Zowel over de dames als de heren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:06 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Niet om lullig te doen, maar ik zou me inderdaad zorgen maken om jullie relatie..
Er is zoveel aanbod, iedereen wil seks en vaak zijn het qua uiterlijk niet de meest duffe types die daar rondlopen..
De plaatselijke roeivereniging heeft een gebouwtje en terrasje hier. Die meiden scoren wat mij betreft allemaal een 8 of hoger. Je denkt toch niet dat een vette zeug met een pittig kort kapsel bij een roeivereniging gaat met beautiful people?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 06:39 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meningen hierover uiteenlopen. Zowel over de dames als de heren.
Allemaal een 8?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:23 schreef Hallmark het volgende:
[..]
De plaatselijke roeivereniging heeft een gebouwtje en terrasje hier. Die meiden scoren wat mij betreft allemaal een 8 of hoger. Je denkt toch niet dat een vette zeug met een pittig kort kapsel bij een roeivereniging gaat met beautiful people?
Nee. Het zijn gewoon lekkere wijven. En die kerels daar kan ik niet over oordelen, maar neem van mij aan, die zwaaien met dat zwaard.
Nee want rondneuken hoort er gewoon bij, slaat nergens op dat een meisje gaat studeren en bij een studentencluppie gaat en dan niet gaat rondneukenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dan is het toch vreemd dat jij voorshands uitgaat van ontrouw...
Omdat het hoort? Zon hekel aan meelopers.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:15 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nee want rondneuken hoort er gewoon bij, slaat nergens op dat een meisje gaat studeren en bij een studentencluppie gaat en dan niet gaat rondneuken
Nee dat is geen kwestie van meelopen maar wel van mogelijkheden, hormonen en sloten drank.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:18 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Omdat het hoort? Zon hekel aan meelopers.
Voor de rechtgeaarde slet niets dan respect.
Snap ik. Als je nog onbevangen bent en deel uitmaakt van een vaste club lijkt het me ook een leuke en vervullende bezigheidquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:20 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nee dat is geen kwestie van meelopen maar wel van mogelijkheden, hormonen en sloten drank.
In mijn tijd kon je iedere dag wel een ander meisje in bed hebben als je dat wilde en je had er de tijd voor naast je studie.
Dus je had gewoon niemand die je kon bedriegen? Zeg dat dan!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:15 schreef Ffleamig het volgende:
Nee want rondneuken hoort er gewoon bij, slaat nergens op dat een meisje gaat studeren en bij een studentencluppie gaat en dan niet gaat rondneuken
Hier in amsterdam is dat ook hoor..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:23 schreef Hallmark het volgende:
[..]
De plaatselijke roeivereniging heeft een gebouwtje en terrasje hier. Die meiden scoren wat mij betreft allemaal een 8 of hoger. Je denkt toch niet dat een vette zeug met een pittig kort kapsel bij een roeivereniging gaat met beautiful people?
Nee. Het zijn gewoon lekkere wijven. En die kerels daar kan ik niet over oordelen, maar neem van mij aan, die zwaaien met dat zwaard.
Ach...overal zitten mooie vrouwen...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:20 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Hier in amsterdam is dat ook hoor..
Er zijn een paar studentenroeiverenigingen, en bij de grootste zitten ook gewoon de lekkerste wijven.. dan heb je er nog een paar, en dat is voor de trollen om zich bij aan te sluiten...
Wie denkt hier nu beperktquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:33 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Ach...overal zitten mooie vrouwen...
ik zou ze niet gaan zoeken bij een roeivereniging....
Wie wil er nou een vriendin die roeitIs nou niet mijn ideaalbeed.
Jij denkt een beetje heel beperkt valt me op....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |