dat is idd nog kutter. Ik ben hier lage prioriteit, dus voor mij is de operatie ook morgen . Hopelijk niet te lang in het ziekenhuis blijven daarna, maar dat moet ik nog maar zien. En toch al benieuwd naar de rotatie morgen, LoL heeft me goed te pakkenquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zuur man. Ik word morgen aan mijn schouder geopereerd dus ik kan alleen maar zitten. En liggen. Niet eens gamen.
Koop gewoon RP ofzo als je ze beiden wil.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:20 schreef GlenSpey het volgende:
Oi, 6300 punten om Zyra of Twitch (mijn favorieten van de afgelopen rotation) aan te schaffen![]()
Dat wordt dus zoeken naar een paar nieuwe favo's
Ik vind wriggles echt zo'n item voor zielepoten als ik die falen op top.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:15 schreef Adames het volgende:
Vergeet malph niet. En bouw zsm dan een wriggles en tabi, dan heb je gelijk degelijke sustain.
Iedereen wordt agressief van darius.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:35 schreef Xetran het volgende:
Ik kan als Shen echt voor geen fuck tegen een Darius spelen. ik word er echt fucking agressief van keer op keer
Ja, maar shen hoort darius te counteren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:36 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Iedereen wordt agressief van darius.
shen is een goede counter eigenlijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:35 schreef Xetran het volgende:
Ik kan als Shen echt voor geen fuck tegen een Darius spelen. ik word er echt fucking agressief van keer op keer
is wel goedquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:35 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ik vind wriggles echt zo'n item voor zielepoten als ik die falen op top.
Is het ook, maar het lukt míj niet. dat bedoel ik te zeggen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:51 schreef Adames het volgende:
[..]
shen is een goede counter eigenlijk
Je hebt ook genoeg mids met CC/gap closer net als Fizz, Ryze, Anivia, Gragas. Dan heb je die afstand niet meer en wordt je zo opgeblazen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat een onzin. Karthus gaat niet voor kills maar farmed gewoon van een afstandje en pakt gratis kills/assists mee in andere lanes terwijl ie vrolijk doorfarmed. Er is geeneen champ die Karthus outfarmed. En minder gold = lane verliezen.
Is 'je' een nieuwe champion of zo?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 02:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je hebt ook genoeg mids met CC/gap closer net als Fizz, Ryze, Anivia, Gragas. Dan heb je die afstand niet meer en wordt je zo opgeblazen.
Leuke (matige) garpquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 03:06 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Is 'je' een nieuwe champion of zo?
Waarom geen Flat AP Quints of Magic pen Quints ? Lijkt me dat je daar in het algemeen meer aan hebt. Spellvamp trouwens ook wel maar die heb ik voor bijv vlad en cassquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 06:01 schreef BaajGuardian het volgende:
gister mn 6 en een half k ip maar uitgegeven aan nieuwe quints voor mn ap page, was een beetje achterhaald, stonden nog movement speed quints op die eigenlijk nergens voor nodig zijn.
Heb er nu 3 spellvamp quints op in de plaats![]()
6% initiele spellvamp, not bad brah.
Mwah ik heb liever gewoon flat ap voor een hogere burst eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 06:01 schreef BaajGuardian het volgende:
gister mn 6 en een half k ip maar uitgegeven aan nieuwe quints voor mn ap page, was een beetje achterhaald, stonden nog movement speed quints op die eigenlijk nergens voor nodig zijn.
Heb er nu 3 spellvamp quints op in de plaats![]()
6% initiele spellvamp, not bad brah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |