500 BOVENOP hehquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vind 500e nog wel meevallen. En met die Fukushima shit zijn de tickets ook een stuk goedkoper
Yeah dat vind ik niet zoveelquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:25 schreef totalvamp het volgende:
[..]
500 BOVENOP heh
mijn reis was inc vliegticket en 11 dagen hotel 1000 euro p.p.
Ach, een gratis victory mag ook wel een keer.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:23 schreef Jajong het volgende:
Haha, potje gewonnen waar ik 0-11 ging met Singed top omdat ik letterlijk elke minuten 2 minuten geDCd werd.. Midgame ergens deed mn internet weer normaal, paar kills kunnen fixen met fling, en toen weer DCd, toen ik reconnecte stond er Victory! Heel fijn
Komt bijna nooit voor dat ik gecarried word... Meestal is 't zo dat als ik niet 100-0 ga, dat ik dan verliesquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:39 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ach, een gratis victory mag ook wel een keer.
Met je Malphite mid....quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Komt bijna nooit voor dat ik gecarried word... Meestal is 't zo dat als ik niet 100-0 ga, dat ik dan verlies
Niks mis met Malp mid. Als enemy Karthus picked en je gaat Malph dan stomp je 'm kapotjes hardquote:
Nee, is ook niks mis mee.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Niks mis met Malp mid. Als enemy Karthus picked en je gaat Malph dan stomp je 'm kapotjes hard
Als je dat leest zie je echt zo'n mooiboy hippie voor je.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:22 schreef Jajong het volgende:
znarch. What a douche. Ey BrO AlS uT SoW WaRmuH WeeErtjUh Is Ga Ik Ekt Naar Die BeAch chiCkies fLoWn.
Het probleem met ashe is dat haar passive niet meer zo goed werkt endgame.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:22 schreef Skillstorm het volgende:
Ik vind Ashe ook echt een bazenchamp. Die arrow is zo game-changing.
Frozen arrows + mobility?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:43 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Het probleem met ashe is dat haar passive niet meer zo goed werkt endgame.
Ze moeten het gewoon zo veranderen dat ze tot 50% bonus crit damage krijgt zodra ze 100% crit chance heeft. Of zelfs truedamage, aangezien dat toch al populair is tegenwoordig![]()
En haar mobility is om te janken. Flash is je enige escape.
daar noem je ook iemand ja. Iedereen sloopt karthusquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Niks mis met Malp mid. Als enemy Karthus picked en je gaat Malph dan stomp je 'm kapotjes hard
Ja daarom wordt ie superveel gespeeld in professional play. Try again broquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:36 schreef Adames het volgende:
[..]
daar noem je ook iemand ja. Iedereen sloopt karthus
lewlaquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:36 schreef Adames het volgende:
[..]
daar noem je ook iemand ja. Iedereen sloopt karthus
Echt hequote:
In lane zijn er weinig die van 'm verliezen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja daarom wordt ie superveel gespeeld in professional play. Try again bro
Wat een onzin. Karthus gaat niet voor kills maar farmed gewoon van een afstandje en pakt gratis kills/assists mee in andere lanes terwijl ie vrolijk doorfarmed. Er is geeneen champ die Karthus outfarmed. En minder gold = lane verliezen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In lane zijn er weinig die van 'm verliezen.
Zuur man. Ik word morgen aan mijn schouder geopereerd dus ik kan alleen maar zitten. En liggen. Niet eens gamenquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:31 schreef DjNivek het volgende:
Denk je lekker een avondje te kunnen gamen , breek je je enkel. Mag er mogelijk 6 tot 8 weken niet op lopen dus een perfect moment om pro te gaan met LoL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |