SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ie imo ook niet voor top lane (maar als je blue geeft en gaat lane swappen, sure).quote:Op zondag 19 augustus 2012 07:44 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Kan niet. Jajong zegt dat ie niet viable is.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 07:44 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Kan niet. Jajong zegt dat ie niet viable is.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:45 schreef knight18 het volgende:
Net een queu dodge gedaan, omdat kat en zyra beiden mid wilden en instalocketen -.-
Ik haat dat zo veel. Kat kiest eerst en zegt mid locked. Daarna komt die zyra locken en daarna zeggen mid -.- .quote:
Speel draft dan heb je dit minder.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:42 schreef knight18 het volgende:
[..]
Ik haat dat zo veel. Kat kiest eerst en zegt mid locked. Daarna komt die zyra locken en daarna zeggen mid -.- .
dan heb je mensen die persee 1 champ willen spelen en dan hard gecountered worden en dan gaan huilen dat de jungle zuigt...quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:05 schreef dejenero het volgende:
[..]
Speel draft dan heb je dit minder.
Mja het gaat alleen voor geen meterquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:19 schreef Kriebelhoest het volgende:
Wel lef als je met een non viable champ als gangplank de finale speelt
Helaas.quote:
Lol.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:52 schreef Zith het volgende:
Helemaal blij dat SK weer back-in-action is![]()
Die passie![]()
Vanaf 4:15 - tranen in myn ogen![]()
$50,000quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:12 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Lol.
Wat hebben ze gewonnen? Ik volg het niet. :p
Voer inslaan van dat geld om te trainen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:34 schreef tdrone het volgende:
en een gegarandeerde plaats in seizoen 3 waar de teams die meedoen salaris krijgen van Riot
nope, en jij moet hem meneer alex ich noemen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:51 schreef Xetran het volgende:
die alex ich was toch die onsportieve kneus waar laatst wat drama over was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |